ŘSD otevírá křižovatku v Benešově, obchvat u Konopiště zahloubí pod zem
Vizualizace tunelu na I/3 v Benešově. Pramen: ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic dnes završilo další krok v letité kultivaci přetížené silnice I/3 mezi Mirošovicemi a Benešovem. Na jižním
Kruhák sem nepatří od roku 2010, protože intenzita dopravy je dvojnásobná. Reakce ŘSD je otřesná. Jedině MÚK !!!
Inu bylo potřeba napojit budoucí komunikace na hlavní silnici……..brzdičem – kruhovým objezdem. Vše pro plynulost a tranzitní dopravu. Čí zájmy brzdí dodělání D3 ??!!
Místo provizorních řešení už mohlo být pár km dálnice. Když srovnáte dopravu tam a dopravu na D6, D6 je proti tomu mrtvá dálnice s pár autíčky.
dálnice v čr se nestaví dle potřeby, ale podle toho: kde se to podaří vyřídit papírově a kde kdo a jak dobře lobuje…
Přesně. Hezky je to vidět na D7. Ta je ve srovnání s D0, D3 nebo D35 „skoro zbytečná“. A stavět se na ní začaly nebo příští rok začnou opět nejméně potřebné úseky – zkapacitnění obchvatu Panenského Týnce a Loun. Zato průjezd Lotoušem, poslední neobchvácená vesnice na trase, zůstane ještě mnoho let. Intenzita dopravy klesá od Prahy do Chomutova, ale u Chomutova je už hotovo, zato s úseky za Slaným se počítá až nakonec.
Kruhový objezd na silnici první třídy mimo obec nemá co dělat.Má se to řešit mimoúrovní.
taktak, zahučelo 60 mio a je z toho jen kruháč, když se řeší zahloubení, měla se řešit i MUK na jihu i severu BENE. Jen je tedy s podivem jak rychle se to celé udělalo, některé stavby se prostě daří hodně rychle od nápadu až po otevření…
Hlavně jak tenhle kruháč, tak připravovaný na Červených Vrškách je na vrcholu kopce, takže kromě zlepšení dopravy mohla MÚK odstranit i ztracené spády a horizonty. Ale ne, lepší je vyjebat dva kruháky na jedničku se zátěží jak málokterá dálnice… kdo se pod tohle podepsal?
Super zprávy 🙂
2+1 je broskvovina, na vizualizaci je 2+2 a tak by to mělo být. Když s s komunikací projde na tomto exponovaném místě, tak by se mohlo podařit propojit D3 přes Benešov a bude vymalováno.
Ten „ctvrty“ pruh na vizualizaci bude nejspis odbocovaci na nejblizsi krizovatku, a to propojen s D3 tudy nebude asi nejlepsi napad, to aby pak mela D1 do Mirosovic aspon 4+4, pripadne ve spickach plus odstavnej
D1 s 4+4 pruhy do Mirosovic je logicke reseni. Je s podivem, ze se uz nepripravuje.
Protože prostě někteří zainteresovaní nechtějí, aby vznikl čtyřpruh mezi Mirošovicemi a Olbramovicemi. Mohl jsem se uvztekat, když jsem viděl, co udělali s mostem přes silnici č. 3 v Mirošovicích. Původní, který se rozpadl, byl stavěn na čtyřpruh, ale nový byl postaven s pilířem tak, aby ten čtyřpruh postavit pod mostem nešel. Prostě klasické české svinstvo… Obdobně nějaký pitomec prosadil, že mezi Pískem a Českými Budějovicemi se neudělá regulerní dálnice, ale třípruh. Musí se prostě dokázat, že dálnice D3 mezi Novou Hospodou a Prahou je potřeba. Jenže ta bude hotová až tak v roce 2040 nejdříve, pokud vše půjde celkem snadno.… Číst vice »
Ehm.. když už to zahlubují, to by to rovnou nemohli udělat na 2 + 2?
Proč kruhák? Když může být tunel, mohla být i mimoúrovňová křižovatka
Hlavně jak se teď zprovozní dálnice od Budějek, tak většina aut pojede po Benešovské… Takže Olbraomoivce Miličín si užijou ještě více a bude více i nehod smrtelných. Bohužel dokud nezařve někdo z důležitých nebo jejich příbuzných, tak se nic nezmění a D3 nedokončí.
Aneb jezděte méně jako prasata, a nebudete potřebovat dálnici k odvracení nehod. Jinak ale jo, sázíte silnice, sklízíte auta, už jste si všimli. A veřejnou dopravu odsouváte na periferie. Dobře vám tak, bohužel.
Je to hezké, ale dokončení D3 se už nedožiju…
kolik je vám let?
A jak zdravě žijete?
To asi nikdo..
Ono to trasování „na sílu“ přes Sázavsko je ještě horší paskvil než D8 přes České středohoří.
A jak se mu dá vyhnout?
Jeďte vlakem a s vámi další podobní a hned si vystačíme s těmi silnicemi, co máme.
jo no zrovna na Budějice jsou vlaky vystavní skříní českých železnic….
Kvůli takovým jako vy nebude těch obchvatů a silnic nikdy dost.
pro začátek by postačila alespoň ta základní síť – dálnice mezi Prahou a krajskými městy a obchvat Prahy.
Základní síť aneb všude nejlépe autem, to známe. A jen pro začátek, hm… Co bude tím koncem? 😀
AAA: U expresů Praha – České Budějovice šla kvalita vagónů nahoru, u ostatních rychlíků v ČB zůstal stav vagónů podobný stavu před desitkami let.
Tak proč neinvestujete do těch vlaků, namísto do stále dalších silnic? 😉 To je furt dokola tohleto. „Musíme mít nové silnice, protože nemáme lepší železnice.“ Logika hadr… 😀
a to se ptáte koho?
Od toho jsme si poridili auta abychom je používali, tak jako vy jizdenku na drezinu a můžete frcet.
Jo, tak se s nimi ještě všude vnucujte a otravujte. Fakt jsou na vás všude zvědaví. 😉
na přemoudřelé šotouše taky
Postaví-li se toto, tak D3 přes SčK nepovede nikdy.
To nevím z čeho vycházíte. Ale pátek/neděle je I/3 u Benešova parkoviště. A když tam přidají 2 kruháky … neprojede nikdo.
Naopak, ty kruháky jsou turbo okružní, ty to uvolní, ale rovnou to mělo být mimoúrovňové. Hodně se argumentuje D3, ale ta bude bůch ví kdy. D35 se řeší 30 let. Středočeská D3 je proti tomu mladá 🙂
Kruháky fungují pouze zároveň s řidiči používajícím mozek , což v případě že uplatnime poznatek s Gaussovou křivkou znamená že tak třetina řidičů zastaví na trojúhelníku ( ne stopce) a budou čekat až se uvolní kruhák v délce nejlépe sto metrů. A bude vymalováno. Neumím si je představit na Étoile u vítězného oblouku v Paříži.
Letos jsem byl v Teheránu a tam se jezdí po kruhácích podobně jako když teče voda. Jedou všichni najednou a nějak se promotají. Když hrozí srážka (viděl jsem za týden jednu), tak si zatroubí. Já bych se svým citem pro bezpečnou vzdálenost nikdy neprojel 🙂
Kruhaky funguji, kdyz se u nich premyslet nemusi. Napr. ze uz pred vjezdem jsou jasne oznacene pruhy a na kruhaci nikdo neprejizdi z pruhu do pruhu a vnejsi pruhy nekrizi vyjezd tem vnitrnim. Tedy na kruhac vjedu a pak uz mam prednost, az do vyjezdu. A kdyz tohle funguje na vsech stejne, tj. ani nemistni ridici se neboji jet vnitrnim pruhem a na kruhaci nezmatkuji.
(Priklad: Novy Zeland)
No a takto je ten v Benešově postavený. Ještě donutit řidiče vyjíždějící z vnitřního pruhu ven z křižovatky blikat a je to dobrý.
Vcera jsem přes něj dvakrát jel a z vnitřního ven nebliká nikdo. Vjjíždějící do vnitřního pruhu pak stojí a čekaji.
Jezdím tudy pravidelně, dokonce sjíždíme z D1 o exit později. Nevychazim z ničeho, pravda. Jen mám dojem, že s tímto řešením na dlouhá léta SčK spokojí a nebude řešit, kterou variantu D3 přes „své“ území zvolit.
A tak je to také jedině správně a dobře!