Jsem opravou dotčená osoba,nějak nikoho nezajímá,že na dva měsíce odříznou od dopravy cca 150 chat.A to v některých bydlí lidé i trvale.Jak mají jezdit do práce? Jiná přístupová cesta tam není.A objížďka je vyznačena do 15.8.,než opraví i přilehlé úseky.
Jiří
3 let
Udivuje mě, že stát resp. ŘSD má tolik peněz, že může táhnout šest! pruhů vedle sebe. Nemáme snad silnic dost.? Nemáme dost smradu, prachu, hluku a záborů zemědělsky či lesnicky využitelné půdy?
Rušit silnice to se nenosí, ostatně bylo by to komplikovanější než ji opravit. Nakonec bude sloužit pro lidi, kteří si nechtějí koupit dálniční známku.
Dokážu si představit jak by to dopadlo, kdyby se jednalo o železnici. Ta hnije vedle léta a nikomu to nevadí. Optimalizaci potřebuje jako sůl, ale peníze jsou v nedohlednu.
Co je nelogického na tom, že souběžně s placenou dálnicí existuje neplacená silnice nižší třídy? Ať už pro lokální provoz obecně, nebo pro kola a vozidla, která na dálnici nesmějí? Nebo by se snad mělo z Řevničova do Krušlí jezdit po dálnici i s traktorem?
Nehledě na to, že souběžná komunikace se dost hodí, když je nutné dálnici uzavřít třeba kvůli dopravní nehodě.
Z jakého důvodu samozřejmě nikdo nevysvětlí. V Německu či jiných zemích se tak často nevidí, aby vedla další komunikace souběžně s dálnicí. A to i u nově budovaných úseků. Takže na něco máme peněz nazbyt.
Uz aby tam ten kruhac byl. Za tu chvili co otevreli dalnici tam byla uz rada nehod.
Mvek
3 let
Trochu OT, ale koukám na to foto a design mostů se asi pořád moc s ohledem na možné karamboly nedělá… Ale možná ten nosník mostu obeženou měkkými zábranami (kterými zaberou odstavný pruh)… Každopádně na té jedné straně je to tak akorát v tečně, když někdo zazmatkuje na kluzké silnici apod. Blíž to už fakt nemůže být, leda sežrat i odstavný pruh.
Josef Král
3 let
Doufám, že objížďka bude bez potřeby dalníční známky.
Nechápu, proč to nedáte do googlu či se nepodíváte do příslušného zákona, a místo toho tady píšete své tužby: § 20a zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích: „(2) Je-li nutno při uzavírce podle § 24 užít pro vedení objížďky zpoplatněnou komunikaci, je možné užít tuto komunikaci bez zpoplatnění.“ A § 24 se jmenuje „Omezení obecného užívání uzavírkami a objížďkami“. Už je to jasné?
Objížďka se vyznačuje podle rozhodnutí příslušného silničního úřadu. Návrh podává správce komunikace, který je investorem opravy, a vyjadřují se k němu zejm. dopravní policie a dotčené obce.
Jsem opravou dotčená osoba,nějak nikoho nezajímá,že na dva měsíce odříznou od dopravy cca 150 chat.A to v některých bydlí lidé i trvale.Jak mají jezdit do práce? Jiná přístupová cesta tam není.A objížďka je vyznačena do 15.8.,než opraví i přilehlé úseky.
Udivuje mě, že stát resp. ŘSD má tolik peněz, že může táhnout šest! pruhů vedle sebe. Nemáme snad silnic dost.? Nemáme dost smradu, prachu, hluku a záborů zemědělsky či lesnicky využitelné půdy?
Rušit silnice to se nenosí, ostatně bylo by to komplikovanější než ji opravit. Nakonec bude sloužit pro lidi, kteří si nechtějí koupit dálniční známku.
Dokážu si představit jak by to dopadlo, kdyby se jednalo o železnici. Ta hnije vedle léta a nikomu to nevadí. Optimalizaci potřebuje jako sůl, ale peníze jsou v nedohlednu.
Ano ano, máte pravdu, ale dálnice prostě musí mít doprovodnou komunikaci, nevím který idiot to vymyslel ale je to prostě pitomost.
Co je nelogického na tom, že souběžně s placenou dálnicí existuje neplacená silnice nižší třídy? Ať už pro lokální provoz obecně, nebo pro kola a vozidla, která na dálnici nesmějí? Nebo by se snad mělo z Řevničova do Krušlí jezdit po dálnici i s traktorem?
Nehledě na to, že souběžná komunikace se dost hodí, když je nutné dálnici uzavřít třeba kvůli dopravní nehodě.
Z jakého důvodu samozřejmě nikdo nevysvětlí. V Německu či jiných zemích se tak často nevidí, aby vedla další komunikace souběžně s dálnicí. A to i u nově budovaných úseků. Takže na něco máme peněz nazbyt.
Takže traktory jezdí po dálnici…
Ne. Traktory jezdí jinudy.
Uz aby tam ten kruhac byl. Za tu chvili co otevreli dalnici tam byla uz rada nehod.
Trochu OT, ale koukám na to foto a design mostů se asi pořád moc s ohledem na možné karamboly nedělá… Ale možná ten nosník mostu obeženou měkkými zábranami (kterými zaberou odstavný pruh)… Každopádně na té jedné straně je to tak akorát v tečně, když někdo zazmatkuje na kluzké silnici apod. Blíž to už fakt nemůže být, leda sežrat i odstavný pruh.
Doufám, že objížďka bude bez potřeby dalníční známky.
To je ta dálniční známka takovým zásahem do rozpočtu?
Nechápu, proč to nedáte do googlu či se nepodíváte do příslušného zákona, a místo toho tady píšete své tužby: § 20a zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích: „(2) Je-li nutno při uzavírce podle § 24 užít pro vedení objížďky zpoplatněnou komunikaci, je možné užít tuto komunikaci bez zpoplatnění.“ A § 24 se jmenuje „Omezení obecného užívání uzavírkami a objížďkami“. Už je to jasné?
Jindro, kolikrát nechápu IQ řidičů kteří komentují příspěvek. Samozřejmě máš pravdu.
no a kdo rozhoduje o tom, je-li nutno když objížka se dá udělat i po 2372 + 16 ?
Snad ten, kdo tu objížďku posléze vyznačuje (resp. nechává vyznačit) i v terénu, ne?
Objížďka se vyznačuje podle rozhodnutí příslušného silničního úřadu. Návrh podává správce komunikace, který je investorem opravy, a vyjadřují se k němu zejm. dopravní policie a dotčené obce.
Jindro, buďte trochu tolerantní k těm, kteří nejsou tak dobří jako Vy 😉 Jinak díky, že jste to tu ocitoval a vysvětlil 🙂