ŘSD opět omezilo provoz na D1 před Prahou, důvodem jsou vyjeté koleje

Stavba silnice. Ilustrační foto: ministerstvo dopravyStavba silnice. Ilustrační foto: ministerstvo dopravy

Jen pár týdnů po dokončení oprav  dálnice D1 před Prahou se vrátili dělníci na jeden z nejvytíženějších úseků české dálniční

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Stanislav

Dobrý den
a jak tedy dlouho se mela puvodne cela opravovat
tu http://www.dopravniznaceni.com/Jak-dlouho-sejeste-bude-opravovat-D1 jsem ted nasel ze by to mohlo trvat dalsich 10-15 let
je to pravda?

DJ

To se stává, když se na nejvytíženější dálnici v republice použije asfaltový kryt…

železničář v důchodu

To se stává i leckde jinde, protože nikdo nikde v ČR nesleduje nápravové a kolové tlaky u soustavně přetěžovaných kamionů, neváží je a neuděluje adekvátní pokuty …

Jack Ketch

Odkupak víte, že jsou kamiony soustavně přetěžované, když je nikdo neváží?

železničář v důchodu

Ono se leccos dá zjistit i pouhým pohledem, ale jako skutečně právně akceptovatelný důkaz to je třeba doložit fyzickým zvážením …

Jack Ketch

To máte pravdu. A dá se poměrně lehce vykoukat, že po dálnicích těch přeložených kamionů tolik nejezdí (také se na D1 často váží). Přesné statistiky nejsou k dispozici (zřejmě proto, že se to nehodí při zdůvodňování další a další buzerace dopravců), ale od člověka, co se pravidelně účastní vážení vím toto:
Statistiky o nevypovídají o skutečných počtech přetížených vozidel, protože si policisté při vážení vybírají jasné adepty (sypké náklady, dříví, kontejnery, pojízdné dílny) a většinu vozidel nechají projet.
Přesto je podstatná část přetížených vozidel nízkotonážní, takže na ně lze těžko svádět koleje na silnici

Ondra

V jednom příspěvku píšete , ze kamiony nikdo neváží a v druhem píšete opak 🙄

Honza D.

Zkuste si spočítat, jaké nápravové tlaky může mít dvounápravový dálkový autobus s náloží cetujících a jejich zavazadel. Dojdete k zajímavému číslu.