ŘSD omezilo provoz na D8 u Prahy, začíná největší letošní dálniční oprava
Dálnice D8 u Prahy. Pramen: ŘSD
Při opravě povrchu větví křižovatky Úžice musejí řidiči počítat s vedením dopravy po značené objízdné trase.
Při opravě povrchu větví křižovatky Úžice musejí řidiči počítat s vedením dopravy po značené objízdné trase.
Super, jak už jsem psal u Ml. Boleslavi, od České Lípy je větší a větší zážitek cestovat do Prahy:
1) Průjezd Roudnicí k D8 uzavřen
2) Několik kyvadlových úseků v údolí na I/9 mezi Dubou a Mělníkem
3) Kyvadlový provoz už zase v Zahrádkách u České Lípy na I/9 a I/15 (a pro osobáky uzavřená možná objízdná trasa přes Srní, Provodín)
4) Kyvadlový provoz na I/38 v Ml. Boleslavi
5) a ještě tuším něco na D10.
Už teď mi často navigace říká, že je lepší jet po D8 přes Litoměřice, ale díky tomuhle úseku je to zas o něco horší.
Týden uzavřené pruhy a na stavbě nebyla ani noha, natož nějaká technika. Navíc ta dálnice rozbitá vážně nevypadá. Působí to divně.
A17 Dresden West- Dresden Gorbitz , kompletní přstavba CB krytu na asfalt… 5 km v obou směrech.
Pracovní doba Po- So od světla do tmy..
Povězte to české hygieně…
Tak vážení celé to vaše musíme to opravit a podobná hesla jsou momentálně vidět na silnici 1/4 u Milína.Rsd a jejich pobočná firma tam opravuje úsek 6km už dva roky teď se tam momentálně měsíc nepracovalo.Pral bych vedení rsd tudy jezdit dvakrát denně.Katastrofa neumějí absolutně nic celé rsd bych zrušil.
Ano, musíme to opravit, pár kilometrů a ono to trvá nesmyslně dlouho. A navíc je blbost dělat jeden pruh jen pro motorky a pár miniaut, protože do toho užšího stejně nic jiného nemůže.
Chápu, že se to musí opravit. Ale co nechápu je, proč se musí uzavřít celých 9 km najednou, když pak se pracuje (pokud se tedy vůbec pracuje, tj. jen v pracovní dny od 9:00 do 15:00) jen na jednom místě. Proč se nezavře třeba 1 km, ten se neopraví, a až pak se neuzavře další 1 km? Vyřešilo by to spoustu problémů, třeba by byla 9x nižší pravděpodobnost nehody ve zúžení, která pak zablokuje celou dálnici.
nevyresilo by to vubec nic. jen by lidi nadavali, ze to trva dvakrat tak dlouho.
Proč by to mělo trvat dvakrát tak dlouho? Ta oprava jednoho místa přece trvá stejně dlouho bez ohledu na to, jak dlouhý úsek je uzavřený.
při delším úseku můžeš provádět několik činností na několika místech a nemusíš čekat až doděláš tu předchozí…
Tak to právě ale nedělají, většinou se děje jen na jednom krátičkém úseku.
Přidělalo by to práci, kdy by se musely pořád předělávat uzavírky. A zásobovat stavu přes kolomu před zúžením je taky „terno“. On ten betonmix musí dojet ideálně do 30 minut.
Ta kolona tam bude tak jako tak, takže si ta vaše míchačka nepomůže, jen bude stát o pár km dřív. A kvůli předělávání uzavírek, které trvá půl dne a dělá se většinou v noci? To snad nemůžete myslet vážně, to by byla vážně do nebe volající pohodlnost.