ŘSD má stavení povolení na celý úsek dálnice D6 Petrohrad – Lubenec
Dálnice D6 u Lubence. Pramen: ŘSD
Celá dálnice z Prahy přes Karlovy Vary a Cheb na hranice s Německem má měřit 168 kilometrů, v provozu je 91 kilometrů.
A kdy bude mít ŘSD stavební povolení na celou D35 Olomouc – Hradec Králové? Jeden úsek se ukončí a jde se na další. A to bez prodlení a čekání?
Hotova D6 bude luxus, ktery bude moct vetsina CR zavidet. Kombinace ridke hustoty osidleni, mensi velikosti cilu (KV, SO, CH), relativne blizkych paralelnich dalnic (D6 tak obsluhuje uzsi vysec od Prahy) a relativne slabeho nakl. tranzitu z toho udela autostradu, kde to pofrci. To pro nas na vychod od Prahy vyuzivajici nejcasteji D11, D10 nebo D1 bude jen hur. Hlavne D11 s kazdym novym usekem D35.
Na dálnici je to samá zákruta
Domnívám se, že projektanti vědí, co dělají lépe než my tady v diskuzi.
To jistě věděli i projektanti D46.
Nebyla projektována jako dálnice.
Směrový oblouk, Leoši, směrový oblouk.
Vzhledem k tomu,źe se dálnice staví už přes 20 let(nepočítám starý úsek z Prahy k Novému strašecí),tak bych byl s úvahou dostavby dálnice do šesti let hodně opatrný.
Což spolu až tak nesouvisí, pokud se mezi tím pracuje na projektech a majetkoprávní přípravě.
Mimochodem do Prahy q se to dostavelo až ve 2008
To sice ano, ale v minulosti se o dostavbě pouze mluvilo, teď se jednotlivé úseky dálnice vážně připravují.
Naco příprava? Mají tam nahnat vojáky zvs a začít kopat. Kde a jak hluboko? To si mají ti povaleči s lopatama zjistit sami, přece jim to nebude ředitel Zeměkoule říkat.
ministerstvo také pracuje na studii z chebu na hranici s německem jako D6, takže i ten kousek by mohl být dálnice, je to i na webu řsd.
Studie? Vždyť tato silnice byla savěna jako 1/2 profil budoucí dálnice. Pod mosty je na to vymezen prostor. Most u hranic je dokonce v plném profilu (směrově dělený 4 pruh). Dostavba od chebu by bylo to samé co 7 kolem Loun 😉 Zajímavější bude obchvat Varů….
Aby ten obchvat Varů vůbec někdy byl, bude asi nejdražší. Ale v ÚP je (nebo minimálně dříve byl), takže se s ním (doufám) do budoucna počítá.
Vzhledem k připravenosti nebo spíše nepřipravenosti obchvatu KV, složitosti terénu, ochrany minerálních vod atd. je podle mého realizace v horizontu 20 let spíše nereálná.
na druhou stranu na průtahu Varama se žádný dopravní masakry nedějou….
Jo, no bude to podobna situace jako v Liberci s I/35. Proste mix mistni dopravy a tranzitu.
Obchvat je sice pěkná myšlenka, ale i vzhledem k tomu, že to je vlastně „v pohodě“, nemá šanci ekonomicky vyjít. V nějaké studii byla myslím úspora času asi 30 sekund – 1 minuta.