ŘSD má stavební povolení pro první část dálnice z Olomouce do Přerova
Silnice I/55 mezi Olomoucí a Přerovem. Foto: ŘSD
Rozhodnutí ještě není pravomocné. ŘSD chce začít stavět příští rok.
Rozhodnutí ještě není pravomocné. ŘSD chce začít stavět příští rok.
Na lány asfaltu pro auta místo, zdroje a peníze máme. Na pořádný chodník pro chodce a děti na koloběžce, už ne (viz. foto).
To provizorní napojení na I/55 evidentně počítalo s tím, že dřív bude hotová část od Přerova. Počítá se s nějakou úpravou, aby ten nový úsek k něčemu byl, než se dostaví druhá část?
Přerováků je mi upřímně líto. Díky ekoteroristovi Patrikovi totálně zacpané město těžkou dopravou, do toho problémy s nepřizpůsobivými občany (převážně tmavší pleti). No, nechtěl bych tam žít.
Kupodivu tak 80 % Prerova je pekne mesto, vic nez dobre dopravne dostupne a zasazene v docela pekne krajine, s peknym nabrezim nad Becvou. Staci se nedrzet v okoli nadrazi a toho prutahu mestem.
Znam v Cesku daleko skaredejsi diry, abych nikoho neurazil tak je nebudu jmenovat.
Zjistěte si fakta. Nejvíc proti vedení D1 skrz zástavbu jsou sami Přerováci z Dluhonic. ŘSD za dlouhé roky nebylo schopné upravit trasu o pár desítek metrů a přivedlo D1 z obou stran před Přerov a teď se diví, co tam způsobili…
Jestli se jedná opravdu o pár desítek metrů, tak to nemá vliv na polohu křižovatky, která je od Dluhonic 2 kilometry daleko. https://mapy.cz/s/futogarono
Tolik ke zjišťování faktů.
Tak ještě špunt u Křelova
Nehci malovat čerta na zeď. Ale pokud se letos nezahájí D1 okolo Přerova a bude se opakovat EIA, tak za pár let povalí přímo do centra Přerova dálnice ze tří různých směrů a celou oblastí téměř nepůjde projet. Ach jo. Přerov je symbol dopravní „anti-koncepce“ naší země.
Mezitím aspoň dodělají předmostí a průtah, sice to pořád bude peklo, ale aspoň nějaké zlepšení oproti aktuální infrastruktuře.
Ano, to už bude jen peklo, teď je to mega-peklo.
To už je teď více méně jasné, že se poslední úsek D1 Rikovice nepovede zahájit. To by se rovnalo fakticky zázraku.
Máme jedno z mnoha razítek na úžasně dlouhý, 8kilometrový úsek, polovinu z potřebného, jupí!
ŘSD = Strana mírného pokroku v mezích zákona.
Konečně bude mít Morava něco co Čechy dlouho ne. Hustou dálniční síť (původně jsem chtěl napsat kvalitní a hustou, ale nějak z toho sešlo).
No jak kde. Morava je na tom s dálnicemi dosti nevyrovnaně. Střed a horní polovina je na tom resp. v dohledné době na tom bude dobře. Ale směrem na jih je to výrazně horší. D43, D52, D55 a obchvat Břeclavi jsou bohužel v nedohlednu. Takže bych neřekl, že jako celek by zde byla situace nějak výrazně lepší, než v Čechách.
Tak jinak. Severní morava a Slezko
Nejdříve se měla udělat D1 kolem Přerova ,pak D35 od Mohelnice směr HK, úsek OL-PR je potřebný ze všech nejmíň, chybí koncepce účelného budování dálniční sítě.
Bydlet v Kokorech a jinych vesnicich neni uplne terno. Jezdi tam kamion za kamionem, auto za autem. Vesnice je rozdelena cestou na dve pulk, chapu mistni ze bujuji za co nejrychlejsi stavbu.
myslíte v Kokorách?
S vaší teorií by to mohlo dopadnout tak, že kvůli problémovým klíčovým stavbám proti kterým se protestuje, by se nakonec nestavělo vůbec nic a čekalo by se až se rozklíčuje D0, D3, D35… To byste chtěl? Na druhou stranu tato stavba je potřebnější než jiné, viz často diskutované pokračování D6.
Je vidět, že to tam vůbec neznáte a máte v tom trochu zmatek. Jinak byste tady napsal, že tato stavba je naopak velmi potřebná a žádoucí. A navíc se ji podařilo dovést k zahájení výstavby. Pokud bychom čekali, až se vyřeší problémy a komplikace s těmi „potřebnějšími“ stavbami, tak se učekáme. Nevím proč by tomu tak mělo být…. Když už je ta situace u nás taková, jaká je, tak ať se staví to, co je přepraveno. Jinak nebude nic…
Běžte jim to říct do Krčmaně nebo Kokor, to je úplný nesmysl co píšete. Buďme rádi, že se staví aspoň tam, kde to mají nachystané a jdeme pomalu dopředu. Stát na místě a čekat než se postaví sto km do Hradce nebo D1 kolem Přerova se rovná čekat do roku 3000.
Křečci, broučci, motýle nebudou?
Tady už ne. Teď se blbě vysazujou, je na ně kosa…
Nebudů, enom řepka!
To už je profláknute. Vymysleli čisté papíry jako odvolání.
Je skoda, ze se na navazujici stavbe z Kokor do Prerova nepocita od zacatku s MUK Kokory a obchvatem Brodku u Prerova.
II/150 vede silnou mistni aglomeracni dopravu a takto bude akorat v soubehu s dalnici a protahovat obce.
spíše přemýšlím, čím si pomůžou místní, že krátký úsek dálnice mezi OL a PR se bude stavět na 2 etapy, tzn. do Kokor začnou příští rok, zbytek až od roku 24 … místo toho, aby se stavěl tento krátký úsek souběžně … jo, to je náš Kocourkov
Klasická salámovka.
Mají to na salámu…
to víte . musí se n a to přiživit spoustu patolízalů a neschopných idiotů než se to postaví
Tak jde o přípravu té stavby , pokud by to šlo tak by určitě Řsd rádo stavělo oba úseky naráz,, ale buďme rádi za každou započatou stavbu ,, už to je vlastně velký úspěch a snad těch začátku bude v příštích letech přibývat ,,,
Slovo budme radi nemam rad. Je to chaos! Verim, ze po fazi kdy se ted stavi vlastne cokoli co je nyni nachystane, nastane faze ocesani, uvedomeni a planovaneho staveni celistvych useku. Na to je vsak potreba jedno – mit dostatecne hodne pripravenycg staveb a vy si pak muzete klidne pockat 1 rok, anebo 2 a stavet celistve useky, protoze prace mate v zasobniku dost.
Tento stát neumí skoro nic udelat poradne a nechaoticky, od dalnic zacinake az po covid – ockovani konce.
P.S. Možná uniklo, že zatím to není u Přerova do čeho napojit…
Jo to je taková „drobnost“ nicméně ŘSD stále doufá v zahájení stavby D1 v letošním roce… Bylo by hodně vtipné mít dovedené do místa budoucí MUK D55/D1 obě dálnice bez vzájemného kapacitního propojení, to by byl hádám světový unikát…
Panely do pole a hurá. Poláci by zavzpomínali na staré časy, naši machříci by museli zpomalit ale jezdilo by se 😄
Machr se služební Fabií nezpomalí.
To by asi Přerováci vypálili Dluhonice a Patrika oběsili na náměstí.
Tak to už by měli mnoho let zpoždění!
Ten blboun už jede v tolika věcech, že až mu dá někdo na bendžo, tak se bude must zeptat za co to vlastně bylo.
To by nesměla Rokytnice ten druhý úsek zdržet, příprava zpočátku probíhala současne, ale už se aspoň dohodli. Hlavně ať se staví obchvat Prerova to je hlavní. Je potřeba se trochu zajímat podrobněji.
Dohoda je, jen nyní nepodstatná. Nikdo jiný než NSS nyní nemůže vyřešit. Kasace běží nebo spíše neběží od 6/2018 bez rozhodnutí soudu!!!
Problém je, že v dalším pokračování k Přerovu je problém. Proti trase se bouří Rokytnice a pak je nutno vyřešit obchvat D1 kolem Přerova, na který se má napojit a který pořád jen tak pro nic za nic blokuje zemský Zmetek. Takže zase – pokud bychom čekali, až se problém vyřeší, i Kokory by se dočkaly obchvatu až kdoví kdy. A to by Vám poděkovali. Protože teď celý úsek naráz prostě stavět nejde. Ano, je to s těmi možnostmi neustále a stále dokola něco blokovat opravdu u nás Kocourkov…
No, přijde mi, že Kokorám tenhle úsek vůbec nepomůže. Maximálně si polepší Krčmaň.