ŘSD má stavební povolení pro opravu I/3 v Miličíně, počítá s kyvadlovým provozem

Kamion na I/3 v Miličíně. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářKamion na I/3 v Miličíně. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Miličín zůstal po otevření obchvatu Olbramovic jedinou obcí na trase současné silnice I/3, skrze jejíž centrum prochází tranzitní doprava.

32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Joker

Čas na to, začít jezdit do Prahy „ícéčkem“.

Pepča Pipča

Alternativní trasa. Jet po D1 až na Loket a pak jet Čechtice, Pacov. Krásná silnice v parametrech první třídy s obchvaty a minimem obcí.

libor

neikasují za radar spíš Votice?

StonyCZ

To vypada na krasny kolaps:)

Jan Najbrt

Chybějící dálnice v tomto úseku je opravdu mezinárodní ostuda.

Jiří Kocurek

Tahle dálnice je od slovního spojení „dál nic“.

Jan Najbrt

Ano, téměř fyzicky bolí, když čtu některé osvícené hlavy v Praze, podle nichž by se tato část dálnice ani dostavět neměla, aby náhodou „nepřivedla další auta do Prahy“. Že je to mezinárodní tah (nejen) z Česka do Rakouska jim zcela uniká.

Tomáš

Opravdu … Já to říkám dávno jedinna Regulerni DALNICE je u Mezna … Jedu jedu jedu a DÁL NIC

Joker

Však vona bude.

Anonymus

Uz kopnete D3 a bude klid

Martas

Tak jo, jdem hledat objížďky, bude poznávačka po středočeských silnicích 🙂

noerf

Existuje varianta z Tábora na Milevsko a na D4. Nebo z Tábora na Mladou Vožici a Vlašim.

Martas

Ono ve špičce je dobré se vyhnout i Benešovu a Olbramovicím (obchvat pomohl jen trochu) 🙂

Financ

Z Prahy po D1 až na Vlašim, Mladou Vožici a Tábor… Krásný kraj…

kik

Ano, krásný kraj a pěkná kroucenina. Jel jsem tou cestou loni do Tábora a od Vlašimi směrem na M. Vožici je silnice kulantně řešeno v ne úplně dobrém stavu. Jakmile se přejelo do okresu Tábor povrch se zlepšil ne o 100 ale aspoň o 150%. Z Vožice na Tábor je to bývalá jednička s dobrým povrchem, jen je třeba dávat v obcích pozor na radary (v Blanicích jeden je a není moc vidět).

Tomáš

A ještě jsou v Rat.Horách a ve Vřescích

Jeník

To by při té příležitosti mohli sundat nebo dodělat tu barabiznu co tam už třicet let straší…

noerf

Vcelku by mě zajímalo či je to majetek. Někde jsem zachytil informaci, že to před revolucí stavělo tamní JZD.

Marek

Momentálně je to ve společném jmění nějakých manželů Pešatových.

Jan Neruda

Měla to být administrativní budova JZD

Jan Neruda

Na hotelu z fotky už delší dobu visí transparent Na prodej

obětí jsou řidiči a ne místní

Podobné situace by se měly brát zdravým rozumem a za oběti by se měli brát řidiči a ne v žádném případě obyvatelé obce. Nechápu proč pár lidí kteří desítky let ví o silnici a díky ní koupil nemovitosti za zlomek ceny mají diktovat podmínky milionům lidí kteří trpí tím že tam musí jet a šíleně je to zdržuje. Řidiči mají mít v tomto případě prioritu a má se vše dělat pro to aby projeli bez zdržení a ne místní aby přešli sakra silnici to je druhořadé. Já bych tam dal 70 km/h a zrušil všechny přechody a odbočení vlevo a… Číst vice »

percula

Opravdu to tak myslíte? Co tam bylo dřív domy, nebo auta. Odpověď je myslím jasná. Pochopil bych tam i omezeni rychlosti a měření. Upřímně lituji ty co tam bydlí, na ty by se mělo myslet především. Jestli tam někdo prosadí obchvat, klobouk dolů.

Troufnu si tvrdit, ze Milicin existoval davno predtim, nez bylo vynalezeno neco jako motorove vozidlo.. videno touto optikou by se tam melo jezdit 10 km/h a pred kazdym prechodem semafor. Podle me ti lidi trpi extremnim provozem uz tak dost, a to zejmena neschopnosti statu tento stav vyresit, protoze o tom, ze se to tam musi resit, se vi tak 50 let

Jan Najbrt

Já bych hlavně v tomhle místě už konečně postavil chybějící úsek D3. Pak bychom si tyto zbytečné diskuse mohli ušetřit.

Tomáš

Ano a nejvíc mě dostávají zelenoblbove kteří výstavbu D3 sabotují a navrhují. Zkapacitnit nynější E55 nebo říkají, že D3 je zbytečná, že Jih je spojen už D4kou😅🤣🤣🤣 dnešní troubové zapomínají že E55 je tranzitní evropská komunikace

Martin

Obávám se že to dopadne „Musíme to opravit ☹️“, „Technologická přestávka“ a když se bude dělat, tak „3“ silničáři.

Snad šlo, i při trochu dobré vůli, vyžít odstavné plochy (dnes nepřístupné) a parkoviště a namísto kyvadlového provozu využít jako objížďka pro jeden směr.

David

Silnice I/3 prochází obcemi Miličín, České Budějovice, Netřebice, Kaplice – nádraží, Skoronice a Nažidla.

Koro

Musím se zastat autora, který píše o průjezdu centrem a ne obcí obecně.

Jan z Rokycan

Striktně vzato jsou z toho seznamu obcemi pouze Miličín, České Budějovice a Netřebice. A středem prochází silnice jen v Miličíně a v Netřebicích.

Logické vysvětlení samozřejmě je, že byl míněn úsek mezi D1 a D3, nemluvě o tom, že u vesnic směr Rakousko se nyní blýská na lepší časy.

Otto

To je samozrejme pravda, ale vyjma Milicina to vypada, ze se do 5 let podari tuto situaci vyresit