ŘSD má stavební povolení pro opravu I/3 v Miličíně, počítá s kyvadlovým provozem
Kamion na I/3 v Miličíně. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Miličín zůstal po otevření obchvatu Olbramovic jedinou obcí na trase současné silnice I/3, skrze jejíž centrum prochází tranzitní doprava.
Čas na to, začít jezdit do Prahy „ícéčkem“.
Alternativní trasa. Jet po D1 až na Loket a pak jet Čechtice, Pacov. Krásná silnice v parametrech první třídy s obchvaty a minimem obcí.
neikasují za radar spíš Votice?
To vypada na krasny kolaps:)
Chybějící dálnice v tomto úseku je opravdu mezinárodní ostuda.
Tahle dálnice je od slovního spojení „dál nic“.
Ano, téměř fyzicky bolí, když čtu některé osvícené hlavy v Praze, podle nichž by se tato část dálnice ani dostavět neměla, aby náhodou „nepřivedla další auta do Prahy“. Že je to mezinárodní tah (nejen) z Česka do Rakouska jim zcela uniká.
Opravdu … Já to říkám dávno jedinna Regulerni DALNICE je u Mezna … Jedu jedu jedu a DÁL NIC
Však vona bude.
Uz kopnete D3 a bude klid
Tak jo, jdem hledat objížďky, bude poznávačka po středočeských silnicích 🙂
Existuje varianta z Tábora na Milevsko a na D4. Nebo z Tábora na Mladou Vožici a Vlašim.
Ono ve špičce je dobré se vyhnout i Benešovu a Olbramovicím (obchvat pomohl jen trochu) 🙂
Z Prahy po D1 až na Vlašim, Mladou Vožici a Tábor… Krásný kraj…
Ano, krásný kraj a pěkná kroucenina. Jel jsem tou cestou loni do Tábora a od Vlašimi směrem na M. Vožici je silnice kulantně řešeno v ne úplně dobrém stavu. Jakmile se přejelo do okresu Tábor povrch se zlepšil ne o 100 ale aspoň o 150%. Z Vožice na Tábor je to bývalá jednička s dobrým povrchem, jen je třeba dávat v obcích pozor na radary (v Blanicích jeden je a není moc vidět).
A ještě jsou v Rat.Horách a ve Vřescích
To by při té příležitosti mohli sundat nebo dodělat tu barabiznu co tam už třicet let straší…
Vcelku by mě zajímalo či je to majetek. Někde jsem zachytil informaci, že to před revolucí stavělo tamní JZD.
Momentálně je to ve společném jmění nějakých manželů Pešatových.
Tady je o tom článek – původně sídlo JZD 👍
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/stastne-pondeli-kolem-tehle-ruiny-jezdite-uz-30-let-a-jeste-dlouho-budete-175935?amp=1
Měla to být administrativní budova JZD
Na hotelu z fotky už delší dobu visí transparent Na prodej
Podobné situace by se měly brát zdravým rozumem a za oběti by se měli brát řidiči a ne v žádném případě obyvatelé obce. Nechápu proč pár lidí kteří desítky let ví o silnici a díky ní koupil nemovitosti za zlomek ceny mají diktovat podmínky milionům lidí kteří trpí tím že tam musí jet a šíleně je to zdržuje. Řidiči mají mít v tomto případě prioritu a má se vše dělat pro to aby projeli bez zdržení a ne místní aby přešli sakra silnici to je druhořadé. Já bych tam dal 70 km/h a zrušil všechny přechody a odbočení vlevo a… Číst vice »
Opravdu to tak myslíte? Co tam bylo dřív domy, nebo auta. Odpověď je myslím jasná. Pochopil bych tam i omezeni rychlosti a měření. Upřímně lituji ty co tam bydlí, na ty by se mělo myslet především. Jestli tam někdo prosadí obchvat, klobouk dolů.
Troufnu si tvrdit, ze Milicin existoval davno predtim, nez bylo vynalezeno neco jako motorove vozidlo.. videno touto optikou by se tam melo jezdit 10 km/h a pred kazdym prechodem semafor. Podle me ti lidi trpi extremnim provozem uz tak dost, a to zejmena neschopnosti statu tento stav vyresit, protoze o tom, ze se to tam musi resit, se vi tak 50 let
Já bych hlavně v tomhle místě už konečně postavil chybějící úsek D3. Pak bychom si tyto zbytečné diskuse mohli ušetřit.
Ano a nejvíc mě dostávají zelenoblbove kteří výstavbu D3 sabotují a navrhují. Zkapacitnit nynější E55 nebo říkají, že D3 je zbytečná, že Jih je spojen už D4kou😅🤣🤣🤣 dnešní troubové zapomínají že E55 je tranzitní evropská komunikace
Obávám se že to dopadne „Musíme to opravit ☹️“, „Technologická přestávka“ a když se bude dělat, tak „3“ silničáři.
Snad šlo, i při trochu dobré vůli, vyžít odstavné plochy (dnes nepřístupné) a parkoviště a namísto kyvadlového provozu využít jako objížďka pro jeden směr.
Silnice I/3 prochází obcemi Miličín, České Budějovice, Netřebice, Kaplice – nádraží, Skoronice a Nažidla.
Musím se zastat autora, který píše o průjezdu centrem a ne obcí obecně.
Striktně vzato jsou z toho seznamu obcemi pouze Miličín, České Budějovice a Netřebice. A středem prochází silnice jen v Miličíně a v Netřebicích.
Logické vysvětlení samozřejmě je, že byl míněn úsek mezi D1 a D3, nemluvě o tom, že u vesnic směr Rakousko se nyní blýská na lepší časy.
To je samozrejme pravda, ale vyjma Milicina to vypada, ze se do 5 let podari tuto situaci vyresit