ŘSD má stavební povolení na další úsek D6. Část z Petrohradu do Lubence má být hotová do roku 2026
Stavba D6 u Lubence. Foto: ŘSD
Začal archeologický průzkum, zahájení stavby je plánováno na příští rok.
Začal archeologický průzkum, zahájení stavby je plánováno na příští rok.
Dálnice do Petrohradu má být pokračováním nedávno ohlášené dálnice do Královce? 🙂
jen tak na okraj – všimli jste si na mapce v článku zákresu vodního díla Kryry?
Kvůli VD Kryry se upravoval projekt. Nic zásadního. VD Kryry je součástí snahy zachytit vodu v krajině. Rakovnicko je poměrně suché.
A zase chybí parkoviště, se podívejte kolik je a bude parkovišť z Prahy po Lubenec a pak se diví že kamiony parkují na výjezdech
Oboustranná odpočívka má být na přecházejícím úseku Hořovičky obchvat u Kolešova.
Vidíte ten rozdíl mezi ŘSD a Dobrou Správou?
Vidím. Očekávám Vtvt, že tu zase zopakuje kolovrátek o drahých penězích. 🙂
Při pohledu na mapu si říkám, že kdyby se méně salámovalo, mohla D6 mezi Lubencem a Hořovičkami vést severně, v kratší tras, než tahle divoká vlnovka kličkující kolem obcí v cestě.
Při pohledu na mapu si říkám, že KV kraj bude mít spojení do Prahy odpovídající 20. století…
Máte v té mapě také souřadnice? 😉
Asi byly myšleny vrstevnice….
D6 a D7 imo ukazují, ze vedení RSD má jako KPI pro výplatu bonusu množství zahájených staveb/km dálnic.. Když nezvládají postavit potřebné D0, D1, D35 postaví místo toho tyhle dvě, kde by v pohodě stačily obchvaty a MÚKy
Tak možná se to zdá, že je to nefér stavět tyto části, ale když to jinde vázna, tak přece nebudou sedět se založenýma rukama a čekat.
Nevím, jak D7, ale D6 už byla dávno politicky deklarovaná jako plnotučná dálnice až do KV…
D6 a D7 mají hlavně štěstí, že se na nich nepotřebují zviditelňovat žádní aktivisté.
Aha. Takže podle vás, když se stát vykašle na D6 a D7, tak tím urychlí legislativní procesy zdržující D0, D1, D35? To je skvělá logika, připomínající logiku, že když se Ukrajina nebude bránit, tak přece nebude válka.
Jen za předpokladu, že někdo cítí potřebu stavět za každou cenu hned dálnici, jedno kde a proč. Vždyť mají v názvu i silnice, a nejsou jen od stavění, nýbrž i od údržby.
Tak to je nejubožejší z ubohých příspěvků . Nemám co říct, tak to řeknu a kde je vlak?
Jasně, bagristé naběhnou k soudu a budou papírovat!
To máte pravdu, už by bylo dávno po válce a my bychom to nemuseli splácet další desítky let.
Peníze jsou teď. To jestli se někdo zase bude odvolávat proti D0, D3, D35, či D56 neznamená, že se ty peníze netratí. I tady ta dálnice pomůže regionu.
V čem konkrétně kraji samotnému reálně pomůže náhrada kusu pole další silnicí?
Třeba, že se z toho kraje dostanou lidé do „civilizace“ rychleji. I čas jsou peníze.
Jo, kdyby to pole nahradili železnicí do každé vesnice s vlečkou do každé školní kuchyně, aby se i na poli oralo lokomotivou…
Co takhle bezpečnost? Dalnice je na počet prepravenych osob a ujetych kilometru nejbezpecnejsi silnicni komunikace. Nektere druhy nehod jsou na ni z principu v podstate vylouceny (celni srazky, nehody s ucasti chodcu a cyklistu…) Blik?
Chápu, že pokud do Karlovarského a Ústeckého kraje nejezdíte, tak je to podle Vás zbytečné. PS jsem Moravák a i pro mě jsou D0, D1 a D35 absolutně nejdůležitější dopravní stavby v republice. Nicméně z praxe, kdy jezdím prakticky po celé ČR vím, že jak I/6, tak 1/7 jsou kapacitně absolutně nedostačující silnice a dálnice tam potřeba je. Myslím, že to samé můžu říct o prakticky všech dálnicích projektovaných v této zemi.
A co takhle pro silné proudy nejprve pořádná železnice? Že vám nestačí silnice, když jezdíte/vozíte vše autem, ještě neznamená, že stát musí všude mermomocí cpát jen další dálnice.
Tak pořádná železnice by se musela postavit komplet v nové stopě, protože tu klikatici kolem Vltavy/Labe moc nenarovnáte a mezi těmi bývalými uhelnými lomy v podkrušnohoří se taky lépe nevymotáte. Jenže ta železnice by dokázala převzít z té dálnice možná čtvrtinu, možná třetinu přeprav. A pak by ty náklady stejně skončily u Prahy, protože by je nebylo jak protáhnout dál.
Ony prostě ty silnice/dálnice mají mnohem širší použití než železnice.
Ještě se dá jet z Prahy do Varů po dobrodružné železniční trase Praha – Rakovník – Bečov nad Teplou – Karlovy Vary.
Myslím, že je to na vzdálenost kratší, než trasa přes Chomutov.
Radši auto, než 810 na dvoře..
Železniční doprava absolutně není schopná uspokojit poptávku po rychlé přepravě nákladů v rámci Evropy. Zejména pro firmy, které vyrábí v malých množstvích, tzn. nenaplní nejen celý vlak, ale třeba celý vagon, nebo je jejich produkt o velikosti jednoho malého balíčků je oproti silniční přepravě je naprosto nekonkurenceschopná. Vím o čem mluvím, pracuji jako obchodní zástupce pro spediční nabízející všechny druhy přeprav. A mimochodem i pro tu železniční přepravu potřebujete kvalitní silniční síť pro rozvozy zboží z nejbližšího železničního termínálu.
Železnice VRT povede do Mostu.
Ta dálnice, resp. obě ty dálnice jsou důležité pro rozvoj regionů. Do Varů se nedostanete rychle ani po silnici, ani po železnici. Prostě nijak. Praha a Vary jsou vzdušnou čarou 110 km daleko, autem se to jede 1:45-2:00, autobusem 2:20, vlakem 3:20. To je přece v 21. století strašné.
Naprostý souhlas. To je přesně to, co na zdejších diskusích dost často vysvětluji. A nejde jen o ty zmíněné dojezdové časy, ale především o příležitost pro další, tolik potřebný, rozvoj zanedbaného regionu a kraje.
Ne p. Matl a jeho kolegové jenom ukazují množstvím realizovaných a připravovaných staveb, že se v práci nedivaji z okna ale makaji. Moc si jejich práce vážím, protože ten člověk (ne vy) to opravdu posunuje dopředu.