ŘSD má první stavební povolení k přestavbě křižovatky Aviatická na D7
D7 v blízkosti pražského letiště.. Pramen: ŘSD
Celý projekt potřebuje získat dohromady šest stavebních povolení.
Celý projekt potřebuje získat dohromady šest stavebních povolení.
Mezi oblastí Na Padesátníku a Přední Kopaninou vede důležitá pěší spojka, která podle mapy v článku bude dvakrát přeťatá novým „esíčkem“ dálnice. Plánují se tam podchody nebo lávky pro pěší a cyklisty nebo aspoň jiné trasování pěší propojky? (Jedná se mi o tuto trasu: https://mapy.cz/s/locupukufe)
„Celý projekt potřebuje získat dohromady šest stavebních povolení. “
Důvod číslo 25085 proč povolování staveb v Česku jde hůř, než Andrejovi stolice.
Proč se to esíčko neudělá až společně se stavbou okruhu? Takhle tam bude několik (desítek) let zbytečná klikatice. A i potom mohla být alespoň ve směru do Prahy využita stávající stopa.
Součástí druhé etapy je i zrušení úrovňového přechodu a napojení ulice Do Horoměřic. Ač esíčko, i tak zvýší bezpečnost a plynulost provozu. Nedávalo by smysl, aby se realizace posunula a pak zbytečně komplikovala výstavbu D0 i paralelní runwaye, respektive by se v budoucnu musely tyto stavby koordinovat. Prostě by zbytečně zůstal krátký úsek sedmičky jako silnice nižší kategorie s mnoha dopravními závadami.
6 let co se předělávaly ty severní rampy a OK. Jejich využití v připravené MÚK je 0.
Chtěl jste snad o 10 let déle jezdit po původním, ještě horším napojení?
Jó pane, kdyby to bylo na mě co já bych chtěl, … ale není.
V roce 2019 jezdilo po Aviatické 42 000 vozidel/den, takže ačkoliv se 6 let provozu zdá jako krátká doba, ve skutečnosti tu úpravu využilo za těch 6 let více řidičů, než některé méně frekventované stavby za 30 let. A to nepočítám přínosy pro ty ,kteří křižovatou projíždí po D7.
Spíše se divím, proč se křižovatka nepřestavěla rovnou do požadovaného stavu. Takto se daná křižovatka rekonstruuje 2x. Je to vyhazování peněz.
Doufám, že se tím zbavíme toho děsného přechodu pro chodce přes „dálnici“.
Obávám se, že ten přežije i jadernou válku.
K odstranění přechodu dojde až při realizaci 2.etapy. Ten přechod tam bude ještě tak 3-5 let.
Hlavně mě zajímá dotaz,kdy se začne stavět úsek ve středočeským kraji 🙂 Za slaným.
Pokud bude příprava pokračovat stávajícím tempem, předpokládám zahájení zbývajících 3 úseků za Slaným příští rok, nejpozději v roce 24.