ŘSD má povolení pro rozšíření obchvatu Loun, stavět chce příští rok

Vizualizace D7 kolem Loun. Foto: ŘSDVizualizace D7 kolem Loun. Foto: ŘSD

Ředitelství silnic a dálnic získalo stavební povolení na další velkou stavbu. Ministerstvo dopravy rozhodlo o povolení pro 30 stavebních objektů

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
já

a nevyřešilo by tu vzdalenost mezi křižovatkama- sjezdy z dálnice něco jako např. sjezd 75A a 75B??? v Německu je to běžné…

petříček

No to tedy posrali, vsechny auta od Rakovnika jedouci do Mostu, či Chomutova budou muset jet zase přes Louny s jejich desitkami kruhacu.

obchvat

Čert vzal kruháče, řidiči je zvládnou (budou muset), ale takové řešení nakonec příliš nepomůže především samotným Lounům = ani zdaleka ne tak, jak by bylo žádoucí, a centrum města bude pořád zbytečně plné nežádoucí tranzitní dopravy. Když už chtějí ušetřit křižovatku Louny centrum, měli by aspoň doplnit křižovatku Louny východ tak, aby byla použitelná i jako nájezd / sjezd od / do Cítolib a tranzitní dopravu z / na silnici II/227 směrovat tudy (a i se vzdáleným výhledem na doplnění možného jihovýchodního obchvatu Cítolib).

Be He

Nesmysl, centrum Loun plné tranzitní dopravy rozhodně není; již dříve vybudovaný obchvat Loun v polovičním řešení budoucí
od Citolíb mě taky štve, dálnice, tehdy ještě rychlostní silnice tranzitní dopravu z centra odvedl. JInak zrušení sjezdu na I7 od Citolíb mě taky štve, jezdím tak na Prahu do práce

Míra

Protože silnici II/229 vlastní kraj, tak bude muset chybějící propojení mezi II/229 a D7 vyřešit kraj. Jinak ten, kdo jede od Rakovníka II/229 směrem do Mostu I/28, bude vytlačen ze „zkapacitněného“ obchvatu do města. Cesta přes Zbrašín a Jimlín není nejlepší, navíc je tam úrovňový přejezd u křižovatky. Ty sjezdy a nájezdy u stávající křižovatky, které tam před pár lety vybudovali, zase zaorají.

Démon

NEsmysl, když je 200 m vedle křižovatka.

Míra

K té vedlejší křižovatce musí být tedy napojena silnice II/229. Mělo by to být součástí této dálniční stavby, která původní křižovatku ruší.

Jiří Kocurek

Takže neměli nic stavět, aby náhodou během stavby nebyla uzavírka. No a když praskne vodovod, tak ho raději neopravovat, aby se dalo po chodníku chodit, ne že tam bude výkop.

Ulafme

Nechápete, o co jde. Podívejte se do mapy…

Jiří Kocurek

Jo aha, zrušená křižovatka. To se moc nepovedlo. Hádám, že nedovolí normy, pletu se?
V tom případě je lepší jet tudy: https://mapy.cz/s/gosehudanu přes Zbrašín a Jimlín.

Ulafme

Stejná situace je na obchvatu Frýdku-Místku i Českých Budějovic.
Čeká se na to roky a výsledkem je paskvil, který může schválit pouze zkorumpovaný jedinec nebo totální bezmozek…

Be He

Dobrý den, to , co píšete není pravda, již nyní auta, ze směrů, které uvádíte přes Louny jet nemusí. Směrem na Most je silnice mimo zastavěnou část města, i když ano, jsou na ní kruhovatky. Směr na Chomutov se jezdí na silnici, která je až k Postoloprtům v trase jednoho pruhu budoucí dálnice, no a za Postoloprty je již dálnice až do Chomutova

JirkaM

A to je takový problém aby se jezdilo od Rakovníka takhle?: https://mapy.cz/s/gulotonapo

Ulafme

A byl to takový problém to MUK D7 x II/229 prostě nechat?

jozka

Ano

Ulafme

Ano co? ANO, už se mám líp, váš Andrej? Nebo co jste tím myslel?

LKB

RSD se nechce stavet kolektor.

Démon

ANO, normově nevycházejí přípojné pruhy. Musel by tam být kvůli pár autům kolektor.

Démon

přesně