ŘSD jako rakouský Asfinag? Je to naším zájmem, řekl Ťok na Žofíně

Nový úsek D3 u Veselí nad Lužnicí. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářNový úsek D3 u Veselí nad Lužnicí. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Ministerstvo dopravy neopustilo plány na přeměnu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) na finančně soběstačnou firmu. „Je naším zájmem udělat z

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

No trochu se obávám, že jej politici opět zadluží, protože by se to asi nepočítalo do celkového dluhu státu. Podobně jako správce kolejí v Anglii.

Gejza

Aneb jak Ťok po 4 letech ve funkci objevil zeměkouli:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=74&t=3774

Fakt by mě zajímalo co Ťok a jeho dream team na MDČR dělá, když mu trvá celé čtyři roky, než přijde na něco, o čem už se dávno mluví.

liberal shark

Otázkou zůstává, zda nezavést pomocí satelitní technologie mýto i na silnicích první třídy, které jsou dnes zneužívány pro objíždění dálnic.

sladlu

A co prijmy z dopravniho fondu a z dotazi? To bude fungovat jak?

Josef

Před časem v diskusi o transformaci ŘSD na státní akciovku zaznělo, že v tom případě by se z prodávaných dálničních známek musela platit DPH (a.s. s takovým obratem prostě musí být plátcem DPH), což vyvolalo pochopitelně vlnu nevole. Zajímalo by mě, jak to chce ministerstvo řešit? A pokud si nová akciovka vyzobe rozinky v podobě dálnic a nebude už řešit silnice 1. třídy, není to asi takové umění, aby byla finančně soběstačná…