ŘSD dokončilo průzkumy ke stavbě Pražského okruhu, našly se hlavně magnety pro krávy

Úsek Pražského okruhu Modletice - Běchovice, vizualizace. Pramen: ŘSDÚsek Pražského okruhu Modletice - Běchovice, vizualizace. Pramen: ŘSD

Přípravné práce budou v nadcházejícím období vegetačního klidu pokračovat kácením stromů.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jméno

ten titulní obrázek tunelu či ekoduktu na rovině je jen ilustrační nebo někde na D0 bude ? Líbí se mi.

Joker

No ty kráávo!!

Jindřich Bohůnek

Pomalu, ale jistě, dostavba tohoto úseku mě udělá nesmírnou radost.

Kodl

Co se dělo těch minulých 17 let? Nic?

David

Byl tlak na zahájení výstavby co největšího počtu dálničních kilometrů. Důležité kratší úseky se složitým projednáváním tak neměly takovou politickou prioritu jako ty u kterých nebyl takový odpor. Viz např. D6, D3 či D4.
V hustě osídlené oblasti je projednávání vždy náročné a to, že pak takto velkou stavbu na straně státu vyřizuje stavební úřad Prahy 22 nahrává tomu, že udělá chybu neb s takovými stavbami nemá žádné zkušenosti. Ty chyby pak jednoduše využijí odpůrci stavby, což se přesně stalo.

jaroslav.dohnalik

O těch krávách jste nic psát neměli. Ještě se toho chytnou ekoteroristé, že Milka nebude mít kde chytat fialovou barvu….

Přikrčenec

Nevíte někdo jestli po dokončení této části okruhu zmizí na úseku Satalice-Běchovice ta absurdní 80 km/hod a bude tam také 130 km/hod?

mirek

Nezmizí. To až s rekonstrukcí úseku, který má zahrnovat rozšíření na 3+3 a dostavbu protihlukových stěn. Ale se 130 kvůli nenormové blízkosti křižovatek určitě nepočítejte.

Přikrčenec

Díky za odpověď. Ale nedává to moc smysl. Na celé D0 by měla být jednotná maximální rychlost.

Sova

A taky 3+3 pruhy. Radši to neříkejte moc nahlas, nebo dají všude 80…

glosátor

Kvůli menšímu hluku by to možná bylo docela přínosem …

Tomáš V.

Tu „absurdní“ osmdesátku tam beztak dodržuji pouze já (raději poslouchám hudbu než HTP) a vybrané vozy nad 3,5 tuny, které rychleji jet nemohou. Reálně tam stačí přizpůsobit rychlost provozu. 🙂

Radim

Ne! Ještě já ji dodržuju

libcha

No vzhledem k tomu, kolik aut se tam různé zařazuje do pruhů a přejíždí mezi nimi, je skutečně bezpečnější, pokud jsou co nejméně rozevřeny „rychlostní nůžky“. Takže 130 tam nebude asi nikdy, 110 by mohlo, ale vlastně, kolik sekund je pak rozdíl na těch 4 kilometrech oproti osmdesátce?

Dalnice

To byste se divil jak je pro nektere psychotiky dulezite byt v kolone na Sterboholske radiale o 13 vterin driv…

Lysimachia

Takový Jaroslav Foglar alias Jestřáb učil Hochy od Bobří řeky hřebíky z luk pěkně sbírat, aby krávy nepřišly k úhoně.

Radim

Že by se nakonec opravdu začalo stavět příští rok? Už jsem skoro čekal aktualizaci letáku se ZS v roce 2025…

JirkaF

To už si vybrali na obchvatu Slanýho.

Jan z Rokycan

Litomyšl-Janov zatím taky neposunuli, ale tam 2024 taky téměř jistě neklapne.

Plus se z 2023 na 2024 posunul Petrohrad a posune se pravděpodobně i Trutnov.

JirkaF

Litomyšl-Janov je zrovna jeden z těch méně kritických úseků, dokud se to nevyžene z Mýta a Litomyšle na obchvat, tato kapacita stejnak nebude využitá …

Na Slaným to ale smrdí tím, že bude dálnice Ruzyně-Knovíz a dálnice Vesnice-s-paní-s-bramborama – Chomutov a to je už teď každodenní špunt.

JiriP

Litomysl – Janov = obchvat Litomysle. Období mezi otevřením okolních úseku (směrem na Prahu bude komplet hotovo) a otevřením tohoto bude průjezd Litomyšlí peklo. Snad jen na chvíli.

Tomáš V.

Jedna věc je vidina dočasného pekla s ohraničením řekněme 1–2 roky (zmíněný úsek) a druhá marast bez reálné vidiny na změnu, viz třeba celá ta desetiletí průjezd Olbramovicemi (sobecky teď vynechám místní).