ŘSD dnes uvádí do provozu přeložku silnice I/21 u Plané na Tachovsku
Ředitelství silnic a dálnic dnes po více než dvou letech výstavby zprovozňuje tříkilometrovou přeložku silnice I/21 Nová Hospoda – Kočov.
Ředitelství silnic a dálnic dnes po více než dvou letech výstavby zprovozňuje tříkilometrovou přeložku silnice I/21 Nová Hospoda – Kočov.
Cit: „ŘSD nutnost modernizace silnice zdůvodňuje prudkým (až trojnásobným) nárůstem provozu po otevření dálnice.“ Takže stačí nestavět dálnice a nebude potřeba stavět ani další návazné komunikace „vyvolané“, světe div se, dopravní indukcí.
Skvělé… Jeden kilometr silnice za rok. Pohádku o technologických pauzách vynecháme, protože není týden, abych tam minimálně jednou neprojel… Takže než bude obchvat Plané a Chodové Plané, tak to je cca na 20 let. Nabídková cena 150 mio. Asi jsem přehlédl konečnou. Na kolik ve finále vyšel kilometr?
Po zprovoznění obchvatu Trstenic a Drmoulu mi radost kazí už jen neustálé oddalování přeložky Planá – Chodová Planá. Mimochodem se řeší již 30 let a je peáží i silnice II/230.
Planá je město, byť malé, nikoliv obec 😉
Všechna města jsou zároveň obce. Všechny obce ale nejsou města.
O.K., to je pravda. Ale v tom případě se těším na dokončení dálničního spojení obcí Praha a České Budějovice 🙂
A neberte mě moc vážně, bylo to takové drobné rýpnutí…
Když jste u těch silnic. Značku začátek obce znáte? Ve vyhlášce je [ PLZEŇ ], ale existuje doce dost značek začátek/konec obce [ PRAHA ]
Obec je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce. Tedy město, případně velkoměsto je pouze jistý status obce, pokud splňuje určité podmínky (občanská vybavenost, počet obyvatel…), tak prosím na nás nemrkejte.
Status město není závislý na žádných podmínkách, buď jej sídlo má, nebo nemá, často je to dáno historicky. Např. město Stráž nad Nežárkou má jen cca 800 obyvatel. Jinak souhlas.
Škoda jen, že už není rovnou v uspořádání „střídavé 2+1“
A proč? Vzhledem k intenzitě dopravy je toto řešení plně postačující a jistě užitečné.
Vzhledem k existenci souběžné silnice pro pomalejší vozidla nebude potřeba třetího pruhu tak veliká.
To není tak nutné, spíš škoda že to není oplocené a rychlost 100 aspoň, stejně tam nikdo 90 nepojede…