700 metrů za 95 mega?? A ještě to skončí před „vlečkou“, kde ten přejezd je také v dezolátním stavu. Nehledě na to, že zrovna ten úsek mi nepřijde tak hrozný…
Taky by nebylo špatný opravit silnici, respektive kopec dolu směrem ze Lhotky na Mělník tam je to teprve krásný tankodrom
David
9 měsíců
Jako ta silnice se po dobudování obchvato-průtahu v podstatě změní v běžnou městskou komunikaci a nějaké rozdělení na oblužnou a hlavní komunikaci bude naprosto zbytečné ba dokonce nechtěné.
Jan P.
9 měsíců
„NA Mělníku“ komentáře za 3, 2, 1,…
Zrzek
9 měsíců
A na to, že Nádražní je v dezolátu, se přišlo až teď? V klidu se to mohlo zvládnout s výstavbou obchvatoprůtahu, ale to je moc jednoduché. To budou lidí v Bezručovce opravdu šťastní. Opravdu ŘSD a město Mělník to je nádhera jak komplikovat lidem život.
Mykola
9 měsíců
Za Kaisera za dvě stavební sezóny postavili celou trať a my opravime cestu kolem nádraží. Super.
mic
9 měsíců
Nic proti, ale nebylo by vhodnější nejdřív postavit tu novou silnici za nádražím?
Rozmohl se nám v našich krajích takový nešvar. nejprve za plného provozu opravit stávající komunikaci, zatímco se za humny buduje nová. kdysi ve škole nám říkali něco o vhodné koordinaci postupů …
S logikou v kraji zdejším opatrně 🙂 Natož abychom chtěli opravit ten rozmlácený přejezd (bylo slibováno již před lety, resp. že se to sveze s opravou Kokořínské). Mělník to je hodně silná vizitka neschopnosti něco udělat se stykem silnic 9 a 16, přičemž ta druhá přivádí přímo do města opravdu hodně kamionové dopravy. 3. a 4. etapa mělnického „průchvatu“ má termíny, které působí jako výsměch, ale zároveň dokazují, jak to trasování je takové mírně řečeno divné. Nádražní by se do té doby jednoduše rozpadla. Někdy se skoro ani nedá přejít (k nádraží), jeden kamion za druhým. Kudypak asi povede objízdná… Číst vice »
700 metrů za 95 mega?? A ještě to skončí před „vlečkou“, kde ten přejezd je také v dezolátním stavu. Nehledě na to, že zrovna ten úsek mi nepřijde tak hrozný…
Taky by nebylo špatný opravit silnici, respektive kopec dolu směrem ze Lhotky na Mělník tam je to teprve krásný tankodrom
Jako ta silnice se po dobudování obchvato-průtahu v podstatě změní v běžnou městskou komunikaci a nějaké rozdělení na oblužnou a hlavní komunikaci bude naprosto zbytečné ba dokonce nechtěné.
„NA Mělníku“ komentáře za 3, 2, 1,…
A na to, že Nádražní je v dezolátu, se přišlo až teď? V klidu se to mohlo zvládnout s výstavbou obchvatoprůtahu, ale to je moc jednoduché. To budou lidí v Bezručovce opravdu šťastní. Opravdu ŘSD a město Mělník to je nádhera jak komplikovat lidem život.
Za Kaisera za dvě stavební sezóny postavili celou trať a my opravime cestu kolem nádraží. Super.
Nic proti, ale nebylo by vhodnější nejdřív postavit tu novou silnici za nádražím?
Rozmohl se nám v našich krajích takový nešvar. nejprve za plného provozu opravit stávající komunikaci, zatímco se za humny buduje nová. kdysi ve škole nám říkali něco o vhodné koordinaci postupů …
S logikou v kraji zdejším opatrně 🙂 Natož abychom chtěli opravit ten rozmlácený přejezd (bylo slibováno již před lety, resp. že se to sveze s opravou Kokořínské). Mělník to je hodně silná vizitka neschopnosti něco udělat se stykem silnic 9 a 16, přičemž ta druhá přivádí přímo do města opravdu hodně kamionové dopravy. 3. a 4. etapa mělnického „průchvatu“ má termíny, které působí jako výsměch, ale zároveň dokazují, jak to trasování je takové mírně řečeno divné. Nádražní by se do té doby jednoduše rozpadla. Někdy se skoro ani nedá přejít (k nádraží), jeden kamion za druhým. Kudypak asi povede objízdná… Číst vice »