Asi je dobře, na Vsetín se jezdí přes Liptál, byť je to přes Polanku skoro po rovince. Dotažení dálnice do Fryštáku totiž zahustí provoz právě přes Polanku auty na Slovensko, tento nárůst lze pozorovat již od dokončení obchvatu Lhotska.
Prodloužení ze Zlína je součástí zásad územního rozvoje kraje a dále mají jako jeden z cílů generelu dopravy zpracovat studii,která prověří realizovatelnost záměru, takže dotaz do Zlína jak jsou se studií daleko…
Ondra
1 rok
No, taky mám pocit že to není až tak uplně potřeba, sice občas tam člověk chytí nějaký kamion, který jede pomalu, ale celkově ta vzdálenost/čas po kterou zdržuje není z obou stran zas tak dlouhá, aby to s trochu trpělivosti nešlo vydržet…
Za sebe bych peníze raději než do rozšíření této spojky dal do stavby D49 v polovičním profilu mezi Vizovicemi a Prlovem. Tranzit by pak měl jezdit právě přes I/57 a D49 a ne projíždět oytnou zástavbou obcí Vizovice, Lutonina, Jasenná a Vsetín a při okraji Lhoty u Vsetína a Liptálu. Samozřejmě za předpokladu, že na I/57 se také vybudují obchvaty. Mít však dvě tranzitní komunikace vedle sebe mi přijde poněkud neefektivní.
I/69 je mnohem vytíženější než I/49 z Vizovic na Polanku. Vidím to každý den z okna. Ty pruhy měli být postavené už dávno, protože vysněná dálnice je a ještě nějaký čas bude v nedohlednu. Taková je realita.
To je argument typu „nebudeme stavět cykloinfrastrukturu, stejně na kole nikdo nejezdí“. Ano teď by po I/49 a I/57 nikdo nejel, to však neznamená, že by to tak výhledově nemělo být. To že je dálnice v nedohlednu je politické rozhodnutí. Stejně jako je politické rozhodnutí, že se bude silnice rozšiřovat I/69 .
Nevím, ale od Valmezu/Vsetína do Zlína bych stejně nejel přes Polanku i kdyby tam ta dálnice už byla. Stejně by to bylo časově delší, než po I/69. Kravina prostě
Už jenom průjezd Vsetínem směrem ke Lhotě je opruz (a navíc s radarem). A ten úsek se žádného obchvatu nikdy nedočká – není kudy. Zatímco směrem na Polanku kudy je, ale to je zas hudba vzdálené budoucnosti, jestli to někdy postaví…
Na kole se dá jet vesnickýma uličkama, úplně mimo po turistické modré, čím se téměř celé I/69 vyhnete. A dálkově přes Všeminu, což je oficální cyklotrasa.
Točvolanti vždycky nejlépe vědí, kudy mají cyklisté jezdit. Takže aby měli točvolanti silnici jen pro sebe, tak mají cyklisté jet po silnici, na kterou je zákaz vjezdu a pak po nezpevněné silnici nebo po tankodromu přes Všeminu. Aspoň že si teď točvolanti postojí v Příluku.
Liptál a Lhota to má jako obchvat, jedna z mála luxusních jedniček v kraji. Zkrz Vizovice je to prašť jak uhoď a vyměniíte Rokytnici za Ústí u Vsetína a Jasennou za Polanku. Ušetříte 30 metrů stoupání a přidáte nějakých 5,5-6 km jízdy navíc.
A že jsou vedle sebe je jenom dojem, každá vede jinam. Idyby se I/69 degradovala na dvojku, tak se po ní bude jezdit.
Syrákov, ne Sirákov. Dal jsem si tu práci a podíval se do odkazovaného Oznámení EIA, kde diletantský zpracovatel používá správnou i chybnou variantu na mnoha místech, a to i v rámci jednoho odstavce!
A bude to dříve než za 100let?
Asi je dobře, na Vsetín se jezdí přes Liptál, byť je to přes Polanku skoro po rovince. Dotažení dálnice do Fryštáku totiž zahustí provoz právě přes Polanku auty na Slovensko, tento nárůst lze pozorovat již od dokončení obchvatu Lhotska.
A co trat Zlín – Vizovice – Vsetín?
Zkusil bych odhadnout… Bohuzel Nic.
Prodloužení ze Zlína je součástí zásad územního rozvoje kraje a dále mají jako jeden z cílů generelu dopravy zpracovat studii,která prověří realizovatelnost záměru, takže dotaz do Zlína jak jsou se studií daleko…
No, taky mám pocit že to není až tak uplně potřeba, sice občas tam člověk chytí nějaký kamion, který jede pomalu, ale celkově ta vzdálenost/čas po kterou zdržuje není z obou stran zas tak dlouhá, aby to s trochu trpělivosti nešlo vydržet…
No a zeptám se opačně, čemu to může vadit?
Za sebe bych peníze raději než do rozšíření této spojky dal do stavby D49 v polovičním profilu mezi Vizovicemi a Prlovem. Tranzit by pak měl jezdit právě přes I/57 a D49 a ne projíždět oytnou zástavbou obcí Vizovice, Lutonina, Jasenná a Vsetín a při okraji Lhoty u Vsetína a Liptálu. Samozřejmě za předpokladu, že na I/57 se také vybudují obchvaty. Mít však dvě tranzitní komunikace vedle sebe mi přijde poněkud neefektivní.
I/69 je mnohem vytíženější než I/49 z Vizovic na Polanku. Vidím to každý den z okna. Ty pruhy měli být postavené už dávno, protože vysněná dálnice je a ještě nějaký čas bude v nedohlednu. Taková je realita.
To je argument typu „nebudeme stavět cykloinfrastrukturu, stejně na kole nikdo nejezdí“. Ano teď by po I/49 a I/57 nikdo nejel, to však neznamená, že by to tak výhledově nemělo být. To že je dálnice v nedohlednu je politické rozhodnutí. Stejně jako je politické rozhodnutí, že se bude silnice rozšiřovat I/69 .
Nevím, ale od Valmezu/Vsetína do Zlína bych stejně nejel přes Polanku i kdyby tam ta dálnice už byla. Stejně by to bylo časově delší, než po I/69. Kravina prostě
Už jenom průjezd Vsetínem směrem ke Lhotě je opruz (a navíc s radarem). A ten úsek se žádného obchvatu nikdy nedočká – není kudy. Zatímco směrem na Polanku kudy je, ale to je zas hudba vzdálené budoucnosti, jestli to někdy postaví…
Nikdo nejel… tudy by zase nejel autobus: https://mapy.cz/s/gekerefasa
Na kole se dá jet vesnickýma uličkama, úplně mimo po turistické modré, čím se téměř celé I/69 vyhnete. A dálkově přes Všeminu, což je oficální cyklotrasa.
Myslím modrou přes Jasennou do Vizovic, aby se to nepletlo s jinou.
No, na silničce bych to neriskoval… 😉
Točvolanti vždycky nejlépe vědí, kudy mají cyklisté jezdit. Takže aby měli točvolanti silnici jen pro sebe, tak mají cyklisté jet po silnici, na kterou je zákaz vjezdu a pak po nezpevněné silnici nebo po tankodromu přes Všeminu. Aspoň že si teď točvolanti postojí v Příluku.
Nepustil tě lékař? Asi věděl proč.
wtf, kde jsem psal, že dálnice být nemá???
Liptál a Lhota to má jako obchvat, jedna z mála luxusních jedniček v kraji. Zkrz Vizovice je to prašť jak uhoď a vyměniíte Rokytnici za Ústí u Vsetína a Jasennou za Polanku. Ušetříte 30 metrů stoupání a přidáte nějakých 5,5-6 km jízdy navíc.
A že jsou vedle sebe je jenom dojem, každá vede jinam. Idyby se I/69 degradovala na dvojku, tak se po ní bude jezdit.
Silnice I/69 byla do roku 2001 (myslím) II/488. To číslo nevím jistě ale vím jistě že to byla dvojka.
Kdyby raděj postavili tu rychlostní komunikaci. Takto se nyní vyhodí peníze za rozšíření této komunikace a za pár let to stejně nebude stačit.
Čemu to nebude stačit? Ve Zlínském kraji se zdvojnásobí počet obyvatel?
I/69 nikdy nebude plnit funkci I/49 nebo D49
Stoupací pruh není nijak zvlášť drahý…
Syrákov, ne Sirákov. Dal jsem si tu práci a podíval se do odkazovaného Oznámení EIA, kde diletantský zpracovatel používá správnou i chybnou variantu na mnoha místech, a to i v rámci jednoho odstavce!
Ano, Sirákov je úplně někde jinde. Třeba je to v tom EIA připravené pro Patrika a nějakou Vodu ze Strejdčic apod., aby to šlo „shodit ze stolu“.
No ale ta hospoda nahoře je taky s „i“.. upřímně řečeno, jakožto rodák ze Vsetína dodnes pořádně nevím, která varianta je správně a proč 🙂
Jako on to nikdo nikdy nerozsekl, co je správně, ale můj děda říkal, že je to s Y. A to za protektorátu tam jeho starší bratři tu cestu stavěli.
Obvykle to nepíše jeden člověk, ale dělá jich na tom víc, každý svoji část.
A každý má svůj pravopis, jo? 😀