ŘSD chystá obchvat Frýdlantu, stavba má začít v roce 2029
Část okolí Frýdlantu, kudy by vedl obchvat. Pohled ze zámku. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
ŘSD předkládá dvě různé verze trasy dlouhé zhruba sedm kilometrů.
ŘSD předkládá dvě různé verze trasy dlouhé zhruba sedm kilometrů.
Proč tam už není zmínka, že se bude rušit alej do Krásného Lesa? To je docela důležitý detail.
Alej má souvislost s navrhovaným obchvatem? To se mi nezdá.
Moc nechápu proč obchvat, když je fakt důležitější vyřešit „Albrechťák“. Frýdlant už i tak je skoro „mrtvé“ město pro obchody a restaurace a k tomu ještě obchvat?
Ten se bude řešit samozřejmě před tím. Aktuální termín je 2026 – 2028.
https://www.rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/I13/i13-krasna-studanka-detrichov?filters%5B%5D=StavbyRealizace&filters%5B%5D=StavbyPriprava&page=0
Deset tisíc aut je dost. Takže těch 7.500 lidí se má, podle Vás, odstěhovat? A kam?
Kdyby tam neprocházela tranzitní komunikace středem města, tak by to obchodně možná naopak prospělo.
S tim termínem bych byl opatrný, ještě si to nepřečetla Voda z Tetčic a další ekomagoři.
Jasně. Kolem hned tři v současnosti přerušené železnice, ale my budeme „řešit dopravu“ přidáním silnice. Automagoři? 🙂
Potrefená husa?
Chtěl na Bulovku, ale dovezli ho pod Smrk, protože tam vedly koleje. A pak se divili…
Jaké přerušené železnice kolem máte na mysli ? Frýdlant v Č.- Heřmanice – Zittau ?
Viděl František, jak se klikatí koleje z Frýdlantu do Nového Města resp. Jindřichovic? Čemu asi mohou konkurovat? Provozům a pěším ano. To, že po nich jezdí místní doprava je fajn, ale ani moderní vůz nepřilákal davy.
Btw. auta z Frýdlantu nezmizí ani kdyby tam vedla rychlodráha. A o průtahů okolo se mluví od 80. let.