ŘSD chystá na silnici I/38 další obchvat. Uleví Luštěnicím a Újezdu
Vizualizace obchvatu Luštěnic. Foto: ŘSD
ŘSD nyní počítá se zahájením stavby v roce 2025, žádá o územní rozhodnutí.
ŘSD nyní počítá se zahájením stavby v roce 2025, žádá o územní rozhodnutí.
Já bych si I/38 mezi Jihlavou a MB uměl představit celou jako 2+2. Jako alternativu k D1 jakož i ku D35 přes Český ráj a D43, které jsou v nedohlednu.
Klidně i úsek Jihlava – Znojmo – Rakousko. Do Vídně se historicky jezdilo tudy a ne přes Brno.
A co Krchleby s napojením silnice 332?
Pokud už není postaven, tak by se na téhle silnici dost hodil odbočovací pruh směrem do Nepřevázky.
Můžu se zeptat, kdy se krajské město Zlín dočká nějakého řešení naprosto tragické dopravy? Centrem také přijíždí desítky tisíc aut a transit denně a zdánlivě to absolutně nikoho nezajímá. Vedení dopravy je tam jako za Marie Terezie. Děkuji za kvalitní odpovědi!
Vypadá to že nikdy 😀
Není jako za Marky Terky. To byl Zlín jenom taková větší vesnice. A za Marky Terky nebyl v ČR ani metr železnice, s výjimkou důlních drah. Blbé ovšem je, že ani jednotná železnice nedokázala postavit druhou kolej. Asi pomsta za Baťu na jeho dělnících, protože Baťa zemřel v roce 1932.
Obchvat by měla vytvořit D49, která je zastavena bůhví proč. Teď bude u vlády podobná koalice, která tu stavbu kdysi zastavila, tak se pro „kvalitní odpověď “ budete moci obrátit na nové vedení MD.
Tahle stavba už dávno mohla stát, kdyby se tehdejší starosta Luštěnic proti původnímu návrhu nepostavil. Zdrželo se to tím tak o 10 – 15 let. Co bylo vlastně na tom původním návrhu špatně?
Už před mnoha lety se ŘSD dušovalo jak bude jedničky stavět ve střídavém třípruhu, jak je vidět tak na to stejně kašlou…
Alespoň něco…
Tak aspon je tam MUK a nie kruhac 🙂
To mě také mile překvapilo 👍
Raději tři obchvaty než dva střídavé obchvaty.
Bohužel takhle to u nás nestojí.