ŘSD chystá na D8 na okraji Prahy lepší napojení na silnici I/9

Silnice I/9 a mimoúrovňová křižovatka Zdiby s D8. Foto: PudisSilnice I/9 a mimoúrovňová křižovatka Zdiby s D8. Foto: Pudis

Ministerstvo dopravy zahájilo stavební řízení na nové propojení dálnice D8 a silnice I/9, které ocení zejména obyvatelé Středočeského kraje v

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Anna

Rameno je dobré.
Vždycky jsem tam nerada odbočovala vlevo, vadil mi silný provoz od Mělníka a ten beton naproti. Pokud tam kolona byla taková, že bych zasahovala do pravého odbočení, vždy jsem to řešila jízdou na kruhový objezd a zpět. Když jsem si všímala, tak jsem byla rychlejší o minimálně dvě auta.

Martin Hanzal

Hurá! Když si vzpomenu, kolikrát to přede mnou zahamtnul někdo, kdo se nezařadil na konec kolony v odstavném pruhu, ale myslel si, že s tím lidově řečeno „vyjebe“, jenže ho nikdo nepustil. Jednou dokonce chyběly centimetry, aby mě díky tomu sešrotoval za mnou jedoucí kamion, protože pán přede mnou zjistil, že už je na samotném konci sjezdu z D8 a tak se prostě postavil na brzdu… Vlevo samozřejmě plno a já jen sledoval ve zpětném, jak se kamion blíží a troubí jak o život…

Honza

Tak Hurááá ŘSD právě objevilo Ameriku, tahle úprava mě napadla poprvé před 5lety kdy jsem v tomto směru začal bydlet a tudy pravidelně jezdil… možná kdyby ŘSD používalo více selského rozumu a méně „chytrých“ řečí bylo by tu lépe…nu což pozdě ale přece…

železničář v důchodu

Směr „ven od Prahy“ je (pochopitelně) navržen stejně, jinak ovšem obrázek v textu ukazuje o dost jiné řešení propojení opačného směru I/9 a D8, než ty ve Vašich odkazech – podle nich by na sjezdu na I/9 žádná kolize s protisměrem (popisovaná v textu) nevznikala, ale někdo asi chtěl ušetřit …

MichalM

„Direktní větev“ je co? Sofistikovanost za každou cenu, nebo tomu stavbaři opravdu tak říkají?

Démon

jen doufám, že to koordinují s novou tramvajovou trati od Prahy a P+R, aby to za 3 roky nedělali znova

železničář v důchodu

Do trasy uvažované TT ten spojovací úsek silnice vůbec nezasahuje …

Poudy

Do TT ne, ale byl plán tu odbočku na Sedlec kvůli plynulosti rušit a nahradit ji MUK u toho východního příjezdu do Sedlece, alias to byl požadavek obce jako kompenzace. No a to P+R plánují přesně na té do budoucna rušené okresce, a nikde jsem nenašel ani prd o tom jak to teda bude.

železničář v důchodu

Chtít v postbolševické ČR uvažovat o nějaké smysluplné koordinaci staveb je hodně troufalé: V Praze je příkladem třeba prodloužená TT v pražské Podbabě a železniční zastávka Praha-Podbaba, kde při přestupech zbytečně nachodíte i „100 jarních kilometrů“, protože tramvaj možná někdy pojede ještě dál, ale nikdo zatím ani pořádně neví, kudy. A třeba na Kačerově je aspoň trochu pohodlný přestup mezi metrem a novou železniční zastávkou také otázkou daleké budoucnosti = podobně jako silnice ve Zdibech bude až „2. etapou“ závislou na termínu rekonstrukce stanice metra Kačerov, o němž se zatím také ani nejedná.

Tomáš

Spíš je škoda, že se to nerealizuje společně s tou přestavbou mostu, která tam probíhá teď.

Démon

Přesně