ŘSD bude opravovat Pražský okruh u sjezdu na Barrandov, prodlouží připojovací pruh
Pražský okruh u Slivence. Foto: Wikimedia Commons.
Pražský okruh mezi Lochkovským tunelem a Barrandovem byl součástí stavby Lahovice – Slivenec. Jde o nejnovější část okruhu.
A co takhle ten připojovací pruh protáhnout až k D5? 😉
Hustota je tam taková, že stávající 2+2 je tam přetížené po většinu dne.
V ČR je šestipruh zbytečný, když v něm řidiči neumí jezdit a policie nesprávnou jízdu v jízdních pruzích nepokutuje.
[můj příspěvek zavání sarkasmem úmyslně]
Nevíte někdo, kdy se opraví ta zmrsena rekonstrukce povrchu na mostech u radotina?
Úsek je v obou směrech již v katastrofálním stavu, co se povrchu týká. Takže jedině plus, ať to opraví. Co se ví, tak výhledově se úsek Barrandov >D5 a opačně bude přestavovat na 3+3. Za mě je to málo už nyní, rovnou by tomuto úseku slušelo 4+4.
Just man more lane bro and we will fix the traffic. Just one more lane..
Tenhle kus by 4+4 určitě snesl, na západě celkem běžná věc kolem aglomeraci.
Pokud už zásah, tak ale poradny , který bude s třetím pruhem počítat. Někde už jsme půl dálnici měli ( Louny….) aniz by se dopředu vědělo kdy vlastně ta druhá půlka vznikne a zde už jsme ve stádiu že opravdu víme , že třetí pruh chceme , ale budeme to opět zašívat horkou jehlou.
To je sice záslužná akce, ale mělo se začít mnohem bolavějším místem – připojovacím (třetím) pruhem od D5 směrem na D0 k Ořechu… To by ocenilo denně o několik tisíc lidí víc.
Tak beru to jako trénink na větší akci 🙂
Nápad je to s tím připojovacím pruhem jistě dobře myšlený ale bohužel v Česku mnohdy zbytečný. Pruh může být jak chce dlouhý a přesto to tam řada řidičů pošle co nejdříve do pravého pruhu a to bez ohledu na to, jestli majî dostatečnou rychlost nebo zda tam jedou auta.
Ano, banalni uprava v podobe zmeny vodorovneho znaceni – plna cara az po konec pripojovaku, kde by teprve byla prerusovana – by plynulosti napomohla uz jen „psychologicky“.
Uplne nejlepsi je to z Revnicke na Rozvadovskou spojku, kde uz je stovka. Vzdycky se najde nejakej polovodic, kterej to tam pusti okamzite po skonceni plne cary sotva v sedesati, ackoliv ma jeste ctvrt kilaku pripojovaku pred sebou.
Já myslím, že je to jasný. Na dálnici to míň žere, takže je nutný se na ní dostat co nejdřív. A připojovák přeci není dálnice!:->> Všechny tyhle pitomce by měl někdo vracet do autoškol, měly by narváno.
O tom, že mezi D5 a minimálně ex 16 K Barrandovu už teď by mělo být 3+3 myslím není sporu.
Mezi sjezdy z D5 a na Barandov měli hlavně už dávno být tři pruhy. V každém směru.
Přesně tak. Před otevřením tunelů se tam dělala rekonstrukce a už tenkrát se to mělo rozšířit. U Ořecha i u Barrandova je ten okruh pořád ucpaný.
Pokud znáte zákony dopravní indukce, tak musíte vědět, že přidávání pruhů kolony nevyřeší.
Máte zákon O dopravní indukci ? A mohl bych ho vidět ?
Existují tzv nepsané zákony.
Jako ze by si kazdej, kdo jeste nema kamion, nejakej poridil, jo?
Vzdyt mezi D5 a D1 je hlavni tranzitni tah. A do vystavby D19 se to tezko zmeni.
„Jako ze by si kazdej, kdo jeste nema kamion, nejakej poridil, jo?“
Jo. Pokud se zvětší kapacita, tím zlepší podmíńky, vyplatí se dovážet dotované potraviny z dálky.
Nevozím dotovaný potraviny a taky jezdím po dálnici. Tak co s tím? 😉
Zvednout mýtné místo překotného rozšiřování, které vyrábí další dopravu.
Nevím jaké zákony čtete, ale tady se děje to, že společný odbočovací pruh z D5 na oba směry okruhu ucpe komplet tu D5. Takže jedete po D5 a nechcete nikam odbočit, ale stejně stojíte.
K ucpání levého pruhu by nebyl důvod, kdyby tam bylo víc řidičů a míň koupených řidičáků.
Chci odbočit, je to ucpaný, tak stojím v koloně v pravém a necpu se doleva.
Dostanu se do té situace nechctěně (myslím si že kamion předemnou jede pomalu bezdůvodně… neznám dané místo… změním plán…) – jedu a zařadím se doprava jakmile to jde, ta kolona se přeci občas pohne.
Dokud bude česká dálniční síť řešená pragocentricky, tak to na D0 jinak nebude. Když jedu z Plzně na Moravu, je nejrychlejší cesta po dálnici, tj. D5+D0+D1. Spojení po I/19 Rožmitál – TA – Humpolec je časově nejméně o hodinu delší a ve stavební sezóně s dobrodružstvím dalšího možnýho zdržení kdekoli na trase.
Cela D0 by mela byt v 3+3.
Stále málo.
Nevíte kdy se otevře ten obchvat Lochkova?
Už je otevřený asi 2 měsíce.
Na mapy.cz už je jako provozní. Ony se naše mapy.cz aktualizují snad v hodinách (pravda někdy i v lehce záporných hodnotách) , kam se na ně hrabou ostatní 🙂