ŘSD bude opravovat hlavní tah přes České Budějovice. Na dálnici prý čekat nelze
Kolona v Husově ulici u Dlouhého mostu během uzavírky Strakonické. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Během prací by nemělo dojít k úplné uzavírce komunikace. Oprava je plánovaná po polovinách.
Vyhozené peníze Kdyby radeji vybudovali ten severní obchvat, od Globusu po Pražskou
Nejdříve otevřete D3 (pardon obchvat města) a potom můžete makat. A ty vytlačený koleje – nejdříve pořádně udělejte spodní vrstvu a potom teprve asfaltujte.
Opravy komunikací souběžných s budouvanou dálnicí (podobně jako I/4) jsou, totíž, nejlepší zakázky pro kámoše. Nečeká se, že by to mělo něco vydržet
Jenže tahle silnice bude nemálo zatížená i po dostavbě D3, to není žádná doprovodná komunikace mezi polema.
Nikoliv, po otevření dálnice dostane původní silnici I. třídy do správy město nebo kraj a pak by museli dělat opravy za svoje.
Vycházím z toho, že vedle ve Veselí se tak stalo, pozemek převeden na Kraj: https://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/parcely/2757308308
A není nic špatného na tom, předat to novému majiteli opravené a za opravu zapatit firmě, která se tím živí. A že je v zisku? Ano, porušuje to §1 dřívbylolípu: jediné správné je v zisku nebýt, jen tak se zabrání krachu!
Než se postaví severní tangenta, tak to bude pravděpodobně pořád jednička, jako I/20. Protože to bude nejlepší spojení od Písku na jih
Tak dálnice měla být hotová 2022, tajze by to vyšlo. To že dálnice má zpoždění 2 roky, není chyba Budějovic
Původně v r 1995, pak 2005, 2010, 2020 a teď možná v r 2025
Nestačilo by na dva roky vyfrézovat vrchní vrstvu, natáhnout novou vrstvu a zásadnější opravu nechat na rok 2025, kdy bude dálnice v provozu.
Přijde mi, že problém vyjetých kolejí se týká hlavně křižovatky u výstaviště. Jinak mi nepřijde, že by potřebovala zásadní rekonstrukci oproti některým jiným komunikacím.
Na každé světelné křižovatce jsou tam vyjeté koleje, nedávno provizorně flikovali díry na křižovatce pod Novým mostem a měnil se asfalt u Mobelixu.
Ovšem velkým překvapením by bylo, kdyby tu opravu kolem Výstaviště nenaplánovali na termín Živitelky nebo Hobby …
Vyjeté koleje jsou dost často i na trolejbusových zastávkách. Opravou obrusné vrstvy se nevyřeší neúnosné podloží.
Na zastávky dávali na Strakonické betonové prefabrikáty. Už se to lepší. Uvidíme v létě.
To je něco podobného jako myslet si, že problém Vyšehradského mostu vyřeší nový nátěr…
Myslím, že to je škoda, po zprovoznění dálnice se změní charakter provozu, tranzit se z větší části přesune na dálnici a půjde víc o vnitroměstskou spojnici a možná by pak město stalo o nějaké změny uspořádání. Ty budou ale po opravě odloženy.
Projekt otevření výstaviště a zklidnění levobřežky bude trvat. Oprava to na dlouho nezakonzervuje. Pro redukci téhle silnice je i místní ODS. Alespoň nedávno ještě byli.
Oni dopředu občas pro redukci jsou, dokud to není aktuální. V Praze taky chtěli s otevřením Blanky zneprůjezdnit Malou Stranu a Smetanovo nábřeží pro auta… Ale chtěli to jen do tý doby, než stavbu Blanky prosadili. Když to začalo být aktuální, otočili o 180 stupňů.
Takže zhruba tak bych těm jejich slibům věřil.
ODS je pojistka, ze jeste muzeme jezdit autem, ne kazdy je ve stavu ze na nakup a k lekari muze jet na kole nebo jit pesky
Já myslím, že tam bude provoz i v budoucnu, je to průtah městem, i celkem mimo obydlené území. To bych viděl jako lepší řešení upravit to případně jinde, ještě ve spojitosti s budováním dalších propojek.
Taky si myslím, že představa že auta od Písku co budou mířit na D3 pojedou přes řeku na Okružní je trochu iluzorní, ti kdo budou chtít jet na jih pojedou podle mě pořád na Dlouhou louku. A to včetně kamionů, pokud jim tam nezakážou vjezd.
Kdo jiný by měl vědět lépe, kdy se té dálnice dočkáme…