ŘSD bude měnit most přes trať, hlavní tah do Rakouska čekají uzavírky
Jihočeské Netřebice navštívil nedávno premiér a sliboval D3 k hranicím v roce 2024. Pramen: Twitter Andreje Babiše
Motoristy na hlavním tahu I/3 z Českých Budějovic na Rakousko čekají v následujících měsících nemalé komplikace. Ředitelství silnic a dálnic
OMYL !!!
NENÍ PRAVDA : „Většinu času budou jezdit osobní vozidla do 3,5 tuny kyvadlově, kamiony budou vedeny po objížďkách.“
PŘESNĚ NAOPAK!
Je zakázán průjezd DO 3,5t !!!
Už aby ta nová dálnice stála. Doufám, že její výstavbu nebude nic brzdit.
Tyhle dlouhodobé uzavírky na silnicích, kde se za pár let má postavit dálnice, mě začínají už vážně štvát. Takhle to bylo V Hořicích, teď je to na Nových Mlýnech a ještě to bude tady 🙁 To fakt nešlo třeba nějak provizorně podepřít, aby to ještě těch pár let vydrželo?
Jen pro doplnění, úsek D3 Třebonín – Kaplice, který tento úsek I/3 nahradí, jde do soutěže letos a začít se má stavět od příštího roku.
Ano, kéž by a kéž nebudu žádné odvolání firem, co zo nevyhrají.
Bohužel, v ČR se vždycky raději počítá s tím, že dané úseky budou muset sloužit ještě mnoho let. Co je ještě horší, že ne zřídka se to ukáže jako správný předpoklad.
Vůbec bych se nedivil, kdyby to provizorně podepřené už bylo. Přičemž před 10 léty se řeklo, že to těch pár roků vydrží.
Ale přece postavením dálnice nedojde k úplnému zrušení staré silnice.
Ale její následná oprava nebude limitující pro dopravu po zatím jediné rozumné komunikaci.
Myslím, že dálnice, doprovázená původní funkční silnici, dovoluje v projektu snížit radikálně počet exitů, nebo ne ??
Nojo, tak však nevadí. Podle slibů už dávno jezdíme po dálnici.
Čekali jsme na rakušáky, ne?
Tak rakušáci se mezitím zabavili jinak. Stačili dotáhnout dálnici za Freistadt, vyrubat druhý tubus pod Katschbergem i Tauernem ATP…. My jsme se mezitím stačili domluvit s Havránkovou.
Tam to bude pocuc, hlavně teď jestli Rakousko otevře hranice nám o čemž se teď spekuluje dost. Tahle stará císařská silnice už dávno neplní účel jaký by měla s dnešními intenzity dopravy. Kdy byla nehoda u Nažidel a mluvilo se že za pár let bude dálnice?
Hlavně bude zajímavé sledovat kudy budou jezdit alternativně kamiony, aby nezacpaly Český Krumlov a silnici okolo Lipna.
2Jan Šindelář:
Možná by se pro oba diskutované mosty hodilo přidat přímo do článku mapku, pokud je to možné.