regio-vlak

Vláda podpořila rozšíření londýnského letiště Heathrow, třetí dráha má umožnit vznik 100 tisíc míst

Letiště Londýn Heathrow po rozšíření. Zdroj: Heathrow media centreLetiště Londýn Heathrow po rozšíření. Zdroj: Heathrow media centre

Třetí ranvej by mohla být v provozu do roku 2035.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
HansB

I třetí rwy mi přijde málo. Tohle letiště, aby stimulovalo poptávku, mělo by mít čtyři a klidně i víc drah. I Stansted a Gatwinck by měly mít o jednu rwy navíc. A ano, vím že LGW už dvě dráhy má, ale vzhledem k jejich vzájemné blízkosti je nelze používat zároveň.

Lysimachia

Nevím, kam byste je chtěl na LHR narvat. Už tak za třetí rwy padnou vesnice mezi letištěm a M4. Severně od M4 je zástavba už moc hustá, stejně tak jižně od současného letiště.

HansB

No to já vím, já to myslel spíš z hlediska poptávky, že by se klidně i další dvě rwy uživily.

Avoda

Tohle je jen další plácnutí do vody bez jakéhokoliv reálného významu. Jedná se „pouze“ o politiku.

Jen pro připomenutí – první faktický plán třetí RWY přinesla labouristická vláda Gordona Browna v roce 2009 a tehdejší opoziční poslanec za konzervativce a dnešní předseda vlády Keir Starmer byl hlasitě proti.

Takže po dalších volbách to bude vypadaat zase jinak a hlavní slovo budou mít stejně soudy, kam se pohrne jedna žaloba za druhou

Olsei

Starmer je labourista a v roce 2009 nebyl v parlamentu

Jaroslav Černý

Starmer je od svých 16 let v Labour Party.

adam

Kolik tak pracovních míst přinese nová ranvej v Praze?

Luk

Žádné, protože pravděpodobně žádná nebude. Ten odpor je velmi silný – Nebušice, Suchol a další. Přitom výluky hlavní dráhy znamenající provoz dráhy záložní způsobuje silnější hlukovou zátěž pro mnohem víc lidí, letos prý na 4,5 měsíce.

mgr.pavel

Vsadím se, že ta Heathrow postaví novou ranvej dřív, než Ruzyně / Havel Airport.

Walker

No, ono by bylo take dobre se podivat od kdy LHR o treti draze jedna. Celkovy cas nebude moc rozdilny s tim v PRG.

Von

Od roku 2004

MajsterN

Evropa, no.. Už to není to, co to bývalo, ani v Británii.
Ty časy schváleno -> 5 let -> v provozu jsou dneska doménou Asie.

UGL

ve skanzenu se na zmeny moc nehraje

Luk

V některých asijských státech (např. v Číně) se zase moc nehraje na právo. Dneska politbyro rozhodne a zítra se začíná. Odpor lidí je marný a obvykle to ani moc nezkoušejí. Při stavbě přehrady Tři soutěsky bylo nuceně přestěhováno 1,3 milionu lidí a nikdo se s nimi nebavil, jestli mají něco proti.