Rozpadající se Praha. Tramvaje přestanou jezdit na Vltavskou, most je v havarijním stavu
Most u stanice metra Vltavská, který musí TSK od 24. října zavřít. Foto: TSK
Špatný stav mostů v Praze přinese od zítřejšího dne další velkou komplikaci. Dopravní podnik hl.města Prahy musí od zítřka do
Za vnitřní dluh na infrastruktuře není odpovědná poslední vládní garnitura, ale všechny které v uplynulých desiletí racionalizovali správcovské organizace natolik, že v nich zbyli jen úředníci, kteří objednávají kontroly u odborných firem. Vždyť všichni odborně schopní zaměstnanci už byli přetaženi do soukromého sektoru nebo odejiti pro nadbytečnost. Státní správa už vlastních odborníků má co by se za nehet vešlo. A nejde jen o mosty. Musí to prostě začít padat, aby se s tím začlo něco dělat.
Nebýt Trojské lávky možná spadl most u Vltavské za plného provozu.
Já se snad umlátím smíchy!! 😀 No viděl někdo neschopnější ansámbl? A přitom o Krnáčové ráno vyšel sebechvalný článek s názvem „Dokázali jsme skoro zázrak, zhodnotila se Krnáčová. Lituje pádu lávky“. Teď může v lítosti pokračovat. 😀
Opravdu je vedení TSK kompetentní? Moc mi to nepřijde. Co tam proboha dělají?
Spíš si začněte uvědomovat, že společně s Krnáčovou a Dolínkem má na neřešení těhle věcí lví podíl jistý Čižinský… takže se v Pupku Světa máte ještě na co těšit.
Dárecek od Adrianky na rozloučenou :3
Jak starý je ten most? Předpokládám že bude že 70. let z doby stavby magistrály. Tedy poměrně mladý. Docela průšvih, v té samé době se stavěl i Nuselák, to by byl nebetyčný malér bez jakéhokoli řešení když nemáme okruh okolo pražské díry
Znáte ten vtip, o novém sjezdovém paláci? Na ÚV se rozhodli že jim je sjezdový palác a že by mohli mít nový, tak si to odhlasují a začalo se stavět. Tak jej postavili uvnitř jej zdobí mramor a socialistický realismus a obrovská plátna s agrárními a průmyslovými motivy, zlacené busty Lenina, Marxe, nádherné lustry, sedadla v sále jsou z jemné plyše, no zkrátka nešetřili, tak generální tajemník zahájí zasedání a v tom se palác zřítí a všechny uvnitř zabije. StB začne vyšetřovat jaký to podvratný živel za tím stojí, tak vyšetřují a přijdou do skladu stavebního podniku, dojdou k cihlám… Číst vice »
Je pěkné, že zde všichni četli důvodovou zprávu (zprávu o technickém stavu) – můžete hodit odkaz 🙂
Jak pomůže okruh periferiemi uživatelům Nuselského mostu, z nichž naprostá většina míří do města?
Nota bene, když nezvládáme ani udržovat stávající „městské dálnice“, stavba dalších to nevyřeší.
Jestlipak někdo věříte, že se bude v blízké budoucnosti stavět 30 nových tramvajových tratí, jak Praha občas prohlašuje?
Když nebudou na nebo pod mostem tak to bude v pohodě, taky tunely je třeba vynechat 🙂
Tramvaj na povrchu je stejně nejlepší, je alespoň snadno dostupná. 😉