Rozhovor: NTM nedalo do Ušaté ani korunu. Mám obavy, že už nevyjede

Bohumír Golda na stroji 464.102. Foto: archív Bohumíra GoldyBohumír Golda na stroji 464.102. Foto: archív Bohumíra Goldy

S lokomotivou 464.102 „Ušatou“ strávil Bohumír Golda dvacet let. V pondělí ji vezl naposledy, aby ji vrátil majiteli – Národnímu

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
P.S.

Hezky se to čte, chybí jen ve vzpomínkách doplnit, že F.R.N.N nějak zapomněla za opravu Ušaté zaplatit Velenicům.
Že si taky tehdy půjčili 498.014 a že je díky jejich péči nyní rozložená a také zčásti rozkradená.
A taky je trochu zamlženo, že lokomotiva 464.102 je podle tvrzení pana B.G. snadno zprovoznitelná ale vrátil jí se zcela nezpůsobilým kotlem.

fíra

Kdybyste pořádně četl, tak v textu je, že nebyly umožněny opravárenské činnosti a to i na kotli. Rozumím tomu tak, že kdyby běžné opravy proběhly, neměl by komisař při pravděpodobně roční prohlídce cokoliv odstavovat. Pokud vím, tak Ušatá měla dle tabulky na boudičce zostřenou prohlídku z roku 2015 a tudíž na 6let.

fíra

Prosím čtěte pozorně. Pochopil jsem to tak, že pokud by byly umožněny opravy kotle před pravidelnou roční prohlídkou, tak by kotelní komisař neměl důvod kotel odstavit. Obzvláště, když lokomotiva dle údajů na tabulce prohlídek umístěné na budce lokomotivy měla zostřenou prohlídku z roku 2015 a to na šest let

Tomáš

V článku jsou uvedeny jen náklady, ale kolik ta Ušatá vydělávala? Jaký byl zisk nebo ztráta?

Vašek

Ano, máte pravdu, také mi chybí bilance ztráty či zisku z akcí, takhle je rozhovor jednostranně zaměřený jenom na náklady.

Ale vzhledem k okolnostem, bych tyto údaje i oželel (ať si klidně vydělají, aneb úplně tratit určitě nebudou…). Neb si myslím, že je pořád lepší, když bude provozuschopná a ukazovat se na akcích, než aby za současného vedení NTM stála někde odstavená.

Nedalo mi to a zisk společnosti Růžolící chrochtík dle veřejně dostupných účetních uzávěrek činil za rok 2015 a 2016 113 a 100 tisíc Kč.

Zdeněk Mach

Prozradím vám jedno velké tajemství. Veškerou špinavou práci totiž za posledních 21 let doslova odřel na lok. 464.102 právě otrok jména Train Driver a zákeřný a zlý Černokněžník Bohumír, blafaje při tom omamný kouř dýmky,jen té nekonečné a nikdy nekončící dřině zlomyslně a zákeřně, vždy z bezpečné vzdálenosti, přihlížel. Musel jsem to říct já. Od Train Drivera bychom se to pro jeho ohromnou skromnost a solidaritu nikdy asi nedozvěděli.
Konec pohádky!!! Train Drivere lžete, lžete, lžete a ještě jednou lžete!!! A lžete tak, že i soudruh Bureš Babiš by se od vás mohl učit lhát!!!

Cubin

Smutné je, že jeden úředník pošle ještě loni funkční lokomotivu do depozitáře a otráví nadšencům snažení, které prováděli víceméně zadarmo. Výsledek – lokomotiva nejezdí.

Romanero

No, chtělo by to rozhovor ještě s tím ouřadou, ať se můžu rozhodnut, kdo má pravdu.. 😉

TrainDriver

No ono by to chtelo take, mimo jine, rozhovor s nekym, kdo si na usate odmakal svoje a kdo by nam mohl rict, jak se pan Bohous a jeho kamaradi take dovedli chovat k jemu sverene masince….

mirekk

Kontakt máte v administraci u komentáře 🙂

Vlastimil

Mě se někdy před 3 týdny na mail redalce uvedený níže nepodařilo nic odeslat, vracelo se to zpět.