Rozdíl pět haléřů na kilometr. ICOM označil konkurenci za dumping, naříká u politiků

Generální ředitel ICOM Transport Zdeněk Kratochvíl. Foto: ICOM TransportGenerální ředitel ICOM Transport Zdeněk Kratochvíl. Foto: ICOM Transport

Jde o zakázky na zajištění autobusové dopravy v oblasti Pelhřimovska a Humpolecka.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
asdfasdfasdf

takže cena je dompingová, ale o 0,05 kč vyšší cena, dumpingová není?

Podle mě z vyjádření takřka přímo vyplývá, že jejich ceny byly taky dumpingové 😀

Happy

To kvičení je rajská hudba pro mé uši… Ať táhnou. Úprk řidičů bude značný.

Šejdr

Sorry, na obrácení výsledku veřejné zakázky se amnestie použít nedá.

Zlámalík

ICOM, který brzdí cokoliv smysluplného tady na Vysočině, by měl především mlčet.

xyz

„Domácí dopravce“… Neuvěřitelný název, zejména když si vezmu, kde všude je ICOM či jeho „adoptivní dcery“ tzv. hostujícím (či jak by to Kratochvílovi nazvali) dopravcem.

Jsem zvědav na Humpolec – už nějaký ten rok tam zrušili autobusák (dnes tam jsou „markety“) a přesunuli do prostor patřících Icomu.

Aby to nedopadlo jak v opačném gardu na podzim 2017 v Třebíči, kdy nájemcem autobusáku se namísto Icomu stal TREDOS, načež (navzdory ujišťováním třebíčského městského úřadu – vlastníka autobusáku) Icom tam přestal zajíždět (pak městský úřad našel chybu v nájemní smlouvě a proto ji směrem k Tredosu zrušil).

M19

Pletete si provozovatele, nájemce… No… Co dodat. Třebíč si v současnosti provozuje autobusové nádraží prostřednictvím svých technických služeb.

xyz

Však nepíšu o současnosti (platné už od prvních týdnů roku 2018), ale o stavu před koncem roku 2017.

P. S. Město Třebíč nemá nic co by se zvalo „T(/t)echnické služby.

Michal M

Devadesátková zombie Kratochvíl… Už ať to vezme čas…

Tukan

„Upozorňuje, že konkurence nemá v místě například zázemí.“

Zrovna v tomto by měl ICOM být potichu. Jejich autobusy na Blanensku stojí doslova všude, kde to jde. Hlavně, že mají uzavíratelnou kabinu 🤡🤡

p.n.

Ono celkově na Jižní Moravě tohle dělá kde kdo… Spíše mi nedává smysl proč by si vlastník ÖBB Postbus neohlídal cenu v soutěži. Naopak paní Kratochvílová a její firma ICOM v současné době ani nezvládá některé výkony kvůli špatně spočítané ceně. Možná by se mohli v ICOMu zamyslet že nejde jen o to mít moderní autobus, ale i to jak funguje celá firma, která v současné době – pod vedením p. Kratochvílové – funguje velmi pofiderne.

Pan průvodčí

To i v Teplicích. Dělají si ze zálivů a obratišť odstavné plochy.

Martin Novotný

Neříkej to nikomu , že jsi jezdil v Icomu☝️a paní Kratochvílová ať si vzpomene kolik dopravců odrovnala tím , že podrazila nesmyslně ceny☝️

noerf

Vzhledem k tomu, že skupina Icom přišla
o oblast Jindřichohradecka, kde ji též nahradila společnost ČSAD autobusy České Budějovice, tak bych neviděl nějaký zásadní problém s přechodem k tomuto dopravci.
Jiná věc je, že skupina Icom byla na Vysočině dominantni a v poslední době přišel o několikátý region.

Aaabbb

Na jednu stranu samozřejmě člověk raději podpoří domácí soukromou firmu, než zahraničního státního dopravce. ICOM má moderní autobusy, proti třeba low-cost ARRIVĚ. Na druhou stranu, v řadě případů zneužívá vlastnictví autobusových nádraží k tomu, aby tam nepustil jiné dopravce (vzpomeňme předání některých provozních souborů vysoutěženým dopravcům v Pardubickém kraji, a věřím že na Vysočině to nebude jiné), a jak zde již bylo zmíněno, ten tlak na spotřebu nafty se projevuje v řadě případů nesnesitelně pomalou jízdou, vypnutým topením či klimatizací v autobusech ICOMu. Takže klidně změnu na Vysočině zkusme. Toliko mé dojmy k této firmě.

Gajda

Třeba v plzeňské kraji má ta lowcost Arriva Setry, Many a Iveca (ovšem Iveca s tónovanejma dvojtejma sklama).

Aaabbb

Souhlasím s Vámi. Plzeň je v porovnání s oblastí PID i v podání ARRIVY super. Možná je to jen o kvalitě zadání a kontrole služeb ze strany kraje.

V. K.

Za to na Olomoucku jezdí Arriva v závazku s hvězdným výběrem nultých let. On celý místní IDS není žádná kvalita a na stavu autobusů, které mají být hlavně levné, to je dost poznat.

Karl vB.

Sakra, copak mi to připomíná….
„České dráhy po porážce v Plzeňském kraji písemně pomluvily vítěze soutěže“
https://zdopravy.cz/ceske-drahy-po-porazce-v-plzenskem-kraji-pisemne-pomluvily-viteze-souteze-78697/

slsp

Takze dumping. A teda ked niekde „domaceho“ dopravcu cenou podlezu oni, tomu pani Kratochvilova hovori ako?

svojsin

Vítězství v soutěži 🙂

Zrzek

Už mají řídici ICOMu povoleno v zimě zapnout budík, aby nedostávali srážku z platu za nadspotřebu?

kubisek

No je to strašný, jeden spoj 389, ježděný ČSAD Slaný pravidelně zpoždění, protože si to řidič šourá po D7, takže i když není provoz, nabere na exit 18 sekeru 4-5 minut, díky čemuž mi pravidelně ujíždí přípoj (přestup je dle standardů kvality PID ve škarpě za městem, takže čekání se ani nemůže konat, protože by se zasekl silniční provoz). Raději tak jezdím na zahradu na motorce.

Ať žije S3!

Děkujeme soudružce Kratochvílové za další velmi inteligentní výblitek. 😀 No pojďme tedy dělat, že jinde podnákladové ceny nenabídli a rozhodně se pak některých oblastí nemuseli vzdávat 😕