Rotopedy či virtuální realita. Qantas odhalil, co chtějí cestující na lety přes 20 hodin
Dreamliner Qantasu ve speciálním nátěru připomínající dílo Austrálců. Foto: Qantas
Letecká společnost Qantas se nevzdává plánů na přímé lety bez mezipřistání mezi Londýnem a Sydney či Melbourne a New Yorkem.
Rotopedy? Ekologická alternativa současného letectví… místo letušek maníci s bičem… roubíky do úst a rychlost 22!!!
To je hodně zajímavé téma. Můj názor je, že ve finále zafunguje prostá ekonomika. Interiérovou zástavbou “relaxačnich a fitnesd zón” se sníží sedačková kapacita a zvýší se tím pádem seat cost. Buď najdou tolik lidí, kteří budou ochotni platit vysokou cenu za letenku a na specifické trati to bude fungovat nebo to odpískají a je to jen (dobrý) marketing. Letadlo bude nezaměnitelné na jinou trať kvůli speciální zástavbě, což omezí jeho utilizaci např. při řešení AOG. Osobně pochybuji, že těch opravdu bohatých (C+F class PAX) se najde tolik, aby lítali v tomto typu letadla v tak masivním počtu (tito PAX… Číst vice »
Pro Qantas je význam těchto letů je jen marketingový. A pro cestující? Já bych do toho nesedl ani ve First class. Navíc letět do Austrálie a nezastavit se po cestě třeba v SIN, to by byl prostě „hřích před tváři Nugátovou“.
Linka jim těžce dobre vydělává. Business cestující fakt nemá čas koukat se na cestě po dalších městech. A ano ja osobně bych ve First class rad zkusil.
Ve firstce nebo full flat businessu pohoda.
Jinak pro to tvrzeni “marketing”… nejaky podklad by byl, nebo jen tak pindas?
Zacvaknout hamaku a chrnět.
Můj plán byl vždycky opít se a usnout 😀
Takhle řeší můj kolega, těžký kuřák, transatlantické lety. 🙂
Jsem kuřák ale alkohol nepiju.
A včil babo raď. 😉
Drogy? Sex? 😀
10 km nad zemi se to nepocita 😀
Přestat kouřit.