Rok po první vlně pošle ministerstvo peníze dopravcům za komerční autobusové linky
Autobus Irizar i8 v barvách RegioJetu (Student agency). Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Výše dotace je omezená na 1,2 milionů korun na jednoho příjemce, počítá se podle kapacity autobusu a emisní třídy.
Proč se zase dělá skrytá reklama United buses?
to má jistě žlutý spasitel radost. zajímalo by mne zda spustí bandurskou nebo mu dopředu ucpali ústa Strekovem
Můžete to zkusit napsat ještě jednou, česky?
To je čeština. Já tomu rozuměl.
tak bez ironie.
tento systém kompenzace není příliš výhodný pro Regiojet/ Student Agency pana Jancury. Myslíte, že spustí mediální antikampan nebo zohledni to, že jeho firma od toho stejného ministerstva dopravy obdržela zakázku na vozbu rychlíkove linky Strekov?
Ten pocit když ti přes rok stojí na dvoře 120 autobusů a stát ti pošle milion
To je za druhé čtvrtletí roku 2019. Jinak souhlasím.
no, i kdyby dostal 4×1,2 mio…
ale zase abychom kapitalistů nelitovali prilis, dost egap záruky, to mu jistě pomohlo a vytvořilo náplast na bebi
A ještě s ročním zpožděním..
Tak jestli myslíte žluté autobusy, těch je cca 160 a všechny nestály, nicméně pravdu máte, je to asi dost malá náplast
UNITED BUSES ve sledovaném období nejen expandoval, ale doslova zahájil provoz. Tak jako tak je to vyloučiloz programu… Bude zajímavé, jestli o podporu zažádá např. Tourbus, který na shodné lince ČBBrno hned na začátku lockdownu přerušil provoz a vrátil se až 12.6. To by mělo propad o 50 % zajistit… Pokud mu teda procenta mezkreslí poplatly za Zvonařku. 🙂
Jestli má takováto dotace smysl je jedna věc, ale když už se takto sype do autobusů, sedačkovné pro letecké dopravce hned dává mnohem větší smysl.
Opravdu? Myslíte, že letadlo se dá považovat za základní dopravní obslužnost? Takže například z Prahy do Liberce nebo Brna poletíte letadlem?
Tak v Norsku jsou letecké trasy, které slouží jako dopravní obslužnost, protože se z těch vzdálených fjordů jinak nedostanete. Je to jeden z hlavních businessů aerolinky Widerøe.
Tak těm to snad z našich daní platit nebudeme. 🙂
U tohoto to pravé význam má .
Zaplatit to Norům z českých daní?
A my jsme v Norsku??
To byl příklad ze zahraničí. Pokud chcete tuzemský, tak objednávka kraje na linku Ostrava-Varšava nebo dříve Brno-Mnichov asi padají do podobné kategorie.
Ty spadají do kategorie malá domů, protože ze ZDO to opravdu nemá nic společného i když se přitom dojí erární cecík.
Nevím jestli neumíte tedy číst ale jedná se o podporu na komerčních linkách
To v mnoha státech. Ale tady se snad bavíme o ČR.
Ještě by se jako základní dopravní obslužnost mohly označit lety na Měsíc …
Časom k tomu určite príde 🙂
některým bych zaplatil z eraru nebo i sbírkou letenku na mars. bez zpatecniho listku
Chudáci na Marsu :)))