Řidiči autobusů v Kralupech odmítali projíždět ulice kvůli zaparkovaným autům, pomohly značky a odtahy
Křižovatka ulic Čechova a Tomkova v Kralupech. Foto: Google Street View
Špatně zaparkovaná auta komplikovala průjezd, zastávky u škol nebyly obslouženy.
Nějak tomu nerozumím, auto byla zaparkovaná špatně nebo chyběly značky?
Pokud špatně tak se snad dají za dopoledne odtáhnout všechny za asistence policie, ne? Co to pak ale má společného se ?iznačkam
* se značkami?
Auta byla zaparkovaná špatně. Jenže protože špatné parkování nikdo nepokutuje, bylo potřeba tam dát značky a medializovat to, aby řidiči věděli, že tady na tom kousíčku se to bere fakt vážně. Kdyby ta auta jen odtáhli, do půl hodiny tam budou stát jiná.
Já si vždycky připadám jako blbec, když upozorňuju řidiče, který špatně parkuje. Protože tak prostě parkuje každý. Zabírá chodník, půlku křižovatky nebo dopravní stín, ale za pitomce jsem vždycky já.
Vy jste policista?
Bohužel ne.
Mě by třeba zajímalo, proč v Kralupech jezdí autobusy pro 55 lidi (šíleně veliký do některých uliček) a uvnitř vídám dva, maximálně čtyři lidi 🙄
V Kralupech je od loňska parkovací dům pro 350 aut.
Takže tím nám padá omílaná mantra, že „problémy s nelegálním parkováním vyřeší parkovací dům“. Ještě štěstí, že do těch ulic nemuseli narychlo hasiči. To by pak nebylo jen na článek na zdopravy.cz.
https://www.mestokralupy.cz/aktuality/3185
Kdyby tam museli hasiči, tak doufám že zákonem mají povoleno vlastní vahou „odšoupat“ auta.
Tak nevyřeší, když je dva kiláky od místa, to nicméně neomlouvá. A offtopic ten kdo spravuje stránky Kralup by se měl naučit s počítačem. Mapa jako obrázek
V Kralupech kolabuje doprava normálně a vedení města s tím nic nedělá, vlastně ano, snaží se jí ještě zhoršit, když jde na ruku developerům a chystá ohromnou výstavbu. O další vybavenosti raději nemluvím.
Naopak je bytová krize a bytů nedostatek. Nechat developera byty postavit, pak je demokratizovat a přidělit sociálně potřebným – členům a voličům progresívních stran (Piráti, Strana Zelených), kteří na ně mají oprávněný nárok, svým studiem humanitních oborů nebo prací v sociálních službách. Progresívní lidé nejezdí autem, ale na kole a tak se v Kralupech nic nezhorší.
Proč se vůbec zabývat realitou života, že? Když místo ní můžeme z rukávu vytáhnout schémata, která jsou přece tak logická…
Tak například:
– z hlediska zelené politiky je KDU-ČSL „progresívní“ strana
– Mám technické vzdělání bez VŠ titulu a v příštích volbách to nejspíš hodím Pirátům. Do práce a zpátky jezdím MHD, každý víkend najedu 400 km autem.
Svět holt vypadá krapet jinak než ve Vašich představách.
Nojo klasické NIMBY. Hustota zalidnění je v našich městech na úrovni vesnic což notně vyhání lidi na venkov, kde jsou odkázaní na auta, kterými dojíždí do měst za prací a citelně zhoršují dopravní situaci. Ale běda jak by se pro lidi měl postavit bytový dům přímo ve městě.
Problém je ten, že se staví bez návazné infrastruktury. Vymáhat se tak dá počet parkovacích míst (a někdy ani ta nikdo nepotřebuje), ale těžko nařídíte, že „za každý desátý panelák se musí postavit obchod“.
I tady existuje jednoduché řešení. Nazývá se tržní parkování. Pak je možné zrušit všechny nesmysly jako třeba „normy na povinná parkovací stání“ apod. Kdo chce parkovat, ať si zaplatí stání.
A kdo natržní parkování mít nebude, dostane na to sociální dávku?
Z mého pohledu k tomu nevidím důvod. Taky nedáváme sociální dávky těm, kdo si nemůžou koupit třeba iPhone nebo letět do Thajska. Ti, kteří nebudou mít na tržní parkování budou moct využít sociální dávku, kterou mohou využívat už dnes – příspěvek na MHD. Parkování osobního automobilu zkrátka není nárok.
U nás pár měsíců nejezdili kvůli dírám v silnici. Tak to tu zazáplatovali a teď jsou místo děr hrboly.
No vida, když se chce, tak to jde i se současnou legislativou.
Vždy tak stačí jinde se ptát, komu konkrétně současný stav vyhovuje?
Škoda že to trvalo X dní a nebyli tam celou dobu policisté, aby zajišťovali plynulost dopravy.