cargo

Řidiče na D10 čeká omezení kvůli opravě mostu na okraji Prahy

Most v Horních Počernicích přes D10, který čeká rekonstrukce. Foto: Google Street ViewMost v Horních Počernicích přes D10, který čeká rekonstrukce. Foto: Google Street View

Vytížený most přes D10 bude mít výrazně omezený provoz, bude se po něm několik měsíců jezdit kyvadlově.

Zpět na článek
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MlB

Když už se tam bude pracovat, zpomalovat a uzavírat, proč se s tím proboha nespojí plánované rozšíření na 6 pruhů? Min. na úseku Praha-Brandýs a kolem Mladé Boleslavi je z pohledu intenzity dopravy už opravdu za minutu dvanáct.

Jirka

Protože na to je potřeba celé úřednické kolečko od EIA, územní rozhodnutí, výkupy pozemků, … to zabere 10 let minimálně.

MlB

Pokud by se s tím začalo v momentě kdy se o potřebě 6 pruhů začalo mluvit, tak by měla letos stavba vrcholit. Já mám ale bohužel pocit, že jsme se kromě jednoho krátkého úseku u MB (v podstatě jen předělané krajnice mezi dvěma exity) ještě od keců nikam neposunuli 🙁

Martin V.

Ale to není jediný most přes D10 v havarijním stavu. O kus dál na exitu 14 u Brandýsa n/L má přemostění podezřelé omezení šířky a vůbec vypadá divně. To je taky nejspíš kandidát na urgentní rekonstrukci.

Leden

To je exit Stará Boleslav a obecně jsou ve špatném stavu všechny mosty z dob socialismu, zejména ze staveb v 80. letech, kdy se rozkrádaly stavební materiály ve velkém. Na té D10 už naštěstí většina z nich byla opravena (nejčastěji demolicí), aktuálně se dokončuje stavba „II/610 Benátky n. J., most ev. č. 610-021“ a čeká to i nerekonstruované mosty před Prahou (exit Hlavenec, exit Stará Boleslav, Vestecká, III/0103 Dřevčice-Zápy (Ostrov), Počernická, Bystrá).
V Liberci už museli z mostu na průtahu I/35 dokonce i sundat betonová svodidla, protože byla moc těžká, a dát tam lehčí ocelová.

MaraSourak

Na D10 jsou potreba poradne odbocovaci a pripojne pruhy… je to sakra nebezpecne a nikdo s tim nic nedela…

Čert

Nauc se jezdit.

-TR-

A to je jeden z důvodů, proč potřebujeme mezi Libercem a Prahou také železniční alternativu – aby bylo co použít v případě problémů na silnici.

...

Jako že sundám z auta kola s pneumatikami, nasadím ocelová s okolky a vyrazím? Nene, v tomhle místě je nezbytný rozumně dlouhý odbočovací pruh z té dálnice a zejména vyřešit nedostatečnou propustnost toho KO.

Tomáš V.

On i sjezd ve směru z centra, to je zážitek. Brzdy se dost zahřejí. Prostě se hned pozná, že jste v Počernicích, příšerná silnice už od exitu. A offtopic, ještě blokují Okruh. Prostě Počernice, škodná:)

Martin V.

Odbočovací pruh je krátký, ale je (~100 m), ale třeba na D7 prvních zhruba 10 km za Prahou nejsou odbočovací pruhy vůbec žádné (nebo jen náznaky do dvaceti metrů délky). To je vážně o hubu!