Lhali jsme úřadům o průběhu testovacího letu, psali si piloti 737 MAX. Boeing řeší další skandál
Boeing 737 MAX7. Foto. Boeing
Interní komunikace mezi dvěma pracovníky americké strojírenské společnosti Boeing z roku 2016 naznačuje, že firma možná poskytla Federálnímu úřadu pro
Na tom mi přijde nejzávažnější ignorování pocitů pilotů z chování systému. Ať už je MCAS jaký je, to že se řeklo “jiný simulátor zatím nepotřebujete” a na NGčkových simulátorech nešel “střet” se systémem nacvičit, se evidentně zadělalo na to, že posádky nebyly na “údernost” MCAS připraveny, načež vyvažovací tupounek ovládl situaci a přivedl let ke ztrátě kontroly. No jsem zvědavý co z toho už podlehlo recertifikaci a co jim “vrátí zpět.
A proto platí na zboží z EU nově clo , aby se souhlasem WTO byla EU potrestána za nedovolenou podporu Airbusu. 😀
Spojujete dvě nesouvisející věci, anebo předkládáte konspirační teorii.
Zdroj :Radiožurnál
Boeing vyrábí i pro U.S. Army. Nenechají je krachnout. Je v tom politika, tisíce prac. mist, důchodové fondy, …
Co znamená, že lhali ale ne záměrně??
To mne také zarazilo. IMHO správně je nemluvit pravdu = říkat něco co není pravda, a lhát = vědomě to říkat (znát pravdu, ale říkat nepravdu). „Lhát nezáměrně“ je pak oxymoron.
Já to interpretuju tak, že v době, kdy technický šéfpilot informoval FAA o vlastnostech MCAS, tak předal informace, které již byly zastaralé (protože mezitím došlo v Boeingu k podstatné modifikaci jeho funkce a rozsahu podmínek, kdy se aktivuje), ale sám to v té době nevěděl, tj nelhal záměrně. Zdá se, že interní komunikace mezi vývojovýcm oddělením a testovacími piloty na jedné straně a jím (tj člověkem, který má na starosti tvorbu dokumentace/příručky a komunikaci s FAA) drhla.
Tady to máte, co přesně to znamenalo: (klidně vám to přeložím, dejte vědět) – ze Seattle Times In the exchange, one of the pilots states that given the behavior of the system, known as a Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS), he had unknowingly lied to the FAA about its capabilities. “It’s running rampant in the sim on me,” 737 Chief Technical Pilot Mark Forkner wrote to Patrik Gustavsson, who would succeed him as chief technical pilot. “I’m levelling off at like 4000 ft, 230 knots and the plane is trimming itself like craxy. I’m like, WHAT?” (Spelling errors in the… Číst vice »
To bude pro Boeing hodně drahý. Jinak ta nevědomost měla podle spekulací být v tom, že v době, kdy informoval FAA o MCAS, tak znal jenom jeho starší verzi, a ne tu konečnou.
Johnny998:
Angličtinou nevládní, poprosím Vás o překlad.
Mám zjevně pravdu. Boeing je na cestě do bezvýznamnosti.
To tam jako budou s airbusem oba ???
Průšvih to bude.
Ale Boeing určitě zůstane. VW taky nezkrachoval.
Ale VW nikoho nezabil!!!!
Přímo ne, nepřímo přes podvodně odsouhlasené vyšší emise ano. A velmi velmi hrubým odhadem to budou minimálně desítky lidí.
😀 😀 😀
Podle skutečných testů mohli při rozjezdu překročit emise, ale v průběhu jízdy měli nižší emise
na úrovní novější normy.
Potom ostatní výrobci museli zabít víc lidí.
Pane magistře, viděl jste někdy emise lodí, továren, nebo dopravních prostředků v rozvojových zemích? Nemám ten pocit, že by na tom falešné emise VW něco mohly změnit..
Navíc – jak se dá prokázat, že dotyčný zemřel právě ve spojitosti s výfukovými plyny??! Co když je na (spolu)vině kouření, nesprávná životospráva, dědičné dispozice, atd. To je prostě neprokazatelné. Zato velmi moderní… :-/
Tohle se prokazuje statisticky, ne osobně. Velká čísla dokáží ukázat lecos.
Bohuzel….!