„Rekonstrukce století“. PORR má smlouvu na opravu Barrandovského mostu, práce začnou v květnu
Barrandovský most. Foto: Petr Jedelina
Úpravy začnou ještě před rekonstrukcí mostu.
Úpravy začnou ještě před rekonstrukcí mostu.
A cyklopruhy budou? Nevěřím že ten šílenec Scheinherr tam nenamaluje cyklopruhy.
Stezka pro pěší a cyklisty tam je dávno. (A narozdíl třeba od Modřanské, na tom Barandaku není moc kočárků, turistů,… takže kdo potřebuje tak to projede rychle)
Ano, oddělená stezka pro cyklisty tam je a těžko tam bude kdokoli soudný hnát kola mezi auta. Ale o to tady nejde, toho nestojícího vocasa nazajímaj fakta, ten nestojící vocas si chtěl prostě zanadávat na Scheinherra a vyzvracel by se na jeho adresu s naprosto stejnou dávkou nenávisti, i kdyby tam Scheinherr nakázal přidat deset pruhů pro auta.
Samostatna cyklostezka je kupodivu i v Podolí…
Není to cyklostezka, ale stezka pro PĚŠÍ a cyklisty, obvykle plně obsazená těmi pěšími…
Takže je žádoucí, aby rychlocyklisti jeli radši po silnici, než aby se motali mezi bruslaři, pejskaři, dětmi, opilci ze Žlutých lázní, zmatenými turisty atd.
Možná by bylo dobrý (a platí to nejen pro vás, ale obecně pro veškerou místní tupou lůzu) vytáhnout si hlavu z řiti a uznat, že Scheinherr není žádný fanatický cyklofašista, ale že za jeho éry se rozjíždějí projekty jak pro cyklisty, tak pro VHD i auta,. Jenže nenávistným blbcům jako jste vy, nejde o nějakej reálnej pohled na věc, vám jde o to vyzvrátit svoji nenávist a tak bude Scheinherr „šílenec“ i kdyby za rok „dostavěl“ komplet MO, protože si vytáhnete, že byl někde namalován cyklopruh, kterej se vám nelíbí. A navíc, tím svým flusáním špíny sdělujete maximálně tak něco… Číst vice »
Bohuzel na nektere slova obsahujici cyklo a ted uz i Scheinherr pusobi jako cerveny hadr na byka.
Ironií je, že současnej magistrát včetně Scheinherra není pro cyklodopravu nijak zvlášť dobrej. Velkej přínos u nich vidím pro MHD, ale co se týče kol, je to furt velmi opatrné a při zdi a o několik řádů míň, než co dávaj do infrastruktury pro IAD (jak finančně, tak prací a energií). Jo, celkově je to ve srovnání s předchůdci rozhodně pokrok (hlavně díky té MHD), ale z hlediska cyklodopravy je to pokrok fakt do značné míry jen díky tomu, že ta laťka byla spíš pod zemí než nad zemí. Mít tak magistrát, který by kola začal opravdu podporovat pořádně, nejspíš… Číst vice »
Vždyť já vím, že to není o Scheinherrovi, ale o politováníhodných deprivantech…
Nerozumím tomu, proč se v rámci rekonstrukce neudělá zároveň i modernizace a uvažované rozsireni mostu s výhledem do budoucna něco jako např. v Linci…stejně tak by bylo dobré mít před zahájením
již postavený alespoň Dvorecký most, ale jsme holt ČR, nikoliv v zemi, kde se strategicky plánuje, ambiciozne buduje a prozíravě staví důležité stavby v dohledné a reálném horizontu…
O bypassu a la Linec jsem tad ypsal několikrát. Další pruhy jsou zapotřebí zejména kvůli ratlické radiále.
o rozsireni mostu do budoucna jste cetl kde? v linci je to zacementovana prasarna – prutah mestem, ze ktereho bych si teda priklad nebral.
Relativně nedávno v horizontu 1-2let se o tom skutečně psalo v běžných médiích s dovětkem obligátního nářku na zdlouhavý povolovací proces…kde přesně jsem to všude tehdy četl (HN?) si však již bohuzel nepamatuji……Jinak jestli Vám přijde stav a řešení některých směrů jako ok a dobré, tak mně opravdu nikoliv. Šlo by to dopravně i stavebně řešit (kdyby se chtělo a byla ambice s tím něco rozumného udělat) a realizačně kdy jindy, než zároveň s celkovou nutnou rekonstrukcí….
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2737958-radlicka-radiala-za-14-miliard-kolony-u-barrandovskeho-mostu-jeste-zhorsi-zjistila
Ten nový jednopruhový most přes Vltavu je teda krásnej, to fakt někdo vážně předložil jako alternativu?
A co začít od toho, jak to tam funguje či nefunguje, kde je příčina problémů a teprve následně v rámci komplexního řešení vzít v potaz i vzhled a architektonickou stránku věcí?…jinak na tom odkazu mi přijde nejzajímavější to, že se již nyní evidentně ví (viz. odborníci z ČVUT), že tam je a bude problém i pro Radlickou radiálu a přesto se bude nákladně několik let pouze opravovat a betonovat uz nyni problematický stav, to není tedy zrovna prozíravé…….a že nejsme schopni předtím postavit alespoň včas a předem Dvorecký most (používám všechny 4 druhy přepravy a myslím že nepostavit to zároveň… Číst vice »
Tohle „a myslím že nepostavit to zároveň i pro IAD je nesmysl“ bohatě stačí k tomu, aby bylo jasné, že absolutně nechápete, jak doprava ve městě funguje. Ani naprosté základy. Což jako uživatel samozřejmě nemusíte, ale těžko pak brát vážně vaše domněnky, jak by se co mělo dělat.
Dobrý den, dopravní fakultu jsem skutečně nastudoval. Nicméně to ani nemusím, abych neviděl a nebylo mi jasné, že Praha má celkově poddimenzované propojení obou břehů = málo mostů, případně tunelů. A jinak jestli Vás tak dráždila postranní poznámka o IAD, tak možná budete překvapen, ale osobně si přeji celkově méně aut a automobilové dopravy v Praze a po Praze.
Nejde o to, co si přejetenebo nepřejete, jde o to, že nedokážete vidět důsledky, které by otevření Dvoreckého mostu pro IAD mělo. To není jen něco, co by mělo nepatrný přínos. To je něco, co by celý Dvorecký most učinilo do značné míry zbytečným…
Poddimenzované propojení břehů je jedna věc (byť tohle je problém spíš na severním konci než tady na jižním). Úplně jiná věc je chtít v této situaci kompletně vymazat přínos nového kapacitního spojení břehů pro MHD, které je nezbytně potřeba.
Tak autobusy už „trpí“ na Barrandáku a tramvaje budou mít vlastní pruh…
nebo ten most bude jenom ve verzi 1 pruh pro tram+bus a zbytek chodníky?
To není konečný stav – buduje se A26 linecká dálnice jako západní obchvat města, takže elká část provozu se po dokončení odkloní.