Rekonstrukce nádraží v Mostě nabere zpoždění, Správa železnic zrušila soutěž kvůli chybám v nabídkách
Zrušení soutěže Správa železnic vysvětluje pochybením nad údaji v nabídkách.
Zrušení soutěže Správa železnic vysvětluje pochybením nad údaji v nabídkách.
Zapomněli jste do vizualizace nakreslit ty desítky bezďáků…. 😉
Dvě patra dolů a jedno nahoru se měnit nebude?
moc se těším na snímání těch boletickych panelu a jejich recyklace, to bude panečku vývar. a kdyby se to náhodou zrecyklovat zapomnělo, tak bude ještě větší.
ale dost by mne zajímalo, k čemu ten panelak na kolejistem vlastně je a bude. že by se tam přesunula dobrá správa z dlážděné nepočítám za pravděpodobně…
„ale dost by mne zajímalo, k čemu ten panelak na kolejistem vlastně je“ Ve 12. patře má nějakou kancelář dopravce D.Landerbahn,v 11. je strojmistr a nástupní místo ČD, v 10. Správa řeleznic-Správa tratí Most, v 9. je SŽ Správa sděl. a zabezpeč.techniky, Správa elektrotechniky a energetiky, v 7.dopravci Autobusy Karlovy Vary, AŽD Praha, GW Train Regio a RegioJet UK. V 6. SprŽel Provozní obvod Most, ČD Cargo-Provozní pracoviště Most . V 5. patře má ČD Regionální pracoviště-zákaznický personál UNL.Ve 4. patře zubní ordinace a Gynekologie, ve 3. a 2. patře dalších 5 lékařských ordinací. V prvním patře je školící místnost… Číst vice »
stačí 🙂 až mne překvapuje, jak plná ta budova je.
hmmm, asi Sudop překvapilo, ze konkurence prošla referencemi, tak je třeba zpochybnit?
To je dobře, aspoň se ten skleněný hnus postaví o něco později.
„Kvalifikace a zkušenosti odborného personálu“, kolik tam asi bude kritérií, které na SŽ dávali dohromady se SUDOPem. Že by zase ČAKIT vyloučil všechny architekty konkurence?
Zase spousta skla a zase z toho po chvilce bude mléčný sklo. Tady ve Varech jim ta údržba moc dlouho nevydržela a to je pořád relativně malá plocha.
No, zrovna v případě tý směšný nearchitektury ve Varech by bylo lepší, kdyby byla údržba zakázána a co nejřív se to rozpadlo. Zato nádraží v Mostě by byla škoda, je to jedna z nejpovedenějších budov, co tam maj a velmi pěkná ukázka tehdejší kvalitní československé architektury, která plně snese srovnání s tím, co se stavělo ve světě.
jestli myslíte ten odporný hnus KV horni, v duchu nejpokleslejsi architektury přelomu tisíciletí, tak to byla lepší i tam rozpadla stará budova
Ano, přesně to mám na mysli. Za to by se snad styděl i Kotas, jak je to špatný.
Jelikož jsem v Mostě hodně let nebyl, trochu jsem zapátral, a koukám, že majitel nabízí autobusák k pronájmu jako pozemek. To se asi moc nepohne.
https://en.mapy.cz/zakladni?x=13.6412503&y=50.5232300&z=15&source=base&id=2336512
Škoda, že nelze přivést tramvaj přímo před nádražní budovu. Lézt někam půl kiláku do kopce a pak ještě za roh, kde už čeká rota hulákajících dalitů, zaručeně všichni s platným jízdním dokladem…nic moc.
Město o tom uvažovalo v případě, že majitel bývalého autobusového nádraží by tento prostor prodal. Vzhledem k nadsazené ceně k prodeji nedošlo a tím pádem autobusové nádraží je nevyužité a dál chátrá a tramvaj tedy nepovede.
Já bych jen ještě doplnil, že během léta tohoto roku má být hotov projekt proveditelnosti tramvajové tratě třída Budovatelů – Zd. Štěpánka – Kahan (Lipová ulice) – 14. ZŠ (Višňová ulice) – Krym (Pod Lajsníkem) – Nádraží (Rudolická ulice). Ve výše uvedeném směru by měla jezdit linka 4, v opačném pak linka 2. Takže to obratiště přímo před nádražním se nyní už jeví jako zbytečné. Zároveň s tím, by měla být přesměrována bus linka 30 od Aquadromu (Topolová ulice) přes ulici Zdeňka Štěpánka a Česká ke Kahanu a zrušen tramvajový úsek Dopravní podnik – Velebudická, protože bus 30 by převzal… Číst vice »
Hmm, to pak bude za 30 let krásné nádraží duchů…
Autobusový terminál chátrá vedle, protože byl bohužel v 90. letech zprivatizován a soukromá firma za něj teď chce raketu. Nevím o kolik si řekli v Mostě, ale za nádraží v Lounech si řekli o 115 milionů, což je totální úlet.
Stejně byl blbě umístěný. Navíc nevím, proč je Mostě potřeba bus nádraží u vlakového. Zastávky u Centrálu jsou zcela vyhovující a odstavné parkoviště lze vybudovat kdekoliv.
Gréto vy asi nebudete z Mostu že? Už teď je nad nádražím i u centrálu problém s množstvím autobusů které kolikrát čekají aby se dostali na stanoviště do zastávky. Autobusák je tam akutně potřeba proto se taky vedle nádraží bude nový stavět
Z Mostu jsem a z toho autobusaku mi 5 roku odjížděl každý týden autobus. Fakt nechápu, proč by někdo chtěl jezdit MHD na autobusák umístěný úplně v prdeli, když může nastoupit do rohateho busu rovnou ve městě a ušetřit čas i peníze. Navíc z Mostu jezdí vlak, když nepočítám lokálku na Moldavu, do stejných směrů jako bus a tramvaj, nedává tedy smysl přestupovat z vlaku na bus a vice versa. Autobusák u nádraží je tedy nesmyslný relikt.
pokud jedete do Lovosic, tak máte výběr. Buď přes Čížkovice, nebo přes Ustí n.L. Já radši přes Čížkovice, neb přes Ustí to stojí víc peněz. Bohužel komunikace s pokladní je špatná. Když chci jet do Lužné návštivit železniční muzeum, tak chci jet z Mostu do Žatce, v Žatci přestoupit do Lužné. Ovšem ona mi prodala lístek do Rakovníka přes Louny a v Rakáči mám prý přestoupit. Totální nesmysl. Zrušení přimého vlaku Bezdrev z Mostu do Budějovic má za následek, že se do Budějovic už nepodívám. Za to vlak Most-Plzeň jede špatně. Jede přes Chomutov a při tom logičtěji by měl… Číst vice »
„Most-Plzeň jede špatně. Jede přes Chomutov a při tom logičtěji by měl jet přes Postoloprty! Který vůl tohle zas vymyslel? “
Tak ten vlak neveze jen cestující Most-Plzeň, ale také Jirkov-Plzeň, Chomutov -Plzeň, Žatec -Plzeň. Proto už mnoho desetiletí(až na výjimky) vždy jezdil z Mostu přes Chomutov.
Růžek City je kapitolou sama pro sebe. Špitál dali Chrenkovi, MHD vyvedli z DSÚK…tam to ještě bude zajímavé.