Rekonstrukce křižovatky ulic Michelská a Budějovická uzavře sjezdy z Jižní spojky

Michelská ulice v Praze. Autor: ŠJů, Wikimedia Commons, CC BY 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=36573706Michelská ulice v Praze. Autor: ŠJů, Wikimedia Commons, CC BY 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=36573706

Řidiče projíždějící vytíženou křižovatkou tak čekají nemalé dopravní komplikace.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hojakar

Eurovia? Takže na krizovatce bude teď houpačka jako na ostravské části dalnice D1?:) jak tato firma může dostat jedinou zakázku a to jak že státního nebo soukromého segmentu,to fakt nechápu..

Jindřich

Nemáte někdo prosím odkaz na plánek jak to tam bude vypadat? Nějak se mi nedaří najít nějaké podrobnější info 🙁

Hafan

Na strankach TSK si to najdete v mape staveb, je tam i situace v priloze. Ted na mobilu se tam nedohrabu, sorry.
Ty obecne kecy o uprave jsou k nicemu, gro je, ze od Videnske pujdou nove dva pruhy doleva a jen jeden nahoru na Kacerov (coz odpovida realne poptavce), takze se zlepsi odboceni na Jizni spojku i na Budejovickou a to dost zasadne a pomuze to skokove mhd. Bylo to treba uz pred deseti lety, ale holt na to nikdo driv nesahl…

Jindřich

Je to tahle křižovatka:
https://mapy.cz/s/hutebazape

MrMarkus

Nehotová křižovatka, přitom patří dle statistik TSK/ŘSD dlouhodobě intenzitami mezi ty úplně nejvíce vytížené. Je mi záhadou, proč tam není už dávno čtyřlístek nebo teď nějaká modernější podoba s kolektorem.

MrMarkus

Dobrý, už aby to bylo. Tady nejde primárně o auta, ale aby těmi místy lépe projely autobusy veřejné dopravy. Vídeňská je tím specifická, ve špičce právě tímto místem projede 130 spojů a kdyby tam byl čtyřlístek, ideálně ještě s cestou po kolektoru do Budějovické, tak by to bus hned projel lépe. Ono se furt slibovalo, že bude metro D a ty busy se přesměrují, ale jak se realizace Dčka už 20 let odsouvá, tenhle problém hoří.

Jaaa

No jo, ale tam ty busy až tak dlouho nestojí. Mnohem horší je to třeba před IKEMem, o třeba Vídeňské mezi Vesteckou a Kunratickou spojkou nemluvě.

Milan

„Oproti stávajícímu stavu budou rozšířeny ostrůvky, upraví a zkrátí se přechody a na ně navazující chodníky a stezky.“

Proč nenapíšete rovnou že se zúží vozovky.

Diskuzník

Také nazývané „zklidnění provozu“. Samozřejmě tohle udělají ještě dřív, než (údajně?) plánované rozšíření spojky o prodloužené odbočovací pruhy. Takže můžeme čekat co? Kolony ze všech stran a směrů, samozřejmě.

Jezdím tamtudy denně a nikdy by mě nenapadlo, že zrovna tahle křižovatka potřebuje opravit. Přijde mi naprosto v pořádku. Pěší provoz minimální. Akorát by bylo vhodné ty semafory vypínat častěji, propustnost křižovaatky se tím vždy zvýší, především pro autobusy odbočující z Vídeňské vlevo do Budějovické (směr obratiště Kačerov).

Panoramix

V obecné rovině by měli vypínat semafory podstatně častěji. I na velmi vytížených křižovatkách jsou semafory ve všední dny mezi 20 hodinou večerní a 6 hodinou ranní k ničemu. O víkendu pak téměř po celý den. Člověk pak akorát stojí osamocený na prázdné křižovatce a říká si, které hov… tohle schvaluje. Taková červená vlna v neděli ráno na liduprázdných silnicích, to je pro ekologii to pravé ořechové.

Frantík

Praha -> největší hustota zalidnění -> největší koncentrace blbců -> spousta lidí, kteří se neumí chovat na větší křižovatce bez semaforů.

Leinad

A mají mít takoví lidé řidičák?

Martin Š.

Protože je důležitější, že se zvýší bezpečnost. Vozovka se v některých místech zúží, ale počet pruhů zůstane.

Leinad

Papírová propustnost zůstane stejná, když bude stejné množství pruhů, ale reálně užší pruhy budou zdržovat 😀
Předjíždění cyklistů auty, když kolona není. Projíždění kolony aut na motorce. (A co hůř, vozidla IZS)