Reklama s dopisem proti BigBoardu může zůstat, rozhodl soud

Reklama společnosti JCDecaux, v které upozorňuje na problémy magistrátu a BigBoardu. Foto: JCDecauxReklama společnosti JCDecaux, v které upozorňuje na problémy magistrátu a BigBoardu. Foto: JCDecaux

Společnost JCDecaux může nadále na své reklamní plochy umisťovat otevřený dopis pražské primátorce Adrianě Krnáčové. V něm upozorňuje na provázání

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek

Ale pozor, co mám informace tak francouzská společnost JCDecaux kope docela oprávněně.

Neb ta naše slavná česká firma BigBoard si to na magistrátu zřejmě tak prolobovala, že podle stávajících podkladů bude nová smlouva na údržbu mobiliáře daleko nevýhodnější pro město, než ta stávájící se společností JCDecaux.

železničář v důchodu

Vzhledem k tomu, že přístřešky vybudované společností JCDecaux za mnoho nestojí, tak asi cestujícím pražskou MHD nebude příliš vadit, když je vítěz soutěže nahradí něčím lepším: vedení společnosti JCDecaux si toho je zřejmě vědomo, a tak už preventivně „kope okolo sebe“ …

Vojta

Tady nejde o kvalitu přístřešků, ale spíše o způsob, jakým se BigBoard snaží tu soutěž vyhrát.

Johnny Gomezz

Vojta: Tady jde o to, ze vedeni JCDecaus (farncouzska firma) hori koudel u zadku ze prisli o velmi lukrativni kseft kterej a ze je tedy všechny vyhodej a auz si v branzi neskrtnou… a BigBoard (ryze ceska firma) samozrejme o ten kseft stoji.. No a tak „frantici“ kolem sebe kopou co muzou…. POINTA je v tom ze drive se se všichni ze zahraničních firem posadili na zadeka a poskakovali jak si ty firmy piskaly… V mezidobi jim tady vyrostla ryze ceska mistni konkurence, která je chce z „dobiteho ceskeho uzemi vysachovat – USPESNE) a to se jim samozrejme nejenze nelibi… Číst vice »

JK

Pokud někdo na otevřeném evropském trhu nadále uvažuje v intencích „my vs. zlé zahraničí“, pak opravdu myšlením ustrnul v 80. letech a lepší věci si nezaslouží.

Tomáš

Jasně, už se všichni těšíme, jak firma, které zhyzdila Prahu a celé Česko stovkami bilboradů a žádný zákon pro ni neplatí, dodá Praze přístřešky, které, nepochybuju, budou stát moc.

železničář v důchodu

Mně je „buřt“, jaká firma ty přístřešky dodá, ale chci, aby byly dost velké pro frekvenci, které mají sloužit, aby měly dostatek laviček, aby naopak neměly různé zbytečné „fuky“, jimiž tam prší a v zimě fouká sníh a neměly plochy na debilní reklamy debilně na straně, odkud k zastávce přijíždějí dopravní prostředky VHD (které jsou kvůli tomu vdět až na poslední chvíli) – a všechny tyto logické potřeby cestujících právě ty přístřešky, které instalovala společnost JCDecaux, buď neplní vůbec, nebo plní jen minimálně. A dlužno ještě dodat, že „Johnny Gomezz“ má ve svém (tentokrát zcela mimořádně a překvapivě dobře napsaném)… Číst vice »