Registrace nových autobusů za první dva měsíce vylétly více než dvojnásobně

Nové autobusy pro Královéhradecký kraj. Foto: FB Veřejná doprava Královéhradeckého krajeNové autobusy pro Královéhradecký kraj. Foto: FB Veřejná doprava Královéhradeckého kraje

Registrace letos táhnou nákupy nových autobusů pro Královéhradecký kraj.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel Kouba

Od 7.3. Se bude jezdit podle nových kontraktů pane Sůro od 7.3.😁

jura

Nu, coz. Ja si pockam a na jezdeni do prace si z druhe ruky koupim erarem nevyuzivany a odprodany autobus.

Viki

Všechno je to pěkné, akorát že ty nové autobusy vesměs všude vozí vzduch.uvidimeco po covidu,ale i tak si myslím,že na spoustě míst by se v pohodě uživilo vozidlo velikosti ukrajinské maršrutky pro 18 lidí.Otazka je,do jaké míry je to efektivni – kupní cena + mzda řidiče…

-TR-

Problémy jsou oběhy vozidel. Pokud i na jednom jediném spoji z celého oběhu jezdí tolik lidí, že je potřeba velký autobus, tak se vyplatí nechat ten autobus jezdit po celý den i na jiných spojích, i když většinou bude prázdný.

Kernteriér

Jako že by letos koupili minibusy a za rok je prodali (komu?) a koupili větší?

Kalina

Ne, spoje, které všude vozí vzduch mají být již dávno zrušeny bez náhrady.

Kernteriér

Ano, a ten následný, co jezdí plný, také, že?

Viki

Objednávají to kraje a těm to asi nevadí

Viki

Někde jsem tento stav zaregistrovat i před covidem

svojsin

Viki: Takže by mnohdy stačilo nahradit železniční vozidlo do 30 lidí.
A pokud takové není (ironie), tak nahradit odpovídajícím gumokolním vozidlem.
V případě Bečov – Blatno tedy nějakou dodávkou a ještě bude rezerva, pro příklad.

Viki

Nebo šlapací drezinou 😊😊

Jiří Kocurek

Teď se sem přiřítí nasupená Ušatá a bude Vám vysvětlovat, že autobusový motor z roku 1970 je ekologičtější než autobus splňující EURO VI. A že autobusový motor v 810 platí veškeré náklady na těžbu ropy, narozdíl od autobusu.

Viki

Omlouvám se, jsem na drogách a melu z cesty.

Leinad

Tramvaj existuje. Ale taky máme paragraf 1, a implementaci TSI Crash takovou, že šukafon je lepší než 15T (protože šukafon byl kdysi schválen jako vlak)

Broge

To je asi jako kdybyste řekl, že většina aut vozí jen vzduch, protože v něm sedí jen řidič 🙂

DOPRAVAK 01

Auto neplatíte z veřejných zdrojů 🙂

Viki

Jenže tomu řidiči nikdo nic nedotuje, spíš naopak,víme?
A řidič, který ví,že jezdí sám,max.ve dvou,si stěží koupí VW Transportér pro 9 osob 🤔😏