Regiony na pomezí Bavorska, jižních a západních Čech si vzájemně uznávají turistické jízdenky
Do Nového Údolí dnes jezdí vlaky společnosti GW Train. Pramen: archiv Pavla Kosmaty
Slavnostní spuštění systému s podpisem smlouvy o spolupráci se bude konat ve středu na nádraží Železná Ruda Alžbětín.
Pěkný pokus, ale v na čáře v Alžbětíně by si vlaky …… na sebe mohly počkat ……. ne ujíždět ! Nešvar, který lidi odrazuje !
Velmi podivně se změnila platnost jízdenky Jikord plus u mezikrajských linek 453, 454, 455. Zatímco u dopravce Busline (39045X) platí na celou trasu až do Vlašimi/Sedlčan/Benešova, u dopravce Comett (39145X) neplatí vůbec? Přitom pro část spojů zajišťuje subdodávku pro Busline. Stejně tak neplatí na lince 401? Do 11.6. jízdenka platila i na mezikrajské linky dopravců Arriva, Comett a ICOM na území kraje.
na výlet s dětmi na Arber asi konečně nechám auto doma a pojedeme vlakmo….jen jsem se nedopídil, jestli na R776 v 9.40 v Alžbětíně navazuje nějaký bus směr Arber Bergbahn Talstation – soudruhům v BRD nešly odkazy na stránkách………
asi počkám na červenec až bude po té otravné výluce s NAD
V červenci a v srpnu bude na Arber jezdit i CZ linka č. 001983. Můžete jí najít na portal.idos.cz .
Úplně by stačilo začít uznávat v celé zemi Deutschland Ticket.
Jetelina to je zase blábol, kompenzovat bys to chtěl jak?
Soukromníkům nijak a s ČD už by se něco dohodlo. Státní složky se přece nemusí řídit vlastním zákonem. 😛
Jo, dobrý. Ještě by se hodilo nějak lépe pořešit návaznosti v Alžbětíně. Pokud máte štěstí a narazíte na česky mluvící doprovod z německé strany, tak automaticky zavolá do Alžbětína, aby se počkalo na přestup, když vidí přeshraniční lístek. Jinak se tam nekompromisně ujíždí i při drobných minutových zpožděních.
Toto už pořešeno, na základě mého podnětu jsou od začátku GVD 22/23 vlaky z Bavorska přípojnými pro všechny do českého vnitrozemí.
Děkuji za info i za podání podnětu. I když i v tomto GVD se mi stalo, že český vlakoš to odmávnul ve chvíli, kdy teprve zastavoval na německé straně vlak u perónu.
Ono to nefunguje zejména opačně, kdy německé čety velmi rády odjíždí na dohled příjezdu posledního českého vlaku, a pak lidem nezbyde jiná možnost než odjet do Německa taxíkem…
Tento směr je poněkud… Komplizierter. ČD, SŽ i POVED na dopis zareagovaly velmi rychle a listopadový podnět stihly zaintegrovat již od prosince 22!
A teď je celé léto NAD Ruda – Zwiesel, takže české vlaky a německé busy si navzájem ujíždějí zcela podle plánu 🙂