RegioJet zdvojnásobí počty spojů do Chorvatska, díky dálnici zrychlí do Vídně

Autobus Volvo Irizar PB, foto: Student AgencyAutobus Volvo Irizar PB, foto: Student Agency

Společnost Student Agency navýší přes léto na dvojnásobek počet autobusových linek, které vypraví pod značkou RegioJet mezi Prahou a Splitem.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Josef

Před náborovou kanceláří RJ stojí zástupy řidičů autobusu a čekají na práci. Každý s mnohadenní praxí a někteří najeli i 5000 km busem nebe náklaním autem v životě. Radim jim slibuje velké peníze. A pánové zvyklí max. na sorku jsou chloubou RJ. Autobusy budou rychle přestavěny, wi-fi rychlejší , jsme před nejlepší. A to vynikajicí kafe. Hadice na vodu se válí na Florencii ve….. Pak šup a ní do barelu. To potom chutná kapučíno.

jančurobijci

To má být pro zamání, nebo okolika?

petr.r

Pepa-čsad?

Kulhán

Komicky je ze jim teď vyměňují ty barely za čistý, ale tu vodu do nich nosi spinavejma konvema a hadici. Hygienu na ně!!!

Leoš Konečný

Byl jsem ve Florencii v Toskánsku Regiojetem ale hadice se nikde nevalela 😂

aldik

Jakože vnitrostátní spoje a celé linky ruší, a zavádějí mezinárodní? Ajo, Flixbus..

Jan

Já bych celkem rád jezdil autobusem na takové vzdálenosti, ale ne na takových sedačkách.

Milan

Ještě lépe by se cestovalo v komfortním Bmz vagonu, pokud by mezinárodní jízdenky klesly na přijatelnou úroveň, jak se právě děje v tuzemsku. Na dálkové cesty po Evropě je vlak ideální, jen jízdné je mimo realitu, obvykle dražší než letadlo:(

železničář v důchodu

„Na dálkové cesty po Evropě je vlak ideální, jen jízdné je mimo realitu, obvykle dražší než letadlo:(“ V případě Vídně (a Rakouska vůbec) je důvod zřejmý: protože Rakušák … On je na bývalé „železné oponě a v bývalém „východním bloku“ jeden zásadní problém zvýrazňující dost velký rozdíl mezi vnitrostátními tarify „východních“ zemí (obvykle navíc poskytujícími různé slevy ve vnitrostátní dopravě) a mezinárodním tarifem: zatímco v západní Evropě je běžné, že vnitrostátní tarif „nekončí“ přímo na hranici a oba sousední státy mají společnou pohraniční přechodovou stanici (PPS) na území jednoho z nich, do níž platí vnitrostátní tarify obou zemí (např. do… Číst vice »

Milan

ČD komplikují mezinárodní cestování o to víc, že nelze v e-shopu ani zjistit cenu, např. Praha-Split zjistí Můj vlak pouze jedno spojení za den, ale jízdenku koupit nelze, neukáže ani počet km celkem:/

Leoš Konečný

Jako sorry ale zrovna RegioJet má v irizaru Pb ty nejlepší sedačky co jsem v busu kdy viděl