RegioJet zavádí autobusy Fun&Relax⁺ s dvěma třídami, po Lyonu je nasadí na linku do Mnichova

Interiér horní paluby nových autobusů pro RegioJet. Foto: RegioJetInteriér horní paluby nových autobusů pro RegioJet. Foto: RegioJet

RegioJet nabídne v části autobusů poprvé uspořádání 2+1 v jedné řadě.

62 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pepa

Nikdy bych nevěděl se Smartwings q jikdy bych nejel s RegouJetem a čímkoli žlutým

Leos Konecny

Hm to nas strasne zajima

Kajak

A v kterém ústavu se nacházíš?

iron_liver

Doufal bych, že se dočkáme i nasazení na trasu (Praha) – Brno – Vídeň letiště. Cena za kilometr je tu v průměru zdaleka nejvyšší ze všech dálkových bus linek, co nejen Regiojet provozuje, tak aspoň uspořádání 2+1 by tu cenu trochu kompenzovalo.

Leos Konecny

To jsem fakt nepochopil tento koment

Leos Konecny

Rad bych poopravil – nasadil je uz tyden pred tim na lince do Rima a ty komfortni sedacky jsou nic moc, kavovary taky zatim mimo provoz. Celkove proste nudny Setry. Irizary byly lepsi

TPal.

Taky se mi z obrázků zdá, že je to poměrně krok zpět oproti Irizarům. Silná stránka RegioJetu byla, že dokázal udělat interiér, který byl o krok výš než konkurence. Tady… Nezdá se mi to. Možná by byl jiný dojem, kdybych v tom autobusu byl, ale dle fotek prostě nuda.

Snad vagóny od PESA budou mít hezčí interirér.

Leos Konecny

Ja v tom buse byl, proste Irizary to rozhodne neprekona, ale holt naklady jsou naklady

Zidane

To myslíte tak, že Irizar je nákladově dražší než Setra? 😀

jirka

Vim, ze jsem v mensine, ale ty kozeny sedacky me opravdu stvou. Jako vegetariana, kterymu je neprijemny na tom sedet, i jako cloveka, komu vadi jejich CO2 dopad.

Vzdyt dneska dava umelou kuzi na sedacky i Mercedes.

Petr

Co2 dopad… Až si budete volat hasice,nebo záchranku,určitě budete vyžadovat aby jeli jediné elektroauty a bez kožených sedadel…a vodu na hašení pouze recyklovanou odpadní.

Soukromý majetek

Zachranku jedině na cargokole🤣

Jiří

Nikdo vás přece nenutí jezdit Regiem, můžete využívat i jiného dopravce/způsob dopravy. Pokud vám jde o CO2, tak ideálně pěšky nebo na kole 😉

jirka

Samozřejmě, ze me nikdo nenuti. Jezdit nebudu, coz neznamena, ze me to nestve, protoze jinak bych jezdil.

Soukromý majetek

Tak jestli vám jde o CO2 dopad, nemůžete přece jezdit naftovým autobusem, ale jedině na kole.

Olda_údržbář

Jinak byste jezdil? Nic vám nebrání založit vege CO2 neutrální dopravní společnost.

jirka

Vy taky zakladate firmu, kdykoli se vam neco nelibi? Nebo se vam vsechno libi?

Mystifying oracle

Je to samozřejmě kompozitní useň na tkaninové matrici, na jejíž výrobu se využívá odpadu z ostatního kožedělného průmyslu. Její výroba je CO2 neutrální. Co tam máte dál? :-))

jirka

Diky za info. Na rozdil od ostatnich komentaru jsem se neco dozvedel.

O tom CO2 jsem cetl v souvislosti s autosedackama. Bud to byla desinformace nebo pouzivaji jinou technologii.

Jiří Kocurek

Dezinformací je okolo CO2 strašně moc. A kdo nechce auto, ten ho aspoň může pomluvit – stejně jako liška nadávala na kyselé hrozny. Ezop – O lišce a hroznech Liška běžela kolem vysokého vinného keře a viděla že na něm jsou zralé hrozny na které dostala chuť. Hledala různé cesty, jak by se k těm hroznům mohla dostat s rozběhem i s doskokem. Ale oni byly tak vysoko, že se k nim nemohla dostat. Pochopila že s tím nic neudělá, běžela odtud pryč a obrátila chuť na hrozny v radost říkající: “ Vždyť jsou ty hrozny ještě kyselí, proto je… Číst vice »

Jiří Kocurek

„jejich CO2 dopad“

Nejspíš víte, čím se krmí psi a kočky. A že namleté kůže to nejsou.
Kdyby se ty kůže jen tak vyhodily, tak by byl dopad CO2 úplně stejný. Leda že by se zakázal chov zvířat včetně psů a koček. Jen by to asi byla genocida zvírat…

Caracas

A jaký dopad na CO2 mají kožené sedačky?

Soukromý majetek

Ono je to jedno, ta kůže je jen vedlejší produkt výroby maso, které tak jako tam zkonzumujeme my masožravci a zbytečně by se vyhodila, takhle ji RJ ještě využije, jinak by se musel vyrobit potah z něčeho jiné a to by taky nemělo nulovou uhlíkovou stopu.

Mystifying oracle

Podle rezervačního systému jsou ty vozy v provozu už dobré 2 týdny 🙂

Leos Konecny

Ano clanek je chybny, zacaly jezdit uz do Rima

Dan

V uspořádání 2+1 bych nad delší cestou i uvažoval, rozdíl je to ohromný. Běžně v tomto uspořádání jezdí například v Turecku, či Íránu, myslím si že i přes vyšší cenu to má šanci na úspěch.

Jiří Kocurek

Taky bych nad připlacením uvažoval. Hodinu v běžném buse neřeším, ale 3 hodiny? Už nejsem studentský zájezd…

Lysimachia

V Jižní Americe tak (2+1) jezdí snad i ti nejvíce obstarožní dopravci. Plus polohovatelné sedačky skoro naležato. V Evropě se máme ještě dost co přiučit.

Radim

Zrovna včera jsem koukal na alternativu k nočnímu do Zurichu přes Linz, když teď nejede a je v Rakousku výluka. Taky už jel ve 23:00 tenhle autobus a do St. Gallenu za 1296, to vůbec nebylo špatné. Ale nakonec denní vlak, když v tom údolí Rýna je stále taky ta výluka 😉 Tak třeba příště, vypadá to dost dobře.

noerf

Vcelku by mne zajímala ekonomika provozu těchto autobusů 58 míst a dvoupodlažní autobus jehož provozní náklady jsou vyšší než u Irizarz I8 pro 63 cestujících. Na druhou stranu, pokud zvýší cenu jízdenky za vyšší komfort a bude mít stále plné autobusy, tak to bude pro Student agency dobré.

Gajda

Na samotným začátku jezdily primárně do zahraničí kratší 55 místný autobusy. Pak se v rámci unifikace přešlo na vše 63 míst. Nicméně oni asi sami ví, kolikrát se jim to povedlo zaplnit na 100% a kolikrát by těch 58 v pohodě stačilo. Reálně budou náklady +20%, jak pořizovací, tak provozní. A aby to mohlo fungovat ekonomicky jako doteď, těch 20% by měli zaplatit ti jedoucí v horním patře.

Mystifying oracle

Právěže provozní náklady jsou dnes prakticky shodné…

Leos Konecny

Bohuzel jsou jizsi, porizovaci cena, spotreba, nahradni dily jsou nizsi, nicmene Irizary jsou proste designove mnohem povedenejsi

Víťa

Už jsem tyto autobusy viděl na lince do Říma dva týdny zpátky nasazené, takže už jsou v provozu déle

firon

Vzhledem k enormnímu nárůstu obézních lidí v populaci se tento nadstandard pomalu stává nutností…

Jiří Kocurek

Furt všichni nadávali, že v autobusu je málo místa, že ve vlaku takové sardiny zdaleka nejsou…

Michal

Regiojet už nasadzuje tieto autobusy od minulého týždňa denne na linku Amsterdam, dnes pôjdu na linkách Paríž, Londýn, Miláno, rovnako sú nasadzované na linku do Ríma, Zürichu….(vlastne asi všetky medzinárodné linky okrem Viedne, Budapešti a Berlína) len škoda že sa im nedostalo žiadnej reklamy … predstaviť busy takmer 2 týždne po zaradení do premávky je dosť bieda …:)

Mystifying oracle

Právěže je to asi tak o 100 % lepší postup, než slavné faux-pas ve stylu elektrobusy / vodíkobus DPP / RegioFox ČD. PR velmi mocné, ale vozy v době vydání již hojně/úplně v garáži/depu. V tomhle si myslím, že RJ přesně ví co dělá. Taky jde o jeho peníze.

Medvěd

Opravdu porovnávate sériově vyráběny autobus s novinkama? To opravdu nejste normální

likvidátor shotoushků

Minulou zimu jsem se odvážil s rodinou jet Regiojetem cestu trvající 3 hodiny… Řidič se omlouval na začátku, že mu nejde topení, naštěstí jsme měli zimní bundy a cestovní deky pro děti, takže jsem zbytek rodiny zabalil a já prostě mrznul. Ten pocit, když nemáš děti z cukru 🤣

Novotny

Kdyby radsi investoval do vlaku zakladni dopravni obsluznosti a jejich udrzby nez vymyslet nesmyslne tridy

Miroslav

Trochu nechápu proč tento komentář má negativní hodnocení, protože je to celkové pravda.
V poslední letech se celková kvalita služeb a pohodlí výrazně zhoršilo, a to dokazují články na Zdopravy, od Aleše Petrovského (na vlastní kůži), nedávné „pokuty“ od ministerstva dopravy kvůli problémům na lince R23, a ještě nezapomeňte na lži které vykládal v podcastu.
Místo toho aby řešil problémy od dopravce který jednou zavedl výraznou změnu na České železnici, tak představuje zbytečnou třídu v autobusech..

Juraj

Má negativní hodnocení proto, že je to klasické kňučení mimo téma, bez konkrétních příkladů, bez důkazového materiálu a bez přidané hodnoty.

Miroslav

Vypadá to že vy jste mimo téma..

PAN

Nová třída v busu bení zbytečná, jo ten „bordel“ a špíba ve vlacích RJ je smutný výsledek p. Jančury. Setrám ať se daři a řidičům/řidičkám ať to jezdí vždy kolwčky dolů!

Marana_CZE

Aha? Není to náhodou o tom, co si objednavatel objednal a jestli to vymáhá? A pro ty keci o zbytečně třídě v dalším komentáři, tak jestli jste cestoval někdo někdy sám, víte jak je úžasné mít volnou sedačku pro jednoho vedle uličky za rozumnou cenu…

stanik

Ano, sohlasím !! Podobné uspořádání dokáže uděat jak Sor tak Iveco !! Jedná se o potvrzení konečné ojednání objednavatelem a schválené výrobcem! Jinak to problém není !!

MPE

Predstavil jsem si dvoupatrovy SOR….😀

Leos Konecny

Boze to nikde nerikejte ani ze srandy, v tom prasecaku jsou schopni to udelat 😂😂😂

Facepalm

…s designem od Kotase.

likvidátor shotoushků

Neberou ti tam režijku nebo přirozené jízdní doklady správného dopravce?

Jiří Kocurek

Že by Praha-Mnichov jako jezdil s Regionovou?

Leos Konecny

Boze ty si trapak – do tech dementnich vlaku se furt sypalo a vydelavali na to busy,

Arnošt

Už dávno jezdi… nedávno na lince do Milána

Jarda

uvítal bych je na trase liberec-praha, to co „jezdí“ tak raději jedu konkurenčním flixem. Ten bus často zní jako by spaloval kladiva 😀 U konkurence je klid.

Fandík

Je pravda, že poslední dobou na odtahovce žluťáky vidím hodně často…. prostě už to dosluhuje no…

likvidátor shotoushků

Evidentně ho ty busy a vlaky už vůbec nebaví.

Jiří Kocurek

Patrový autobus na odtahovce? Zajímavé… nepřevrátila se?

Jiří Kocurek

Když potřebovali odmáňovat bus … tak bych napsal, že jsem viděl, jak ho Máňa vezla ZA sebou, nikoliv NA sobě. Proto mě zaskočilo to NA.

Jarda

nevím o tom, že by ty staré byli patrové. :O

noerf

Pokud se Setry osvědčí, tak příští rok začnou jezdit i na linkách v rámci ČR.

Jarda

už aby to bylo, ty vraky co jezdí ted, tak to asi tankuje kladiva a velmi často je vidím, že ho přitahli na odtahovce 😀 A asi nejdou ani nastartovat, protože vidět je zaparkované s vypnutým motorem je rarita, alespon teda v liberci.