RegioJet zavádí autobusy Fun&Relax⁺ s dvěma třídami, po Lyonu je nasadí na linku do Mnichova
Interiér horní paluby nových autobusů pro RegioJet. Foto: RegioJet
RegioJet nabídne v části autobusů poprvé uspořádání 2+1 v jedné řadě.
Nikdy bych nevěděl se Smartwings q jikdy bych nejel s RegouJetem a čímkoli žlutým
Hm to nas strasne zajima
A v kterém ústavu se nacházíš?
Doufal bych, že se dočkáme i nasazení na trasu (Praha) – Brno – Vídeň letiště. Cena za kilometr je tu v průměru zdaleka nejvyšší ze všech dálkových bus linek, co nejen Regiojet provozuje, tak aspoň uspořádání 2+1 by tu cenu trochu kompenzovalo.
To jsem fakt nepochopil tento koment
Rad bych poopravil – nasadil je uz tyden pred tim na lince do Rima a ty komfortni sedacky jsou nic moc, kavovary taky zatim mimo provoz. Celkove proste nudny Setry. Irizary byly lepsi
Taky se mi z obrázků zdá, že je to poměrně krok zpět oproti Irizarům. Silná stránka RegioJetu byla, že dokázal udělat interiér, který byl o krok výš než konkurence. Tady… Nezdá se mi to. Možná by byl jiný dojem, kdybych v tom autobusu byl, ale dle fotek prostě nuda.
Snad vagóny od PESA budou mít hezčí interirér.
Ja v tom buse byl, proste Irizary to rozhodne neprekona, ale holt naklady jsou naklady
To myslíte tak, že Irizar je nákladově dražší než Setra? 😀
Vim, ze jsem v mensine, ale ty kozeny sedacky me opravdu stvou. Jako vegetariana, kterymu je neprijemny na tom sedet, i jako cloveka, komu vadi jejich CO2 dopad.
Vzdyt dneska dava umelou kuzi na sedacky i Mercedes.
Co2 dopad… Až si budete volat hasice,nebo záchranku,určitě budete vyžadovat aby jeli jediné elektroauty a bez kožených sedadel…a vodu na hašení pouze recyklovanou odpadní.
Zachranku jedině na cargokole🤣
Nikdo vás přece nenutí jezdit Regiem, můžete využívat i jiného dopravce/způsob dopravy. Pokud vám jde o CO2, tak ideálně pěšky nebo na kole 😉
Samozřejmě, ze me nikdo nenuti. Jezdit nebudu, coz neznamena, ze me to nestve, protoze jinak bych jezdil.
Tak jestli vám jde o CO2 dopad, nemůžete přece jezdit naftovým autobusem, ale jedině na kole.
Jinak byste jezdil? Nic vám nebrání založit vege CO2 neutrální dopravní společnost.
Vy taky zakladate firmu, kdykoli se vam neco nelibi? Nebo se vam vsechno libi?
Je to samozřejmě kompozitní useň na tkaninové matrici, na jejíž výrobu se využívá odpadu z ostatního kožedělného průmyslu. Její výroba je CO2 neutrální. Co tam máte dál? :-))
Diky za info. Na rozdil od ostatnich komentaru jsem se neco dozvedel.
O tom CO2 jsem cetl v souvislosti s autosedackama. Bud to byla desinformace nebo pouzivaji jinou technologii.
Dezinformací je okolo CO2 strašně moc. A kdo nechce auto, ten ho aspoň může pomluvit – stejně jako liška nadávala na kyselé hrozny. Ezop – O lišce a hroznech Liška běžela kolem vysokého vinného keře a viděla že na něm jsou zralé hrozny na které dostala chuť. Hledala různé cesty, jak by se k těm hroznům mohla dostat s rozběhem i s doskokem. Ale oni byly tak vysoko, že se k nim nemohla dostat. Pochopila že s tím nic neudělá, běžela odtud pryč a obrátila chuť na hrozny v radost říkající: “ Vždyť jsou ty hrozny ještě kyselí, proto je… Číst vice »
„jejich CO2 dopad“
Nejspíš víte, čím se krmí psi a kočky. A že namleté kůže to nejsou.
Kdyby se ty kůže jen tak vyhodily, tak by byl dopad CO2 úplně stejný. Leda že by se zakázal chov zvířat včetně psů a koček. Jen by to asi byla genocida zvírat…
A jaký dopad na CO2 mají kožené sedačky?
Ono je to jedno, ta kůže je jen vedlejší produkt výroby maso, které tak jako tam zkonzumujeme my masožravci a zbytečně by se vyhodila, takhle ji RJ ještě využije, jinak by se musel vyrobit potah z něčeho jiné a to by taky nemělo nulovou uhlíkovou stopu.
Podle rezervačního systému jsou ty vozy v provozu už dobré 2 týdny 🙂
Ano clanek je chybny, zacaly jezdit uz do Rima
V uspořádání 2+1 bych nad delší cestou i uvažoval, rozdíl je to ohromný. Běžně v tomto uspořádání jezdí například v Turecku, či Íránu, myslím si že i přes vyšší cenu to má šanci na úspěch.
Taky bych nad připlacením uvažoval. Hodinu v běžném buse neřeším, ale 3 hodiny? Už nejsem studentský zájezd…
V Jižní Americe tak (2+1) jezdí snad i ti nejvíce obstarožní dopravci. Plus polohovatelné sedačky skoro naležato. V Evropě se máme ještě dost co přiučit.
Zrovna včera jsem koukal na alternativu k nočnímu do Zurichu přes Linz, když teď nejede a je v Rakousku výluka. Taky už jel ve 23:00 tenhle autobus a do St. Gallenu za 1296, to vůbec nebylo špatné. Ale nakonec denní vlak, když v tom údolí Rýna je stále taky ta výluka 😉 Tak třeba příště, vypadá to dost dobře.
Vcelku by mne zajímala ekonomika provozu těchto autobusů 58 míst a dvoupodlažní autobus jehož provozní náklady jsou vyšší než u Irizarz I8 pro 63 cestujících. Na druhou stranu, pokud zvýší cenu jízdenky za vyšší komfort a bude mít stále plné autobusy, tak to bude pro Student agency dobré.
Na samotným začátku jezdily primárně do zahraničí kratší 55 místný autobusy. Pak se v rámci unifikace přešlo na vše 63 míst. Nicméně oni asi sami ví, kolikrát se jim to povedlo zaplnit na 100% a kolikrát by těch 58 v pohodě stačilo. Reálně budou náklady +20%, jak pořizovací, tak provozní. A aby to mohlo fungovat ekonomicky jako doteď, těch 20% by měli zaplatit ti jedoucí v horním patře.
Právěže provozní náklady jsou dnes prakticky shodné…
Bohuzel jsou jizsi, porizovaci cena, spotreba, nahradni dily jsou nizsi, nicmene Irizary jsou proste designove mnohem povedenejsi
Už jsem tyto autobusy viděl na lince do Říma dva týdny zpátky nasazené, takže už jsou v provozu déle
Vzhledem k enormnímu nárůstu obézních lidí v populaci se tento nadstandard pomalu stává nutností…
Furt všichni nadávali, že v autobusu je málo místa, že ve vlaku takové sardiny zdaleka nejsou…
Regiojet už nasadzuje tieto autobusy od minulého týždňa denne na linku Amsterdam, dnes pôjdu na linkách Paríž, Londýn, Miláno, rovnako sú nasadzované na linku do Ríma, Zürichu….(vlastne asi všetky medzinárodné linky okrem Viedne, Budapešti a Berlína) len škoda že sa im nedostalo žiadnej reklamy … predstaviť busy takmer 2 týždne po zaradení do premávky je dosť bieda …:)
Právěže je to asi tak o 100 % lepší postup, než slavné faux-pas ve stylu elektrobusy / vodíkobus DPP / RegioFox ČD. PR velmi mocné, ale vozy v době vydání již hojně/úplně v garáži/depu. V tomhle si myslím, že RJ přesně ví co dělá. Taky jde o jeho peníze.
Opravdu porovnávate sériově vyráběny autobus s novinkama? To opravdu nejste normální
Minulou zimu jsem se odvážil s rodinou jet Regiojetem cestu trvající 3 hodiny… Řidič se omlouval na začátku, že mu nejde topení, naštěstí jsme měli zimní bundy a cestovní deky pro děti, takže jsem zbytek rodiny zabalil a já prostě mrznul. Ten pocit, když nemáš děti z cukru 🤣
Kdyby radsi investoval do vlaku zakladni dopravni obsluznosti a jejich udrzby nez vymyslet nesmyslne tridy
Trochu nechápu proč tento komentář má negativní hodnocení, protože je to celkové pravda.
V poslední letech se celková kvalita služeb a pohodlí výrazně zhoršilo, a to dokazují články na Zdopravy, od Aleše Petrovského (na vlastní kůži), nedávné „pokuty“ od ministerstva dopravy kvůli problémům na lince R23, a ještě nezapomeňte na lži které vykládal v podcastu.
Místo toho aby řešil problémy od dopravce který jednou zavedl výraznou změnu na České železnici, tak představuje zbytečnou třídu v autobusech..
Má negativní hodnocení proto, že je to klasické kňučení mimo téma, bez konkrétních příkladů, bez důkazového materiálu a bez přidané hodnoty.
Vypadá to že vy jste mimo téma..
Nová třída v busu bení zbytečná, jo ten „bordel“ a špíba ve vlacích RJ je smutný výsledek p. Jančury. Setrám ať se daři a řidičům/řidičkám ať to jezdí vždy kolwčky dolů!
Aha? Není to náhodou o tom, co si objednavatel objednal a jestli to vymáhá? A pro ty keci o zbytečně třídě v dalším komentáři, tak jestli jste cestoval někdo někdy sám, víte jak je úžasné mít volnou sedačku pro jednoho vedle uličky za rozumnou cenu…
Ano, sohlasím !! Podobné uspořádání dokáže uděat jak Sor tak Iveco !! Jedná se o potvrzení konečné ojednání objednavatelem a schválené výrobcem! Jinak to problém není !!
Predstavil jsem si dvoupatrovy SOR….😀
Boze to nikde nerikejte ani ze srandy, v tom prasecaku jsou schopni to udelat 😂😂😂
…s designem od Kotase.
Neberou ti tam režijku nebo přirozené jízdní doklady správného dopravce?
Že by Praha-Mnichov jako jezdil s Regionovou?
Boze ty si trapak – do tech dementnich vlaku se furt sypalo a vydelavali na to busy,
Už dávno jezdi… nedávno na lince do Milána
uvítal bych je na trase liberec-praha, to co „jezdí“ tak raději jedu konkurenčním flixem. Ten bus často zní jako by spaloval kladiva 😀 U konkurence je klid.
Je pravda, že poslední dobou na odtahovce žluťáky vidím hodně často…. prostě už to dosluhuje no…
Evidentně ho ty busy a vlaky už vůbec nebaví.
Patrový autobus na odtahovce? Zajímavé… nepřevrátila se?
Když potřebovali odmáňovat bus … tak bych napsal, že jsem viděl, jak ho Máňa vezla ZA sebou, nikoliv NA sobě. Proto mě zaskočilo to NA.
nevím o tom, že by ty staré byli patrové. :O
Pokud se Setry osvědčí, tak příští rok začnou jezdit i na linkách v rámci ČR.
už aby to bylo, ty vraky co jezdí ted, tak to asi tankuje kladiva a velmi často je vidím, že ho přitahli na odtahovce 😀 A asi nejdou ani nastartovat, protože vidět je zaparkované s vypnutým motorem je rarita, alespon teda v liberci.