RegioJet zahájil prodej jízdenek na vlaky do Chorvatska. Vyjedou začátkem června
Vlak RegioJetu před Splitem. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
RegioJet zrušil zastavování "chorvatských" vlaků v Maďarsku.
RegioJet zrušil zastavování "chorvatských" vlaků v Maďarsku.
Tak myslím, že letos bude hodně vysoká poptávka vzhledem k cenám benzínu/nafty. Cesta autem letos nebude levná. Pokud cena za litr bude kolem 50 korun,, tak mě benzín z Prahy do Splitu a zpět vyjde na cca 7 tisíc korun (reálně to bude víc, protože u nás je benzín ze všech zemí na cestě nejlevnější). K tomu chorvatské mýto cca 1700 korun (v hlavní sezóně ještě o 10% víc), slovinská známka 30 € a rakouská známka 10 €. Když to sečtu, cesta autem z Prahy do Splitu a zpět dnes vyjde na 10 tisíc korun. Pokud se naplní očekávání o… Číst vice »
Stačí pobyt ve Splitu k zajetí na fekálky a vycucání nadrží a doplnění vody ?
Nechápu, proč tady ma většina problém s kvalitou poskytovaných služeb. 🤔
Co byste za ty peníze chtěli? Tipuji, že busines minimálně 🤣🤣🤣.
A pak že skoti jsou škrti
Tak jestli fungující záchod a klimatizace je pro vás moc, tak potom jste opravdu nenáročná a vaší optikou jsou ostatní škrti.
Takový pěkný obchodní tríček s uvedenou cenou 🙂 ceny do Splitu začínají na 890 Kč za sedadlo. Zatímco loni se za tu cenu dalo sehnat nějaké sedadlo snad na každém spoji, tak letos jsem tuto cenu našel u cca 5 spojů, z toho 4 jsou ke konci září. Zbytek zpravidla 1240-1390, v okrajové termíny 1090. A pořád se bavíme o sedadle. Lehátko stoupá až na 1890. Začíná se vytrácet ta peněžní úspora :/
Dopurucuji procist diskuzi nebo si vygooglit, kolik stalo jizdne, kdyz vlak v roce 2008!!(pridejte pojem inflace),porvozovaly CD. Ceny, ktere uvadite, jsou porad vic nez fer a velmi vyhodne.
Já jsem to srovnával s rokem 2021 a s tím, že lidi jásají nad cenou 890 Kč, která se reálně dá sehnat jedině tak, že je vám absolutně jedno, kdy pojedete.
Já vůbec nepolemizuji o tom, jestli to je nebo není výhodné, jen jsem se pozastavil nad uváděnou a reálně nabízenou cenou.
Uváděná cena je pravdivá. A pokud někdo zvažuje cestu autobusem nebo lehátko ve vlaku a garantovaným přestupem na bus do cílové destinace (platí se navíc) za dva tisíce v roce 2022 tak není o čem polemizovat.Sedačka je na celou noc nekomfortní ale jedeš za dva tisíce i zpět. To , že má jiné ceny na sobotu a jiné v pátek je standartní všude. Zvlášť pro někoho, kdo s RJ nejezdí pravidelně ale jen jednou za rok tímto specifickým vlakem to není ani poznání fungování RJ na běžných komerčních linkách. A hlavně. RJ to provozuje sám a stát to nestojí ani… Číst vice »
Fakt se mi líbí, že jen co srovnám ceny za loňský a letošní rok, kdy RJ tvrdí, jak jsou stejné i když nejsou, tak dostanu seřváka, že někdo jiný jezdil dráž a mám si jet autobusem 😀 Lidi, já jen srovnávám ceny loni a letos, neříkám že je lepší jet tak nebo jinak. Stáčíte moji připomínku úplně jiným směrem a pak mi za to vynadáte 😀
Minulý rok to bylo podobné. I ceny v obchodě máš od ….. Tento komentář mi připadne jako probuzení deset minut po dvacetiletém umělém spánku. Polemika o bobku .
A to je na Split. Rijeka je levnější.
Tak abyste byl spokojený, napíšu to jinak a jednodušeji. Průměrná cena jízdenky je v roce 2022 vyšší než v roce 2021, přestože ceny „začínají“ na stejné částce.
Vzhledem k tomu, že v ČR byla v lednu 2022 zaznamenána inflace ve váši 9,9 %, je celkem logické, že průměrná cena jízdenky je vyšší než v roce 2021. To jsou celkem jednoduché poučky z ekonomie. Jestli to loni vydělalo nějaké drobné a má to ty drobné vydělat i letos, tak se prostě musí zdražit. Jen nejnižší cena jízdenky zůstala zachovaná, ale počet jízdenek za tuto minimální cenu se snížil.
No jo ale zdražit může jenom ten správný dopravce, to pak ČD fans spokojeně pochochtávají jak je to potřebné. Když zdraží někdo jiný, histericky kvičí, i když je to stále levnější než ČD před X-lety.
A jak to souvisí s tím, že se udává cena od 890, za kterou se to prakticky nedá sehnat?
Tak, ze tyto ceny „od“, nabizi narosni dopravce, akciova spolecnost, primo na svych webovkach a ani se neobtezuje dodat, ze je to cena pro studenty 😂🤦♀️
Takto ty ceny uvádí i RJ a rovněž se neobtezuje s tím, že jsou to ceny pro studenty. Nicméně ale reagujete špatně, protože vy jste psal o cenách ČD někdy v roce 2008, a na to jsem se ptal, jak to souvisí (ta cena ČD v roce 2008) s tím, že RJ uvádí ceny za 890 Kč, které ale prakticky nelze sehnat.
Je to „cena od …“
…neco podobneho jako SZ a jejich „rychlost az 160“ 😀
Chytré načasování, akorát když je drahý benzín a nafta. Jenom jestli ty ceny vydrží, tak ty 2 dieselmašiny v Chorvatsku přes kopec letos pojedou div ne krokem na „spotřebu“ a klimoška se v posledním úseku pravidelně rozbije, aby se ušetřilo za naftu…
Loni jsme jeli do i ze Splitu s jednou mašinou. A trať do Splitu vede dost často horami, samý oblouk, stoupání, klesání, takže tam nějaké závratné rychlosti nejsou…
běžně se jezdilo na jednu..na dvě se snad jel jen promo první vlak, asi pojistka pro případ poruchy
Já byl s loňskou cestou Brno . Ogulin – Seget Vranjica (BUS) spokojen. Jeli jsme s dvěma dcerami a úplně v pohodě. Sice bylo zpoždění, ale to v tom vlaku jaksi nevadí… Na zpáteční cestě nás ale postihly následky nehody dvou nákladních vlaků u Križevci. Jeli jsme prvním spojem, který nemusel odklonem. Měli jsme místenku do lehátkového vozu z Ogulinu do Brna, ale bohužel do té splitské části. Ta však byla kvůli eliminaci zpoždění poslední den ukončena už v Záhřebu a cestující směr Split a zpět byli přepravováni autobusy. Takže náš vůz v Ogulinu nebyl, rijecká část zcela zaplněna. Naštěstí… Číst vice »
Proč se neuvažuje s přepravou i aut.
Že by kvůli maximální délce kterou už mají, času manipulace a rampám? Jeď z Blavy OBB, ti to zajišťují.
Kdo se chce na dovolene otravovat s autem, jede autem rovnou
Nebo si ho tam půjčí
A od kdy se dočkáme Beneluxu ?
Pravděpodobně od června, pokud bude mít dostatek vagónů a lokomotiv (tři Traxxy MS3 vrátil Regiojet zpět k výrobci jako reklamaci a další tři by měl letos dostat).
co reklamovali na MS3 ? Děkuji.
Určitě pojedu znova. Loni příjemná obsluha, čistý vlak, funkční klimatizace, wifi i zásuvky, občerstvení podle představ. Sice tři hodiny zpoždění, ale s rodinou nám dovolená začala nástupem do vlaku. A teď do mně 😉
Proč ne. Pro mne byla kdysi cesta do Bulharska a později do Řecka vlakem to nejlepší z dovolené.
Otázka, jestli někdo ví… teď jsem se snažil proklikat eshopem, oni už letos neberou kola? Spoléhali jsme na to, bez toho pro nás nepoužitelné…
Berou jen to bude dostupné pozdeji
Možná…
Já jel minulý rok do porece a s RJ jen do Rijeka a takovou hrůzu jsem v životě nezažil pracuji jako řidič a viděl jsem a zažil jsem dost drsný věci ale po zkušenostech s RJ do Chorvatska to byli jen Drobností a prkotiny.bez klimatizace lůžko spaní na sedačkách což bylo hrozný hlavně pro moji mamku měli jsme objednaný Cesar salát ale byla někde chyba a salát jsme nedostali jeden funkční záchod na 2vagony a 11 hodin zpoždění do porece.Urcite už nikdy více a jestli chcete zažít dobrodružství tak nejlepší volba.ale klidná cesta to fakt nebyla s RJ už ani… Číst vice »
Muzu se zeptat, co vam ta gramatika udelala, ze ji tak mučíte?
Neudělala mu nic. Jen mu holt nebylo dáno na vzdělání / inteligenci / apod.
Na druhou stranu místo salátu Ceasar dostali jeden funkční záchod, no neberte to když pracujete jako řidič.
Já když si vzpomenu, jak se cestující na hajzlu chovali, tak se divím, že vydržel tehdy fungovat po celou cestu.
Že jste si nevzal svačinu s sebou je váš problém, čekárnu neprovozuje žlutý dopravce. Zpoždění vlaku vlivem obratu je chyba dopavce, má mít v záloze jinou soupravu nebo mít jiný oběh souprav … eliminovat zpoždění bylo možné ….
Zpoždění vinou obratu … Je vinou původní příčiny zpoždění.
Cestující si jízdenku koupil od dopravce, tak ať to řeší s ním, to je pravda
To zase bude letní soutěž, který spoj bude mít rekordní zpoždění? 😂
Chtělo by to, ale ČD letos svoji hvězdu EC Avala do boje nenasadily.
Nemůžou Szeged – Subotica je nesjízdný a přímý vlak Budapešť – Bělehrad dlouho nebude.
https://youtu.be/R6-Jl03xbyA
Legenda bude navzdy jen jedna, Avala od narodniho dopravce, akciove spolecnosti 🙂 👏
Jooo avala. Jednou jedinkrát jela na čas, a tak aby si to nepokazila nepockala na pripoj v Bratislave ani blbych 5 minut.
Hmmm, že bych dal letos repete? Láká mě to, ještě aby ne, když jsou dovolené u Jančury za stejné peníze, jako loni. 🤔
Snad se to bude dařit lépe než minulej rok – držím jim palce, ale za sebe už to nebudu ryskovat
Chválím. A v ušetřeném čase se můžete věnovat českému jazyku.
Skoda, ze nebudete ryskovat, pujcite mi aspon sve pravitko? Ja bych si zaryskoval docela rad 🙂
Rysk je zysk…
Třeba chtěl napsat, že nebude pyskovat. 🙂
Už se nemohu dočkat na spoj mezi Krakovem a Chorvatskem. Krakov jakož to druhé největší a nejvýznamnější město Polska, si takové spojení zaslouží!
a proc to ma dodavat jancura? kde na to vezme vozy?
nemaji v polsku vlastni modrogumni experty pkpic?
To asi Vás zajímat opravdu nemusí 😀 😀
Třeba proto že by to jelo přes Ostravu…?😀🚂😀🚂😀🚂
Toto spojení je odloženo na další rok
Škoda. Jestli tomu tak je. Ušetřili bychom z Ostravy pár hodin. Co se dá dělat. Pojedeme přes Brno jako loni….😀
jeďte s ČD do Břeclavi a přestupte tam, ušetříte tak 2 hodiny, sviští to přes Otrokovice a nekodrcá se to přes Brno 🙂
Naozaj? Aky je dovod?
Důvod nevím, ale četl jsem to v komentáři na fcb RJ
Takový veliký dopravce a není schopný si na svých stránkách opravit jízdní řád . Furt mu tam trčí s platností do 12.6.2021.
Už na to „kašle“. https://www.regiojet.cz/jizdni-rady-a-zastavky/jizdni-rady/index.jsp?stationId=3088864001
Jen by mě zajímalo, kdo mi dal k příspěvku mínus? Napsal jsem snad nepravdu? Můžete si to sami ověřit na odkazu na jejich stránky. V každém případě je to „vynikající“ reklama dopravce.
Snad jedině, že se angažovali Ti, co mají v Regiojetu webové stránky/jízdní řády na starost. O kvalitě služeb dopravce hovoří ostatní příspěvky do diskuze. Jinak za sebe, občas tyto spoje používám a krom jízdního řádu, jsem neměl vážnější výhrady.
Oficiální odpověď od RegioJetu z 12.1.2022:
Dovolte mi se jménem společnosti omluvit, ale bohužel došlo k chybě, která neumožňuje na současnou verzi webových stránek přidat nové jízdní řády a tak nejsou stále aktualizovány. Na opravě samozřejmě pracujeme. V současnosti tak lze jízdenky vyhledat pouze přes rezervační systém. Rezervaci samozřejmě nemusíte nijak platit pro vyhledání spojů.
Pro Alexe.D
K čemu je takový jízdní řád dobrý? Ani jsem nevěděl, že ho tam mají, nikdy jsem se na něho nedíval, ani mě to nenapadlo. Vím, že si nádražáci kupují z nějaké dávky sentimentu knižní řády. Přesto kromě nějakých sběratelských důvodů, nechápu k čemu je reálně dobrý. Vím odkud a kam jedu, kdy chci vyjet nebo tam být = vyhledávač spojení. Bus , vlak , tramvaj , metro , časy na přestup = všechno zobrazí.
Díky za info , P.
Pane Petře. Jsem ze staré školy zvyklý vyhledávat si spoje z jízdního řádu. Poskytuje Vám informaci, kdy vyjíždí, kdy příjíždí do cílové stanice, kde zastavuje a kdy. Pro cestujícího s aplikací naprostá zbytečnost. Já jsem byl v situaci, kdy jsem potřeboval vědět, kdy vlak dopravce (moje jediná informace) s odjezdem po 14-té hodině z Brna (ne cestující) dojede do cílové stanice, případně nenabral li po cestě zpoždění. Na to Správa železnic má šikovný portál GRRAP, který tyto informaci poskytuje. Potřebujete znát jen číslo vlaku, nebo jeho aktuální polohu. Číslo vlaku jsem doufal nalézt v jízdním řádu , který dopravce až… Číst vice »
Dík za odpověď.
Já už jsem rád, že vyhledávat nic takto nemusím. Hrozné byli i ty točící trubky na nádraží, zvlášť když někdo požadovaný kus urval nebo počmáral. Jsem rád za vyhledávače.
Pěkný den, P
Ano, je pro ně strašný problém (aspoň) „vlézt“ do databáze a záznamy tam smazat. To dokážu i já za 5-10 minut a to rozhodně nejsem nějaký IT guru…
A když už je tady taková diskuze. Tak krom ČD i ostatní velcí dopravci LeoExpres a Arriva na svých stránkách mají aktuální jízdní řád. Takže to asi nepovažují za přežitek.
Aktuální jízdní řád, zvlášť pokud ho na web vyvěsí, by měl být bezesporu aktuální. Je to ostuda RJ. Přežitky neřeším, jen funkci a účel.
Taky čekám na trasu z Vídně. Protože tak či tak zda se mám z Budejek trmacet do Prahy a pak na jih tak to vezmu rovnou do Vídně. Časově je to pro mě úspora 3hodiny.
Vídeň profičte a jeďte do Bratislavy, kdoví jestli to z Vídně pojede. Jedině s ÖBB
To už je snad lepší vzít to z Budějc přes Salzburg.
Bohužel až příští rok
Loni za 2:10hod nestačili vozy ve Splitu vyčistit, vyzbrojit, rozmakat klimu a vyfekálovat, do toho střídání perso a teď si na to dali o 20 min méně času. Hmm. To si stewardi vyslechnou.
Tak pokud zároveň snížili pravděpodobné zpoždění o 2 hodiny…
A jezdilo se ve Splitu na fekálky ? Vy jste to viděl.
Myslíte že ve Splitu někdo opraví nefunkční klimatizaci ?
Střídání personálu ? Opravdu jste viděl, že by se střídali = spaní 22 hodiny ve Splitu …
Moc by mne to zajímalo …
Tolik otázek. To musíš zažít. Vybrat termín a jet 🙂
Ve Splitu odváželi soupravu na Split Predgrađe, jestli tam vypouštěli a napouštěli netuším. Ale personál se střídá, loni jsme se o tom bavili se stevardem…
Potvrzuji, v září a červnu jsou pro posádku ve Splitu 2 noci, přes sezónu 1 noc – aneb taková placená minu dovolená 🙂
Zdravím, víme kudy přesně pojedou přes Maďarsko ? V tiskové zprávě uvádějí eliminaci zpoždění na Maďarsko-Slovinské hranici ? Tedy do Zagrebu pojedou přes Slovinsko přes Hodoš, Zidani most a Dobovu ? Děkuji za názor .
Já měl za to, že vynechá Budapešť a přes Maďarsko pojede stejně jako v roce 2020, tedy s přepřahem lokomotivy, kvůli úvrati, ale zřejmě je ještě jiná varianta.
Varianta původní se lišila od té z 2020 mělo se jet přes Maďarsko. Kus toho tahat dieselem, nakonec se to neschválilo tak se pojede jako minuly rok jen se nebude zastavovat
Jako minulý rok ? to bylo přes Budapešť a to je zajížďka a pokud chtějí přes Czornu a přímo na přechod Koprivnica tak by museli jet po trati číslo 17 a ta není elektrifikována v jižním úseku a muselo by se přepřahat. Nebo jet jako jako v roce 2020 přes Hodoš a Slovinsko a v Zidani most na Dobovu a na Zagreb.
Já bych to naplánoval následovně: Rajka – Hegyeshalom – Csorna – Beled – Porpác – Szombathely – Vasvár – Zalaszentiván. Tady bych přepřáhl za diesel lokomotivu a jel do Nagykanizsa – Murakeresztúr – Gyékínyes, kde se stejně myslím mění lokomotiva za Chorvatskou.
Jinak jsem vzal mapu odsud: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ad/Railway_map_of_Hungary.png
O.k. je pro ně reálné volit cestu přes Maďarsko s 1. přepřahem na diesel zpět s 2. přepřahem zpět na 25kV a pak ještě po 3. na hranici za Chorvatskou loko ?
Všude dobře a doma nejlíp. Takže je mi to vlastně zcela jedno. Navíc červen ještě daleko a bůhví co do té doby bude.
Dekujeme za nazor. Klicenku posleme kam?
Není zač. Sice nevím co tady někteří mají s nějakou klíčenkou, ale já si nic neobjednal a pokud někdo nabízí něco zdarma nebývá to samo sebou. Takže děkuji, ale rád přenechám potřebnějšímu.
Sergeji Raguline , neplatí tam fipka ?
neplati a takovy vlak je z principu zbytecny.
Nevím co je fipka a je mi to jedno. V mém případě nejde vůbec o to, zda někde něco platí nebo ne 😉
Ale aby bylo jasno co jsem tím chtěl říci. Prostě raději budu utrácet „doma“. Toť celé. Stačí vysvětlení takhle?
A koho to zajima? 😀 Proc vubec ctete dopravni web, kdyz vas nebavi cestovat a sedite doma? 🤦♀️
Copak doprava slouží jen k cestám mimo republiku?
spravne! bude zase xxl tyden v lidlu, bude branicek v dvoulitrovy flandere, kup si jich deset a co ti chybi, vid. naco nejaky more a todlencto furt.
Ja byl na FIP v Rusku
A tchýni na FIP chcípl kocour.
Za tu cenu naprosto perfektni. Patrim k lidem, kteri nepotrebuji luxusni dopravu, jde mi o zazitky v cilove destinaci, a v pomeru cena-vykon jsou vlaky RJ naprosto skvele. Na nasi zkusenost z cesty tam ani zpet si nemuzeme stezovat. Meli jsme vlastni luzkove kupe, obcestveni bylo k dispozici, rano rozdavali snidani, zpozdeni sice bylo, ale na to narazite i kdyz jedete autem v kolonach, ze… Ano, neni to produkt pro vsechny, ale obrovsky zajem a obsazenost proste ukazuji, ze lidi o tuto levnou a v ramci moznosti se da rict i kvalitni dopravu proste stoji, at si tady frustrovani anti… Číst vice »
Mládež už mně s tím tak měsíc taky otravuje. Vloni jsem se zařekl, že to bylo naposled. Ale oni jsou na mně tři plus mamina 😣
No vsak co byste pro rodinu neudelal 😛 Vemte basu piv, lehnete do lehatkoveho vozu a mate klid, predstavte si, ze byste misto toho mel ridit a nervovat se v kolonach na hranicich se Slovinskem 🙂
Přesně. V mém případě teda bez basy piv, ale ten zbytek sedí.
Představa, že místo relaxu za volantem ležím ve vlaku a poslouchám zvuky stovek spolucestujících, mě dosti děsí.
Zvuky stovek cestujicich?? Relax za volantem? Ve Slovinske kolone??
Kdyby ve vlakubplatila rezijka, rozumej cestovani zdarma z nasich dani, tak by vam ty stovky lidi taky vadily?
Co s tím má společného režijka? A co je tak těžkého na po pochopení, že mám rád svůj klid a řízení?
…aneb ultra low cost….z brna na hotel v okolí splitu za 24 hod…a to se vyplatí…
Jak rychle a zabjakiu cenu jezdil legendarni vysmivany rychlik Jadran? 🤦♀️
O low cost je proste poptsvka, navic to neni o nic horsi kvalita orepravy neh v aute. Rozky do chleba si muzete vzit i do vlaku, mate vlastni luzko, vyspite se, nemusite ridit, stresovat se a vyjde to levneji… Ale ano, v ocich CD frustratu to bude jen low cost :D… Btw, stoji to podobne jako pred 15 lety cesta z prahy so ostravy v kozenkovem B249 🙂 Toliko jeste k tomu oznaceni low cost 🙂
590 Kč, při přepočtu na kupní sílu je to možná levnější jak ta béčka Praha – Ostrava. Pravda, před 15 léty byla ta béčka nehumanizovaná.
Tak tak, v realnych cenach(tzn pi zapocteni inflace) je cesta luzkem do Chorvatska s obcerstvenim a v pohode obsluhou(s vyjimkami, kdy nefunguje, stava se) levnejsi, nez cesta v minulosti cesta nechutnym beckem bez servisu z Prahy do Ostravy… Porad maji CD ultras drzost tvrdit, ze RJ je sprosty low cost? 😀 Pisu to jako clovek, co z nyni z Prahy do Ostravy preferuje CD, ale proboha, mistni ultras, otevrte oci a nedelejte sobe i svemu milovanemu dopravci ostudu temito recma, kdyz moc dobre vite, ze ma sam maslo na hlave 🙂 A to vubec nezminuji, jake low cost sluzby(o free… Číst vice »
Psal se rok 2008 : ČD vlakem na Jadran. Základní cena jízdenky z Prahy do Splituje 118 eur za jednu cestu (tedy přibližně 3000 Kč). České dráhy nabízejí různé slevy na jízdenky. Např. při použití slevy City Star Chorvatsko přijde jízdenka tam a zpět pro jednu osobu na 152 eur (přibližně 3800 Kč), pro dvě osoby pak 243 eur (přibližně 6100 Kč) atd. Přeprava auta tam a zpět bude stát 56,50 eur ( přibližně 1400 Kč) a motocyklu 39,60 eur (přibližně 1000 Kč). Přesná cena však závisí na kurzu eura. Cena za auto byla super. Otázka byla, kolik platících by… Číst vice »
3000 Kc, v roce 2008 za cestu vlakem, ktery byl slozeny z Becek a Bc a s nulovym servisem(za to dnes mate zpatecni letenku, btw :-))
To snad neni pravda, ze i presto maji cd fans tu drzost tu cokoli spatneho psat o vlaku RJ, ktery o 13 let pozdeji stoji se servisem a nesrovnatelne lepsimi vozy NASOBNE min, pres veskerou inflaci, ktera za tech 13 let probehla, nez stal tehdy naprosto KATASTROFALNI a ZOUFALY vlak cd…uz se prosim temito kecy dal neztrapnujte, diky.
To bylo přesné doplnění reálných cen z jejich vlastního časopisu. Jen překopírováno právě pro ČD fans , aby si zase Ludva, Dominik etc nelhali do trenek . Toto není moje ztrapnění , to dělám jinde 🙂 🙂 🙂
dokonce na ostravu jezdilo taky lehatko!
Jop, ale na dennim EC vlaku jako vuz k sezeni, samozrejme tehda jeste za roztomilou vec jmenem „priplatek za vlaky vyssi kvality“… Kdyz jste jej zaplatili a prijelo stare lehatkove Bc, meli jstenl silny pocit, ze si z vas CD delaji pr*del, prominte legraci, ale oni to mysleli vazne 🙂
no vzdyt to tak myslim!
V kombinaci s ubytováním prodávají už nejméně měsíc. Ceny jako loni, snad se zvedne i palubní servis.
A co polsko-ostravská větev? Ta je zrušená, nebo se jen ještě neprodávají jízdenky?
Taky jsem právě na ni čekal, protože nechci v Brně přestupovat na X hodin zpožděný vlak od Prahy.
Ak budu jazdit aspon priblizne podla toho navrhu zverejneneho minuly rok, v Krakowe bude na obrat tiez len nieco cez 3 hodiny, takze nic nezaruci, ze krakowska vetva nebude meskavat rovnako ako prazska.
Zatím má uvedeno, že jede ode dne vyhlášení…
Odložena na další rok