RegioJet vrací do jízdních řádů další spoje, obnoví autobusy do Berlína
Siemens Vectron v barvách RegioJetu. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Počty přepravených cestujících za poslední týden vzrostly podle RegioJetu o 30 %.
Počty přepravených cestujících za poslední týden vzrostly podle RegioJetu o 30 %.
Z provozních důvodů dochází ke změně ve vedení vlaků dálkové dopravy. V této souvislosti zabezpečte následující: 1. Zavedení vybraných vlaků linky Ex1: Vlak Ex 141 – s platností od 30.04.2021 (včetně) zaveďte vlak v úseku Praha hl.n. – Žilina dle platného JŘ. Vlak Ex 142 – s platností od 30.04.2021 (včetně) zaveďte vlak v úseku Žilina – Praha hl.n. dle platného JŘ. Související opatření: Vlak Sv 141 – s platností od 30.04.2021 (včetně) zaveďte vlak dle platného JŘ. Vlak Sv 142 – s platností od 30.04.2021 (včetně) zaveďte vlak dle platného JŘ. 2. Zavedení vlaků linky Ex2: Vlak Ex 120… Číst vice »
Škoda, že na Praha-Dresden-Berlín nezastavujou v Ústí nad Labem.
Jakkoli by se mi tato zastávka taky hodila, tak je to v současné době neřešitelné. Přímo u dálnice žádná rozumná zastávka není a zajíždění do města je nesmysl.
Taky bych uvital, ale spis si myslim, ze si nechcou sedadla vyprodat jen z prahy do usti a zpet a nemecko by pak jel prazdny.
dá se vyhradit jen pro mezinárodní přepravu…
Byly doby, kdy místenky do Pendolina Praha – Pardubice po vyprodaní kontingentu stály stejně jako Praha – Ostrava.
Na všech mezinárodních linkách Regiojet celkem živě pracuje s kontingenty sedaček na vnitro. Navíc nečekám „převržení“ žlutých autobusů cestujícími do Ústí, které má 2-3 vlaky z Prahy za hodinu. Ale ten Globus by skutečně třeba pro někoho mohl být zajímavý.
Co třeba Trmice, Globus?
Napište jim to jako návrh, to je asi tak nejrozumnější nápad. Zastávka předem na objednání, rezervace do času odjezdu z Prahy. Pak by to asi nějakou logiku mělo. Spíš stojí za úvahu, kolik lidí takto pojede. Čekám velký „mezinárodní“ příplatek. Vždycky v minulosti se u spojů zastavujících v Ústí (Eurolines) se cenově vyplatilo předjet ten autobus na dálnici do Drážďan a nastoupit do něj až v Drážďanech – samozřejmě, pokud je auto k dispozici 😉
Tři přímo spoje z cajzlova do šalingradu, z toho dva v okrajových časech a dva jen pá/ne. Posílení jaxviňa. Přece si Radim nebude kanibalizovat své vláčky, jen ať se cestující projedou o půl hodiny déle, aspoň víc utratí na jídle (vlastní výrok na fb). A zastavovat bude nadále jak beran v Šimicích a ne v Kéniku.
Jsem rodilý mluvčí, vysokoškolsky vzdělaný, ale Váš post jsem nepochopil.
Gotts.je jen troll
Já jo, protože brněnštině rozumím…
Ale nechápu, proč dává za vinu Jančurovi prodloužení jízdní doby při jízdě odklonem přes Havlíčkův Brod, vžyť výluky organizuje někdo úplně jiný.
on mu nedává za vinu prodloužení jízdní doby kvůli výluce, ale to, že nezavedl slušnější jízdní řád rychlejšího busu…..
autobusem přece nikdo nejezdí.
No nevím tedy jestli s maximem vozu když ASmz a Amz(německé provedení) + spousty Bpmvz ještě nejezdí
Bohužel rychlíky z Brna do Ostravy jsou pořád výrazně omezené. Vím, že počet vlaků nemá v gesci RJ, ale i tak, koupil jsem si jízdenky tam a zpět a oba vlaky zrušili.
Inteligence úředníků ministerstva dopravy.
Od začátku května nasadí do provozu na trase Brno – Bohumín další soupravu a od 10. května má jezdit plný provoz.
To by plynulo z rezervačního systému? Ale lze tomu věřit? Ještě před pár týdny rezervační systém trvdil, že plný provoz bude od 20.4. A před pár dny od 1.5….
Brno – Praha tu píšou až od 2.5.
http://www.portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L721309_210502_301669.pdf
Přijde mi zajímavý rozdíl v počtu pátečních a nedělních posil z Brna a Prahy
Teď se dívám, že vrezervacích jsou posilový spoje opravdu už od 25.4.
Samostatná kapitola jsou JŘ vzvěšené na stránkách Regiojetu.
Většinou jde o naprosto o dvě různé naprosto zavádějící verze, které při
aktualizaci přejdou na jiné, rovněž naprosto neplatné verze
Jízdní řády na stránkách RJ jsou neaktuální zhruba od loňského března…
Neaktuální tam byly min. u Brno – Praha a Brno – Ostrava často i před covidem….
A vždy se mění až s odstupem. Aktuální dokáže RJ udržovat pouze svůj rezervační systém, až následně (v řádu dní) někdy vydá tiskovku/aktualitu, co se mění. Na JŘ se dostane obvykle tak týden po vlastní změně… zoufalost…
Což už naprostá většina cestujících ví a podle toho se zařizuje. Ale samozřejmě někdo z toho chce udělat světový problém, tak příjemnou zábavu!