RegioJet už prodal do Chorvatska víc jízdenek než za celou loňskou sezonu. Začíná jezdit denně

Vlak RegioJetu do Chorvatska. Pramen: RegioJetVlak RegioJetu do Chorvatska. Pramen: RegioJet

Velký zájem je také o páteční autobusový spoj RegioJetu do Splitu. Tento pátek pojedou z Prahy hned tři autobusy.

Zpět na článek
71 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mezera

Prý Chorvatsko zpřísnilo ode dneška podmínky vstupu do země, opětovně při vstupu vyžaduje buď testy a nebo potvrzení o očkování či prodělání nemoci covid-19.

Surio Mario

V Praze to bude jednoduché, mají tam vlastní testovací místo místo bývalé prodejní kanceláře na hlavním nádraží. V dalších zastávkách si holt cestující budou muset test opatřit sami.

PetrN

A nebo mít rozum a nechat se naockovat 🤷‍♀️

frakra

NIKDY !!!

Jan Hájek

Testovací místo RegioJetu? Tak to jo…

Šejdr

Fakt tam je, i s velkým upozorněním, že na tomto místě se testují výhradně zákazníci Regiojetu

Martin

Nehodlám už na podzim dodržovat jakákoliv opatření.

Odpadlik

Ale jo, proč ne, snad tedy projde návrh na hrazení léčby Covid v režimu samoplátce pro ty co regule nerespektují.
Nemáš na pronájem plicního ventilátoru? No smůla no. Prodej barák nebo chcípni.

Jako by to ostatní lidi bavilo chodit furt s hadrem přes pusu.

frakra

tyhle telecí výkřiky jsou k pobavení, musel by se změnit ústava asi 150 zákonů, tak neplácejte nesmysly. Navíc po volbách bude už vše jinak.

Šejdr

Myslíte, že piráti nebo ODS se nebudou snažit proočkovat maximum lidí? Spíš bych řekl, že v tomhle směru utáhnou šrouby ještě mnohem víc, protože jejich voliči na očkování chodí, tudíž tvrdší postup proti neočkovaným nesníží volební preference. Naopak mezi premiérovými voliči je hodně odpůrců vakcinace, což je možná hlavní důvod, proč kolem toho tak lavíruje a bojí se tlačit lidi k očkování.

Jaaaa

Po volbách zmizí mutace delta a virus přestane dál mutovat?
Nebo že bychom si řekli, že každý nakažený Covidem je podčlověk bez práva na život a zdravotní péči?

Řekl bych, že telecí myšlení tady má spíš někdo jiný…

Simi

A napadlo Vás, že mohou být kombinace nemocí nebo léků kde je to prostě 50 na 50 i méně pokud se necháte očkovat. Pokud se chcete nechat očkovat tak to samo o sobě je spojené s pobytem v nemocnici na několik dnů. Na druhou stranu to by jste měl být tedy o víkendu nebo i přes týden v restauracích kde si na ty ústa 99% lidí tu roušku prostě nedá. Do restaurace vlezou už bez roušky kde jsou po celou dobu bez té roušky, protože uvnitř restaurací platí asi jiná pravidla. Pravidla nějaká platí pokud vím roušku můžete mít dole… Číst vice »

Vašek

Potom jsi pako!

Ladislav

Ani zadarmo dnes som miesto 8 hodin cestoval 15 smutne a ubohe natom je že to cestujícím ani neodvovonili,….

Adam

Ani zadarmo

PetrN

Leda za tarif TR 10 co? 🤦‍♀️🙄😂

Jaaaa

A ta dovolená v Chorvatsku je povinná, nebo můžu zůstat doma?

Zbyněk

To budete psát u každého článku o Chorvatsku?

Jaaaa

Ano. 😛

Něco jako to vaše „vtipné“ „do švestek“.

Obecně absolutně nechápu, co ti lidi na tom Chorvatsku vůbec mají. Služby mizerné a na danou kvalitu drahé, pláže mizerné a přelidněné, ale podle reklam je to trhák.

Simi

A jak to víte? Z vašich příspěvků to vypadá, že jste tam nikdy nebyl a ani být nechcete. Takže pak vycházíte z toho, že jedna paní povídala nebo jak jste se k tomu vlastnímu zážitku dobral. Jinak každá destinace má něco. Prostě vždy to nemůže být na 5* to nemusíte do Chorvatska to stačí jet po čechách a taky narazíte na lecos co jste si myslel, že nejde a ejhle ono to jde a ještě 5x hůř než jste si myslel 🙂

noerf

Jak to vypadá s provozem trojkovych traxxů v sousedních státech. Pohnul s tím Bombardier nějak.

Avlaky

Není schválen ani v ČR takže nemůže být u nás, během podzimu by měla být u nás schválena 201 a 202, také by měl dojet zbytek

J. Zeman

Dočkaj času, jako husa klasu.

Odpadlik

Nevíte někdo jak dlouho to trvá tím busem do Splitu, je to rychlejší?

Taky by mě zajímalo, jestli do vlaků dělá „overbooking“ jak se to běžně děje u leteckých spojů nebo naopak jestli si nenechá třeba kupé volné pro případ poruchy nebo nějaké nenadálé události.

Miroslav Zikmund

Dle IDOSu 17.30
PHA 16.00 – Split 9.30

Bilbo.cz

17 hodin v autobusu bych nepřál ani nepříteli.

Miroslav Zikmund

No vidíte a před jedenatřiceti roky – po pádu železné opony se po podobných cestách v Karosách bez klimatizace (pardon – klimatizace otevřenými okny) slintalo …
Na Ukrajinu – Oděsa a dál to trvá mnohem déle ….

-TR-

Do Oděsy existuje pohodlná cesta vlakem přes Polsko. Před pandemií jezdil noční vlak Przemyśl – Oděsa. Jak je to teď aktuálně s omezením na hranici PL – UA, přehled nemám.

Jaaaa

Nebo přes Slovensko.

Škoda že ten lůžkáč z Prahy zkrátili do Košic. Nechápu proč, býval plný.

Jakub P

Nejen tam a nejen tehdy, i později se jezdilo busy, byť už modernějšími klimatizovanými, do Londýna to bylo myslím kolem 20 hodin, do Osla 24, atd. Nebylo to samozřejmě dvakrát příjemné, ale ani zdaleka se nedá říct, že by to bylo k nepřežití.

Surio Mario

Moji známí dlouhá léta jezdili autobusem na dovolenou do Kalábrie. Doba jízdy 26-30 hodin, zájezdy dlouho předem vyprodané, protože to byla dovolená za pár tisíc. Cestovku zničil covid, jinak by nejspíš tuhle štreku pro velký úspěch jezdila dál.
Mimochodem, tu dlouhou cestu si ještě chválili, jaká je radost dát si za ranního rozbřesku kávu na Brenneru, jak je bavily výhledy z dálnic v Itálii… Holt se každému líbí něco jiného.

Simi

To se fakt nechá usedět?

Pája

V našem případě naštěstí volná kupé byla. Jen už ne vedle sebe. Doporučuji sebou kromě vytištné jízdenky a elektronické jízdenky i emailovou konverzaci. V našem kupé po nástupu v Břeclavi už totiž spali jiní, také měli řádně zamluveno, zakoupeno a zaplaceno s velkým předstihem.

Košičan

Zdá se, že u RGJ stále nepochopili, že odbavení cestujících nekončí prodejem jízdenky. Když si tím (8-10 vozů, lidé na opačné straně perónu než místenky a stevardi sledují, jak po nástupišti jdou vstříc svým místům) zpožďuje denní rychlíky, tak mi to tolik nevadí, ale pokud se toto stává, (jiný cestující na mém lůžku), tak opravdu ani zadarmo.

Simi

Jak se to řešilo?

Zbyněk

Plán na příští rok je jasný – sehnat dostatek vozů na to, aby mohl přidat druhý plnohodnotný spoj na trase např. z Varšavy přes Katowice a Ostravu (třeba v trase zimního vlaku do Alp)

Pája

A co takhle do toho plánu zahrnout přečalounění stávajících vozů a opravy?

Zbyněk

Proč ne, určitě to není nic co by nemohlo běžet paralelně 😉

Avlaky

Přesně tato trasa k tomu přes Vídeň a ljublajnu

Pája

Doporučuju dát si velký pozor na trasu návazných autobusů hned při plánování a trvat na zaslání seznamu řazení vozů už doma např emailem.Pod záminkou urychlení Vám Radim jednostranně změní trasu, takže jste v lehátkovém voze o 2 hodiny míň, ale zato 3 a půl hodiny v autobuse. Nazpátek klidně v devítimístné dodávce obsazené do posledního místa jako my a přestupem do vlaku v půl jedenácté plus zpoždění. Po něm Vám klidně řeknou, že Vaše místa nejsou Vaše, něco možná nakonec najdou, ale máma místo vedle spí na druhém konci vagónu. To děti fakt „potřebují“a „milují“ . Náš steward to kromě… Číst vice »

Pája

Ještě bych doplnil čistotu vlaků hlavně na zpáteční cestě. To že z průvodčího uděláte stewarda a na wc nacpete zdechlé květinky tomu moc nepomůže. Lehátka volají po přečalounění, ucházející brzdový válec po opravě. Pokud závada začne cestou a vy ležíte nad ním, tak se holt nevyspíte. Může se to samozřejmě stát každému dopravci.

Martin

Radim je přeci nejlepší. To by se u Žlutého přeci nemohlo a nemůže stát. Modrogumáci jsou přeci nejhorší. 😀

Pája

Na tohle nehraju. Já chtěl s dětmi v klidu vlakem k moři. Vyspat se cestou. Nikdo jiný to v nabídce nemá. Je fakt, že ty vozy z Rakouska mají na dobu vzniku slušnou konstruci a to i pojezdu. Barva je nepodstatná, zvlášť když je to špinavé. V dnešní době jsou dveře lámačky mimo, ale dokud to nezvládne ani přečalounit a vyčistit, tak o celkové rekonstrukci záměrně vůbec nepíšu. Vozy si na sebe musejí vydělat.

Košičan
jaromír

kolygyně z práce má podobnou zkušenost.. prý nejezdi tam

Odpadlik

Vy jste neměl kupé?

Pája

Hele, tak tohle je dotaz jako od našeho nejstaršího. Puberta s ním mlátí jedna radost 😀 Jasně že budu psát o čalounění lehátek a špíně v lehátkovém voze a nebudu mít zakoupeno kupé. Bože, Ty to vidíš

Alf

Chápu přístup. Otevřel si trasu do Splitu, ale lezou mu tam lidi.

Simi

Tak na tenhle post koment nevymyslíš.

Vin

Lehce tleskám, ale jako člověk od fochu si pamatuji jak firma začínala s autobusy (Praha-Liberec za 1Kč) a jak s vlaky („nezastavení“ vlaku ve stanici Hranice na Moravě kdy strojvedoucím byl absolutní začátečník kterého si majitel „vyškolil“ … 🙁

Jiří Kocurek

Praha Liberec za 1 Kč rozhodně nebyl začátek firmy. Už dlouhé roky před tím provozoval autobusy Praha – Brno. A do světa.

Pája

Tak on majitel bohužel má spíš představy než znalosti. A všechno je až moc okatě zaměřeno na zisk.

noerf

Podnikání je činnost za účelem zisku. Jen některé složky státu se snaží podnikat na úkor daňových poplatníků.

Podotýkač.

Když ona kvalitní služba s podnikáním jaksi nejde dohromady.

Pája

Tak to si dovolím s Vámi nesouhlasit. Jistě nejsem sám. Jinak jasně že člověk za ty desetiletí ví, co je SA zač, ale přece jen i tak umí překvapit. Názor jiných mně rozesmál – proč ten starý pán to nenechá dělat někoho, kdo to umí? Není to z mé hlavy, jen jsem si to vyslechl přímo ve vlaku od spolucestujících. Z jejich pohledu jsem vlastně už taky „starý pán“

Y.K.

Jako že nejlepší služby poskytuje stát? Ostatní totiž je podnikání.

Simi

a.s. pokud vím znamená akciová společnost tedy pokud jste měl na mysli čd a.s. tak je to normální podnikatelský subjekt jako všichni ostatní to, že jediným akcionářem je ministerstvo dopravy tedy stát je věc druhá. To by musela být čd s.o. nebo s.p. nebo n.p.

Y.K.

U RJ je to extrémnější ještě v tom směru, že všichni tvrdili, že na železnici bez dotací stovek korun na kilometr podnikat nejde, že se neuživí, nákladová stránka je moc vysoká a hle, ono to jde. Nejde to hladce, že by si hned nakoupil nové vlaky jako to dělá s autobusy, ale pomalu to jde a zisk je dostatečný na to, aby umožnil rozvoj.

Jaaaa

Zisk je možný pouze po dosypu státu za studenty a důchodce. Jinak by byla poptávka o 10 – 20 % nižší a to už se nevyplatí.

Ale to se nechce vidět.

noerf

Já myslím, že zaplněnost vlaků ukazuje, že Regiojet dopravuje dělá dobře a dokáže generovat zisk na svůj rozvoj, který je kapitálově náročnější oproti autobusům.

D.S.

Normálně na spojích v ČR nebo do blízkého zahraničí nejsou pro mě z více důvodů vlaky RJ volbou číslo jedna, ale tomuto fandím. Ač Chorvatsko není místem, kde bych chtěl trávit dovolenou, tak je to místo, kam je poptávka opravdu velká, takže se jedná o ideální začátek, jak naučit lidi jezdit na dovolenou i vlakem. Třeba tak časem přibydou i další, nejenom sezónní spoje, kde nyní spojení vlakem není úplně optimální, ale poptávka by se tam najít dala, třeba avizované vlaky od GVD 2023 z Prahy do Slovinska nebo na Brenner. Ty noční vlaky bych neváhal využít k návštěvě Dolomit… Číst vice »

Pája

Já jako dítě spaní ve vlaku zažil a proto jsme letos jeli s dětmi. Po této zkušenosti bych přivítal více dopravců a více konkurence.

Vojtěch

Na Slovensku konkurence je – ZSSK&ÖBB Bratislava – Split.

noerf

Akorát Regiojet má 15 vagónů, z toho 12 lehátek a konkurence má pět vagónů, z toho tři lůžka a jede jen dvakrát týdně.

Paddy

To mně nevadí, že jede dvakrát týdně.
Já tam nepotřebuji jezdit každý den. Stačí jednou za rok.

Simi

🙂 🙂 🙂 🙂

jarda V.

a za cenu jednoho lůžka z Blavy máš celé kupé z Prahy…. to už je na hranici ceny letenky.

Pája

Tohle vypadá hodně slušně. Pokud má člověk blíž Břeclav než Brno a stejně nechává auto na nejbližším koridorovém nádraží (Otrokovice), tak už to stojí přinejmenším za zvážení.

Jaaaa

Jo. Stačil by přípojný lůžkáč a lehátkáč z ČR a taky by to šlo.

Simi

Ano, ale i s autem a to do letadla dáte, ale za hodně jiné peníze. Typla bych, že za to by byl celý vagon.
Jinak každé zboží má svého zákazníka. Jako nikdo nepřemýšlí nad tím, že by si nekoupil ojeté auto a druhý by si nekoupil nové ze salonu tak tady je to stejné. Osobně bych dala přednost lůžku i bez auta s autem ještě lépe a je mne jedno jakou barvu budem ít vagon. Klidně s LE.