RegioJet škrtá v jízdních řádech kvůli úbytku poptávky, u některých autobusových linek i o 50 %
Nový autobus Irizar i8 pro Regiojet. Foto: RegioJet
Dopravce reaguje na velký pokles poptávky kvůli uzavření škol.
Dopravce reaguje na velký pokles poptávky kvůli uzavření škol.
Na trase Brno – Ostrava tedy vidím že ubyl, nikoliv zůstal, jeden pár spojů plus všechny jen do Olomouce.
Dále se omezuje Znojmo, místo 3x denně (plus jeden spoj v pátek a zpět v neděli ci ani není ubeden v JŘ) jen 1x plus pátek a neděle posily.
Spoj z Ostravy do Vídně nejezdí už od března.
Klarson
Jak to vypadá s nasazením nových lokomotiv traxx MS3?
A zvládne to Regiojet taky zaktualizovat v CIS JŘ? Nebo bude Idos stále uvádět spoje Regiojetu, které dlouhodobě nejedou, viz dnes linka LBC-Pha, kde je stále uváděn rozsah provozu z 30.8.
zákazníky přeci CIS JŘ nezajímá 😀 jak mi kdysi vysvětlili JančuraFans, a za to, že idos uvádí, nepravdivé informace může přeci idos (to mi taky vysvětlili) 😀
Hlavně že to zvládly ČD, které ještě dnes uvádějí, že např do Brna provozují jídelní vozy. Za to teď může dopravce ČD nebo IDOS, který přes Chaps vlastní ČD? To je ale dilema.
A proč se ptáte, když je úplně jasný, kdo za to může.
Ovšem, pokud považujete neřazení jídelního vozu za stejný problém, jako to, že se nedostanente domů , protože ten den oproti informacím v Idosu už nic nejede, tak mi to přijde poněkud smutné.
V idosu je uvedena povinná místenka. Pokud se chci na spoj spolehnout, tak si ji pořídím.
Že při transakci zjistím, že nejede, to mě naštve (ale objektivně to bude mít stejný důsledek jako bych zjistil, že je vyprodáno).
V Idosu nic takového není.
Je to vyloženě nutné? Pokud vím tak stát nějak bude financovat ty autobusy nebo co
Myslite ty zajezdove – zlute busy jsou ale linkove
Není fér podnikání vědět že to neponese a od počátku spoléhat na kompenzace.
Asi dopravci něco dostanou, a co jako?
Praha – Český Krumlov každé dvě hodiny? Kolik lidi v tomto období pojede do Krumlova?
po cestě staví v Písku, ČB….
To je možné, ale Písek i ČB jsou před Krumlovem, takže to není odpověď na otázku „Kolik lidi v tomto období pojede do Krumlova?“
Třebas někdo dojíží z Krumlova do Budějovic za prací a zrovna mu ten spoj vyhovuje. Ostatně v rychlíku Praha – Ostrava také sedí lidé jedoucí z Olomouce do Ostravy.
Treba 63 lidi napr. z CB do CK???
prostě máte zázemí v ČK, takže pokud by nastal na krátkou dobu pokles vyloženě ČK-ČB, budete hned zkracovat linku, pokud jako celek vydělává?? někdo do ČK určitě pojede, a i když tam nemá Jančura nějakou vozovnu ve stylu ČSAD, určitě je tam nějak zařízený pro ukončování linek (ubytování pro personál, nějaká smluvní logistika), a celé to předělávat na krátkou dobu?
Ono kdyby zase uz zacala litat letadla z koree do prahy, tak touhle dobou byly skoro vsechny ranni a dopoledni busy uplne plne az do krumlova korejcema, lidi v cb meli moznost tak max. 3-6 míst, aby se dostali pak do čk nebo staci nake slavnosti a každý bus z ck do cb je total plny.. Nebo po 13h z cb do ck vam stoji na zastavce treba 30 studentu atd… Je to znat, kdyz loni touto dobou byly autobusy do ck z 90% plne cizincema a ted ta blba karantena a nechce do cr nikdo… I ridici rikaji, ze… Číst vice »
Taky co jineho jim zbyva…
můžou si požádat o změnu smlouvy z netto na brut … oh wait … to nejsou ČD 🙂
A tu smlouvu budou měnit s kým? 🙂
„požádat o změnu smlouvy“ – jaké smlouvy a koho požádat?
Co to je „oh wait“?
Ach čekat 😂
Jo počkejte (teď mi došlo že…)