RegioJet prohrál spor s ČD a spol. o sedm miliard korun za převod kolejí

Koridorová trať v Praze. Foto: Jan SůraKoridorová trať v Praze. Foto: Jan Sůra

České dráhy nemusí vracet zhruba sedm miliard korun, které v roce 2008 získaly za převod pozemků, části kolejí a dalších

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pan anonym

Tady to je zase debata těch pravých expertů, kteří toho o právu a účetnictví vědí opravdu hodně. Nejsem právník, ale…

Standa

Žlutej tlučhuba at si prvně zamete před vlastním prahem a vrátí to, co neoprávněně dostává na kompenzacích za státní slevy svým podvodem s vozovými třídami

Kylchap

S kolika žalobami Žlutý Spasitel už neuspěl? Ať se raději věnuje svém u byznysu.

jirka

takže se měli s Jančurou rozdělit ne? takhle si to původně asi pan žlutý představoval ne? Když nic nedostal tak šup a hup žalovníček žaluje…
železnice má být jen jedna, to se jednou šeredně vymstí

petr.r

Ne, on si to představoval, že ty peníze použijí za náhradu 810 nizkopodlažkama a nebudou ty peníze dávat na zlatá padáky, protože ty peníze jsou nás všech.

noerf

Tak způsob rozdělení majetku mezi správce dopravní cesty a dopravce nemohl vymýšlet racionálně uvažující člověk. Fakt je, že za ty miliardy korun, co SŽDC nakoupil majetek od ČD mohl být při správném rozdělení hotový koridor v úseku Plzeň – státní hranice – (Mnichov).

Jarda

Že bylo rozdělení zprasené od začátku asi tušíme všichni. Ale narovnat to nějak rozumně, nedej bože grátis, asi moc nejde/nešlo. ČD jsou akciovka jako každá jiná a pokud prodávají majetek, musí tak činit jako řádný hospodář. Jinak by po nich skočila dozorčí rada nebo ještě někdo výš. A jestli se prodej týká zpraseného dělení nebo nepotřebného majetku mimo koleje je úplně jedno.

Standa

Nejlepší bylonic nerozdělovat. Likvidace drah začala tím rozdělením

Anonym

Ten neumí nic jiného než žalovat. Měl by se spíš starat, aby mu to vůbec jezdilo.

tuKabel

Nemůžu si pomoc, ale pro čecha je tento spor podobný jako rvačka cikána s muslimem …….

Tronda

Tak on je to spíš případ pro kriminálku, než pro civilní soudy, proč stát takto rozhazuje peníze daňových poplatníků a kdo může za to, že ty koleje vůbec v roce 2003 přešli ze státního do majetku nějaké a.s. Nejhorší na tom, je, že koleje, stejně jako nádražní budovy stát v minulosti buďto přímo postavil, nebo subvencoval jejich výstavbu a pak si je koupil při postátnění v několika vlnách od dob R-U až do roku 1925, takže za některé koleje a nádraží se platilo z daní nás a našich předků už potřetí do těch správných kapes.

Křižák

Njn,Jančura je nas**nej,že ty prachy nedostal on… 😀

Martin

Citace z článku pro ty , co si ho nepřečtou nebo nechtějí přečíst celý: „Cílem RegioJetu je, aby České dráhy tuto nedovolenou veřejnou podporu ve výši 7 miliard korun vrátily zpět do státního rozpočtu.“ Tak nevím, kde je napsáno, že by ty peníze měl dostat Jančura ???!!!

Georgis 9

Protože to čtou magoři. Ať nerypou do Regiojetu. Můžou být rádi, že je tu konkurence.

Dominik

Jojo, do svatého soukromníka se nerýpe, sice umí jen brečet, jaký je chudáček a všichni ho utiskují, ale to nevadí.

Radek

k čemu konkurence ,uvidíte za pár let jak se vše rozpadne a ještě nakonec budete rádi, že tu ještě budou ČD

Jarda

A nedá pokoj žluťák 🙁