RegioJet přivezl další vozy z Německa. Zamíří na rychlíky Brno – Bohumín?
RegioJet přivezl další vlaky z Německa. Zamíří na rychlíky Brno – Bohumín?
Provoz na české železnici mohou rozšířit další ojeté vozy z vlastnictví Deutsche Bahn. Do Česka dnes doputovaly pro RegioJet první
Být tady těmy Modrými kritiky těchto vozidel, radši bych se v tom hodnocení moc neunáhloval… Abychom se najednou nedozvěděli, že je Jančurovi před nosem vyfoukl JSD. Protože zjistil, že mu naráz náramně zapadají do koncepce vozby… Tak jako ten šrot od Stadlera, co bude jezdit na Olomoucku (ale furt 100x lepší než to, co tam jezdí teď). To by pak byla tady na fóru až nápadně prudká otočka, jak by je naráz začali vychvalovat… Ze šrotů hodných tak akorát na Os a Sp by naráz byly moderní a pohodlná vozidla hodná vozby na koridorových tratích v kategorii Ex a IC…
Neplácejte, těch motoráků tam bylo více, než jich ČD odebraly.
Některe Gtw si rezervovala Arriva. Ne?
Tak ona ta „srovnávací“ fotka možná trochu zkresluje. ČD interiér na snímku je Bee237, z hlediska vnitřního prostoru velmi velkorysá (a dle mého názoru povedená – teda až na tu psychedelickou původní barevnost) rekonstrukce Y-vozu. Radši bych někde nejprve viděl změřenou skutečnou rozteč těch čtyřek, než bych kritizoval. Nehledě na to, že se to dá relativně snadno „přešroubovat“ na menší kapacitu (teda ne, že bych něco takového od RJ očekával…:-)). Jinak je ten interiér takový – zvláštní…Na mě na první pohled působí, díky těm dřevěným zadkům opěradel a leteckému uspořádání, jako školní třída :-). Já osobně (jsa „prostorově poněkud výraznější“)… Číst vice »
Překlep: Bee273 (prostě reko MOVO Plzeň – šedo/modro/růžovo/zelené)
Na Youtube je pár videí toho interiéru, např.: https://www.youtube.com/watch?v=o99hgLtvR4k
a to místo na nohy fakt žádná sláva…redukce o jednu-dvě řady sedadel by nebyla na škodu…
to si zas bude někdo stěžovat že kouká do sloupku
Nevím proč, ale ty vagóny mi připadají jako Honeckerova pomsta v novým kabátku ….
Dobrý odhad. Je to novější iterace.
Přemýšlím, proč je na té fotce vzadu žlutý vagón?
Co takhle jako brzdící? 🙂
Já myslím, že je tam zázemí pracovníků RJ. nevím kdo tam jel, ale nějací mechanici určitě.
A hlavně nemyslet!
Nemyslet. Jo. To péťovi půjde. 😉
No už je to na Smíchově. A nevypadá to zle. Musím uznat.
Jak to bude když jezdím Prostějov – Brno? Zhoršení dostupnosti spojení pro majitele InKaret100? Tak to Janžurovi děkuji teda, dokud nebude uznávat karty národního dopravce… Zbývají mi Sp a Os s přestupem v Nezamyslicích.
A budou ČD uznávat Jančurovu slevovou kartu?
Vančura nabízí nějakou síťovou kartu?
Jančura – pitomé autokorekce. 🙂
Pokud vím, tak má kreditovou jízdenku.
Nicméně to bylo spíš takové rýpnutí, protože není možné se dožadovat aby Jančura uznával In karu a dráhy jeho slevy ne.
Uznávání IN karty mu dokonce bylo soudně zakázáno, takže vlastně nevím, co chcete.
Obecně ale soukromníci mají tarif nastavený na úroveň IN25 (=aspoň trochu konkurenceschopný s autobusy), takže tady problém moc nevidím.
Hrůza. Mám kartičku do Billy, ale teď mi za humny otevřeli Kaufland. To je pro mě zhoršení, pokud v Kauflandu nebudou uznávat kartičku z Billy!!!
Dřív samozřejmě bylo líp, všude jeden dopravce a že se z Prahy do Ostravy jezdilo červenou koženkou za skoro pětistovku, to nikomu nevadilo.
To není správná analogie. Ale představte si, že by tu Billu rozdělili a člověk by musel platit zvlášť zeleninu, zvlášť maso, zvlášť drogerii atd., přičemž každe to oddělení by mělo své vlastní platební systemy, někde by brali karty, jinde ne, každý by měl své věrnostní programy platící pouze v jeho oddělení a nikde jinde. To by bylo zlepšení služeb?
Tak analogie je, že u nás ve městě Billu konkurence porazila, Billa je zavřená a u konkurence Billa kartu neberou na slevy 😉
Fajn, přistupuji na vaší analogii: za „jednotné“ Billy stálo mléko 20, rohlík 5 a jogurt 15. Mohl jste je ale zaplatit najednou, u jedné pokladny.
Ponovu stojí mléko 15, rohlík 3 a jogurt 12. Musíte ale platit u tří různých kas . Ale je naděje, že v budoucnu bude i jednotná pokladna, kde sice zaplatíte 20 + 5 + 15, nebo možná ještě o kousek více, ale zase vše zaplatíte u jediné kasy.
Otázka teda je, co lidem vyhovuje více.
A z prostějova do brna nic nejede, vy přestupujete v nezamyslicích? Novátor vás ve štychu nenechá a zařídí, že tu kartu vám čd vezme zpět.
Proč by měl uznávat komerční karty národního dopravce? Mně ČD taky neuznají kreditovku místo Inkarty ač by se to hodilo mít ceny RJ ve vlaku ČD.
Pojedete přímým vlakem Šumperk – Brno jako doteď, přestup na Jančurovy vlaky Ostrava – Brno v Nezamyslicích nebude, stejně jako dnes není na vlaky ČD, které tam nestaví. Potřebujete vyvrátit ještě nějaký další nesmyslný argument proč to bude proti stávajícímu stavu určitě zhoršení?
Jančura do Prostějova?
Nevíte jestli k tomu jsou i řídicí vozy? Z fotky to vypadá že ano a dávalo by to smysl, Regiojet by se tak zbavil nutnosti objíždění soupravy, což ušetří na konečné pár minut, v Brně by na to asi navíc ani nebyl moc čas a prostor. Jenom ten nízký profil střechy mi k tomu moc nejde.
Jsou, ale rozchodit je by asi nebyla úplně legrace.
no jeden už tady má, tak ho asi nevozil pro srandu králíkům…. jinak by asi bylo jednodušší a levnější dovézt pouze obyčejné vagóny předpokládám.
Řidičák možná bude dražší na výrobu, ale tady bych neřekl, do Rumunska, nebo do Afriky určitě brali bez řidičáku, Jančura ty vlaky bude mít dlouho, oproti klasickým osobákům, na kterých to jezdilo, takže by DB stejně na konci zbylo moc řidičáků, takže asi nemá smysl je podražovat.
No vzhledem k tomu, že si jeden přivezli, viz ta fotka na kterou naráží K.S., tak bych řekl, že to minimálně zkusí.
Přivezl se jeden vložený vůz a jeden řídící vůz za účelem testování mini soupravy s RJ Traxxem. Modus wagen už byly provozovány s DB 146, což je také prakticky Traxx ( http://www.larsbrueggemann.de/fotos-eb-8/529ewd-foto-db-baureihe-146-frankfurt.jpg )
Na základě výsledku z testování se rozhodne o dalším postupu. Aktuální stav vozů je vidět zde: https://www.railpage.net/fotografie/dalsie-jednotky-db-regio-pre-regiojet-uz-v-prahe/
Osobně si myslím že tato varianta je lepší než zprovoznění druhé půlky Low Cost vozů ( https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/RJ_B-2073.php ), minimálně co se vybavení Modusů týká.
Tak jestli to s něčím podobným jezdilo, tak by to mohlo být zajímavé a fungovat.
Tak moje obavy nebyly o faktickou funkčnost – se Siemensovskými mašinami se to určitě povede, ale to vypapírování…
Umí traxx topit 1000V AC? Nebo to jde předělat? Ty vozy mne zaujaly když jsem koukal na ten Mukran. Pak ten článek tu: https://www.zelpage.cz/zpravy/9940?oddil=1&lang=cs
Takže tyto vozy budou jezdit v Gabonu a u nás?
Jojo, a taky jich u nás jezdí asi 200 bez rekonstrukce. Ty by nebrali ani v Gabonu.
U nás jezdí nějakých 200 jejich nerekonstruovaných bratrů, ty by nechtěli ani v Gabonu.
Ale mají správnou barvu, takže vás asi netankujou, což… 🙂
A je škoda, že s nimi ČD nějak nepracují. Není to žádný zázrak, to uspořádání prostě nezměníš, ale z toho co mají, je to jízdními vlastnostmi to lepší. Provést rekonstrukci interiéru dosazením nových sedaček se snížením kapacity, byl by ten vůz vnímán výrazně pozitivně. Jak na příměstských linkách, tak na kratších rychlících, kde nyní jezdí jízdními vlastnostmi mnohem horší a starší B.
Když o to nemá zájem objednavatel, tak si nic takového dělat nebude. Jet Praha-Budějovice bude už lepší v tom Béčku s tím, že to často bude prázdné nebo poloprázdné kupé, namísto koukání do sloupku z tvrdé sedačky jako v těch do teď modenizovaných Bdmtee.
No Praha-ČB stavějící v Benešově má obrovský frekvenční zlom v Benešově. Takový, že je to zralé na dvě jednotky, z nichž jedna tam zůstane.
A fo Benešova není prázdné nic, lavice pro 8 zaplněné jak v Detvanu v roce 1986.
Ještě, že u nás spojují druhé a třetí největší město..
To ubude cestující…. Když RJ nebude navazovat na přípoje anebo neuznají krajský tarif, tak IDS JMK je zastřelí.
S tarifní integrací se počítá.
Tak jsem na Facebooku objevil krásný srovnávací obrázek toho, co teď jezdí na R8 a co tam zřejmě bude jezdit. Obávám se, že ani případná výměna sedaček za nové tomu nijak nepomůže. Ale hlavně, že MD požadovalo Wi-Fi. Rozteč sedadel už tak důležitá zřejmě není… hůavně narvat co nejvíc lidí na co nejmenší prostor. Možná ušetříme! Aneb jak se zatraktivňuje veřejná doprava po česku:
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/53761863_808332906192003_8054396326747570176_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=8c16e76ecc98803a32e5a121142a9228&oe=5D266084
Omlouvám se za špatný odkaz:
https://bit.ly/2HlblrV
Buď je to fotomontáž, optický klam nebo dětskej oddíl. Jinak toto snad nikdo nemože myslet vážně.
Vlastně jo. Petr.r. 😉
Toto je přímo obrázek z Vagonweb. To „čtyřkové“ uspořádání vypadá vážně hrůzostrašně :/ Dokonce i v (po právu) nenáviděném Honeckerovi se zdá být pár centimetrů navíc.
Tóbrý f rajchu, tóbrý i f protektorátu!
Tak to se výskováci po……v čtvrtky,pátky jak pojedou domů jak v šalině 😀Ještě ať jim nezapomene udělat uprostřed tyč ať se mají kde držet.
To není férové srovnání, velká většina vozů na R8 jsou výhodoněmecké klasiky pro 8 lidi v kupé, kde je koženka vyměněna za potah. Jenom pár zařazených vozů má víc prostoru jak na uvedené fotografii.
Jo kupé pro 8 a max.v něm sedí 6 ,protože přeci po 8 se nebudou mačkat. Kór když si tam študáci rozďělají své notebooky a kufry jim dělá problém si dát nahoru. 8 se jich mačká max.když jede skupina a ti jsou rádi neboť jsou všichni pohromadě 😀
Po osmu se v B sedí jen jakmile nastává Indie.
Tak to byste se měl svézt do Bangalore u Prahy, v R17 se sedí po osmi naprosto běžně.
Jenže ten Benešov-Praha je docela pochopitelný, ale z Béčkových rychlíků po ČR spíš vyjimečný, kdo by chtěl hodinu sedět ve slonu, když může půl v B..
Béčka na R8 dělají spíš posily. Navíc mají oddíly stejně velké a díky lavici namísto samostatných sedadel je v nich trošku víc místa na nohy než v tom Bee273.
Tak nám ty pravidelně plánované vozy na soupravách R8 spočítejte, kolik z toho jsou Béčka, evidentně budete překvapen, protože tím asi moc nejezdíte.
Co to je za blbost? To asi vyfotili ten jeden, dva vozy tohoto typu v soupravě, co tam na ČD jezdí… Jinak B, Bds a jejich deriváty – částečné rekonstrukce z devadesátých let. Špalky, gravitační wc, klíma jen u dvou vozů v soupravě, i na koridoru u Ostravy V max 140 km/h.. Dobře, na některých spojích i ten nově zrekostrovaný kombinovaný vůz. Takže pěkná demagogie….
B není Bee.. https://www.zelpage.cz/razeni/19/vlaky/cd-827
Jakže tohle je horší než béčka ČD po 8 v kupé, co tam pořád ve velkém jezdí? Samozřejmě jsou tam i jiné vozy, ale to spíš metodou náhodného výstřelu
Lžete, si ty řazení projeďte. https://www.zelpage.cz/razeni/19/vlaky/cd-827
Ten pán co rád chodil do televize s klaunským nosem, myslím že svým zjevem víc než věrohodně odprezentoval fungování této společnosti, které hrdě vládne. :/ Opět nezbývá než konstatovat – zlaté ČD…
Určitě, Jančura je šašek, a copak jste pro dráhu udělal vy? Mažete profesionálně výhybky něbo cvakáte lístky?
Nevím co si Jančura slibuje od takovejch ojetých plechovek .
Že všem ukáže, jak se to má správně dělat? 😀
http://www.larsbrueggemann.de/pages3/fotos-modus-wagen-db.html
To je paráda. Já se zrovna chystal zakoupit letenku do Libreville, abych se tam mohl svézt tím zázrakem. No už nemusím, stačí v prosinci v Brně skočit do rychlíku směr Bohumín. 😁 😂
Kirschnere, když máte takovej interes, tak to jste mohl o dva GVD zpátky svézt v Německu a zadarmo na FIPku. Pozdě bycha honiti…
Milý Míšo, chápu na těchto stránkách je naprosto normální, když se neví jak kopnout, tak je režijka nebo fipka vděčné téma. Máš ale smůlu hochu. Nedávno jsem se po Německu povozil a jízdenky si zaplatil. To asi neznáš viď?
Jo a na ten zázrak jsem opravdu nenarazil. 😁
Jednoduchá definice pro cokoli a ušetříte padesát příspěvků: kupuje to Jančura = je to špatné.
No kdyby to koupily ČD, tak to by teprv bylo keců. Fakt prostě je, že pro běžného cestujícího to není žádná změna vpřed. Mám pocit, že když jsem se před 10 lety vozil na 190 ve vozech Bp, měl jsem se líp, než se budu mít v tutom.
Na druhou stranu, je to holt levný a soutěže byly o ceně, tak se nesmíme divit.
Vaše kecy mě jako člověka běžně jezdícího ve vozech Bp opravdu moc baví.
Závidím, nám je odsud sebrali a nahradili různejma vyhnilejma B a Bd…
Ale tak mi řekni v čem jsou tyhle Mody lepší? Viděl jsi třeba prostor kam si dáš haksny? Neviděl, bo tam není… Doporučuji hned třeba druhou fotku 🙂
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_ABpybdzf484.php
Zajímavé, že některé firmy jsou za dovoz odpadů ze sousedních zemí kritizovány a jiné jsou jejich milci opěvovány …
Samozřejmě záleží od konkrétního kusu a určení, nevím co je na modernizovaných Bmz a Ampz z 80.let špatného, nebo dokonce jiného od dnes vyrobeného klasického vozu, možná tak že ty novější západní klasické vozy jsou o jedno okno delší, některé.
Tak hlavní kritérium je spíše to, že velice špatné jsou v případě, pokud je koupil a provozuje Jančura. To nemají cenu ani toho šrotu. Přímo vynikající a ultramoderní jsou ovšem v případě, že je koupily a provozují ČD (asi ve srovnání s tím ostatním, s čím jinak jezdí, nevím…). Tak se mi to alespoň jeví po shrnutí diskusí na toto a podobné témata na tomto webu…
Jistě, jinak to nefunguje, jeto sice regionální vůz, ale bude to skvělé. https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/53761863_808332906192003_8054396326747570176_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=8c16e76ecc98803a32e5a121142a9228&oe=5D266084
Chtěl jsem jet tento týden rychlíkem z Prahy do Děčína, když byla k perónu přistavěna souprava koženek a blešáku jako atrapa první třídy odešel jsem a jel později EC. Kdyby tam jeli tohle odjel bych……..
Já ne, bez několika centimetrů dva metry a ani v původním Bdmtee si nemám šanci ve čtyřech sednout, natož v tomhle, co ty sedačky má ještě blíže.
ing, máte pravdu, jak čd koupily ty stadlery, tak se řešilo, že to není stavěné na naše nástupiště, ale tyhle jednotky jsou netrakční, tudíž přehřívání prostředních dílů nehrozí.
dostáváš stravenky nebo pobíráš diety?
Co to šňupete za matroš?
fíra čd přejel návěst, trať stála..vy si myslíte, že někdo sedne do vlaku a nedá si baňku? A nejhorší je na tom, že se to stalo až po vyjití článku.
Je nutné tady vyvolávat trapné spory? Prostě RJ volí jiný přístup než ČD, což je myslím pochopitelné, třeba z důvodu jiného technického, ekonomického i personálního zajištění. Chápu oba dopravce, proč dělají to, co dělají, a je na každém člověku, aby si vybral, čí přístup mu víc vyhovuje. Chápu, že někdo má raději ČD a někdo RJ, ale nechápu lidi, kteří otravují ovzduší ostatním svými výpady proti konkurenci.
karle je tržní hospodářství a jestli nejsi cestující, tak tohle neřeš. Doba je pryč aby se někdo bál něco říci, šak ta doba má značnou setrvačnost a něco se tady zaseklo(někde)
Jelikož jsou Modus wageny netrakční jednotky, tak by mě zajímalo, čím to chce tahat/tlačit.
Tak nejspíš asi Traxxy, obci má snad docela velkou.
Opci má velkou. Ale to už by je měl mít objednány. MS 2 už je u konce výrobního cyklu a MS 3 se teprve testuje.
jestli to bude jezdit na zlínsku, tak diesel.
S něčím není nikdy pozdě začít. https://www.babyweb.cz/jak-vest-uz-nejmensi-deti-ke-cteni
Firma odmítla odpovědět, zda jde o vozy pro linku R8 Brno – Bohumín
Všichni jsou většinou tajemní jako hrad v Karpatech, z pohledu marketingu čím víc se o nějaké firmě a jejich aktivitách bude debatovat, tím lépe.
ale kdybys byl odborník a nehledal bys nety o dětech, tak by tě napadlo s jakou lokotkou ten řídící vůz komunikuje.
Komunikuje se vším, co má PZB.
S&P U = To sedlo 😉
X1: Čtyři nové traxxy MS2 má zařadit letos do provozu. Což by znamenalo, že Praha-Brno-Víděň/Bratislava budou tahat traxxy a těch pět vectronů nenahradí lokomotivy řady 162 na z Prahy na Ostravu, ale použije je zřejmě na trati Brno-Bohumín a zbytek si půjčí od lokotrainu, než koupí další lokomotivy.
Proč by Vectrony nahrazovaly 162, když sám říká, že se pronajatých mašin chce co nejdříve zbavit..
Na spěšňák pěkné vozy.
Jj, stejně jako Bdpee
Tak nějak.
Super, budem jezdit stejně kvalitně jako v Gabonu!
😀
Přesně to mě taky napadlo 😀 Nakonec je to pochopitelné, když se vybírá podle ceny…
Taky se dá říci, že stejně kvalitně jako do loňska v Německu. Co je špatného na tom se nadechnout a říci si: „Nemůžu si to dovolit!“ Dá se to říci o mnoha věcech nebo rozhodování firem či lidí. Počet lidí v exekuci v ČR o něčem vypovídá. Mě nezajímá jak je souprava stará, mě zajímá jestli je bezpečná, funkční (klima, dveře, záchody), čistá a nebudu to popírat i za přiměřenou cenu. To, že všichni se budou mít jak v bavlnce, je jen iluze. Viz. země co mají krásnou přírodu, neskutečně velké zdroje surovin a přijde tam chlápek, co slibuje (Rusko,… Číst vice »
Ve Švýcarsku hlavně vyrostlo zlato v cihlách vyrobených ze židovských zubů, které si tak nějak po nacistech a židech ponechali a pěkně zdanili. Výše uvedené body jsou samozřejmě správné, ale k tomu je potřeba i vědět, jak moc je co konkrétně na jaký výkon vhodné, v Německé by byla trasa Brno-Ostrava na IC, kdy tady to musí jezdit něco, co to zároveň ještě zkombinuje s REx, kdy lepší by ale snad bylo, aby IC vozy udělaly REx a ne naopak.
Pánové v Německu jezdí vozy takové i horší kvality také delší ramena než 2 hodiny…..
I tady jezdí vzdálenostně větší Ostrava-Brno regiokřápy, nebo dokonce 810, ale záleží spíš na vytíženosti a důležitosti linky.
S těmi zuby se to možná stalo, ale tvrdit že se na tom postavila švýcarská ekonomika je velmi odvážné tvrzení. Něco podobného by se dalo vyštrachat na každý stát, včetně ČR. V tom bazaru je i diesel ICE, ale nějako si to nedovedu na té trati představit.
To s těmi zuby je samozřejmě nadnesené a souvisí to celkově s jejich bankami, kde se ukryla velká část Evropských, pak nevydaných peněz, na 150% vytíženým průmyslem na objednávky nacistického Německa z nakradených peněz, bez nutných poválečných obnov, zničených generací válkou. Nic podobného, takový náskok a injekci, která z doby před válkou průměrného státu udělala někoho, kdo se jim životní úrovní později neblížil, opravdu nemá každý stát. Diesl IC je na takové trati přeci nesmysl, já to psal tak, že v Německu by města takového významu spojovala IC (nejspíš i po VRT) a u nás se tam bude hloubkově zmodernizovanými… Číst vice »
No v na území Protektorátu byli taky všichni čilí v práci pro Říši a ještě se čertili, že jim to spojenci chtějí bombardovat. Válečné škody v ČSR byly minimální, a kam se to dopracovalo….
Nicméně zkratky typu Švýcarsko je bohaté díky práci pro 3. říši a spícím kontům mi přijdou vhodné tak pro debily na novinky.cz, jestli jste tam odtud, tak se tam možná radši vraťte…
Tyhle vozy nejezdily loni v Německu, ale jsou již několik let odstaveny (proč asi…).
Protože DB přechází celoplošně na trakční jednotky a tohle jsou z pohledu DB atypické vozy kterých má jen několik málo (z pohledu DB) a tak sjednocuje vozový park z důvodu jednodušší údržby.
Hlavně proto, že jsou vysokopodlažní a stísněné..
Vstoupit kastle hliníkové klimatizace, koberec a možná výměna sedaček hezké vůz ne?
do diskuze…
V tom Gabonu chtěli celkem 20 vozů. Převzali jich 9 a těch dalších 11 už raději odmítli. 🙂
Takže ta linka bude namíchaná, nebo to bude opravdu budou vozy jen pro Bratislavu, no čeká nás ještě zajímavé období na železnici v nejbližší budoucnosti.
Bylo jich vyrobeno celekem 55 kusů. Nyní jich má DB 46. Turnusová potřeba pro R8 je…
7×5 vozů kmenová souprava (vzhledem ke kapacitě těchto vozů)
11 vozů na posily
Takže celkem, překvapivě, 46 vozů. 🙂
Měli velké oči a málo peněz….
Ano. Nejsou tak bohatí, aby si mohli kupovat levné věci. Proto dál zvolili raději nákup několika nových vozů. 🙂
Ať žijí NOVÉ vozy!
Já bych se nedivil, když by se to do prosince objevovalo do Komárna a pak přecházelo na Bohumín. Přeci to nebude stát, když je mi za to někdo bude schopen platit, byť i jen několik měsíců.
A on je v tom nějaký problém?
No, že by na tom mohl vydělat 🙂 To se neodpouští
Nepíšu o problémech, ale o mých typech, jak to bude a jak to vzhledem k avizování RJ o přechodném řešení Komárna klasickými vozy, tedy asi těmito, později avizovaným patrákům, nejspíš probíhat.
Pane Sůro, pokud se všude prezentujete jako dopravní odborník, měl byste si ujasnit rozdíl mezi pojmy „vlak“ a „vůz“. Uvedete-li do nadpisu „RegioJet přivezl další vlaky z Německa“ a vskutku jsou to dva vozy, nevypadá to moc odborně, tedy z dopravního hlediska, Z pohledu PR pro RGJ snad ano, ale tomu zase nerozumím já.
Tak na fotografii je jasně vidět jeden řídící vůz a jeden vložený vagón.
Jak se říká netrakční jednotce. Třeba Railjetu? Vlak nebo vagóny?
I kdyby to byl „vlak“, tak v nadpisu je že přivezl „vlaky“ 🙂
honzo, vy jste jistý, že existuje jen tato jedna fotka?
Nejspíš jsou vyfocený i z druhé strany, to je fakt
jedu vlakem. Na fotce je vlak…..Bureš ví, co tam nakupovali a kdo tam byl a jel?
Na foto je jeden vlak ale ve skutečnosti těch vlaků už mohlo být více.
Ale dál píše že první vozy tak že asi těch vlaků více ještě nebylo.
nevím, ale já na fotce vidím vlak.
vy jste zase ingenýr
Děkuji za upozornění, opraveno.
Na Bratislava – Komárno by to asi nebyly špatné vozy, ale Brno – Bohumín to snad nehodlají nasadit. Ty vozy nejsou na na delší cesty uzpůsobeny jak uspořádáním, tak i roztečí sedadel.
Neboj, cestující tomu budou určitě tleskat. Důležitá je wifi, ne rozteč sedadel…
… a taky žlutá barva!
…a noviny a kafé zdarma. Samotná cesta už není důležitá.
a co trať kojetín-rožnov? tam ještě krachující a předražený čd nemají nic jistýho.
Seděl jste v tom někdy? Na DB jsem v takových vozech jel i déle než 2 hodiny…..
Vozy Bymee nasazované na rychlíky ČD ovšem nevadí.
Jako posila nebo jen sezónním rychlíku asi proč ne, ale pro druhé a třetí největší město.. Ale to je jedno, je tady mrak lidí, pro které to bude špatně, ať by tam vyjelo sebelepší nebo sebehorší/regionální vozidlo..
Tak na fotkách z internetu vypadají slušně, to i ano, ale stejně… Co třeba ta maximálka 140…
A co je s ní za problém?
Vozy perspektivní tak na tuhle smlouvu, po modernizaci Brno-Přerov hádám bude na rychlíky vyžadováno 160 minimálně.
Než bude modernizace Brno – Přerov hotová, bude mít Regiojet konec kontraktu.
Co jsem asi psal v mém komentáři? Nebo máte nějakou potřebu opakovat vyřčené?
Pozor, Moduly nejsou vyráběny na přelomu tisíciletí, ale jen modernizované.
Mimochodem ještě před pár dny byly v nabídce na http://www.db-gebrauchtzug.de a najednou zmizely. Takže Ondrůj může mlžit jak chce, ale že chce tyto „moderní honekry“ nasadit na R8 se ví už docela dlouho.
Samozřejmě Modusy. Překlep. 🙂
A kdy teda byly vyrobeny? Německá wikipedie udává Baujahr(e): 1998–99
Ne. Opravdu šlo jen o komplexní rekonstrukci. Doporučuji si prohlédnout pořádně podvozky. 🙂
a kdy se tedy vyráběly, nebo ty podvozky jsou z jakýho roku vyrobeny?
Jsou to Honekry, ze kterých zůstal jen rám a podvozky GP200 s koutoučovkou.
Halberstadty. Zůstal jen rám. Podvozky GP 200, byly prý vyrobeny nově. Původní už byly kaput. Nedostaly revizi. Ale kdo ví.
Jinak je to komplet novy. Aluminiová skříň, interier.
Kritika prý byla pouze na přístup do vozů. Příliš vysoké a úzké schody.
Jinak prý pohodlné.
Konec 70.let.
furt to jejich třicetiprocentní tempo. už je s tím trapnej.
nezdá se mně.
Hádám, že to tempo je jejich tvrzení. Ale kdyby se někdo na to pořádně podíval, byl by ten růst mnohem menší.
Tak nebuďte línej a spočítejte si to sám. Procenta jste snad v měšťance měl…