RegioJet přechází na denní provoz vlaků do Chorvatska, prodal už přes 62 tisíc jízdenek
Vlak RegioJetu před Splitem. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Řada červencových termínů je již zcela vyprodána.
Řada červencových termínů je již zcela vyprodána.
Ahojte! Vytvoril som free mobilnú aplikáciu, ktorá slúži ako sledovač RegioJet spojov. Teda ak sú napr. všetky lístky vypredané, aplikácia vás upozorní keď dôjde k uvoľneniu lístku na sledovanom spoji. Alebo je možné nechať sa pravidelne aj počas jazdy informovať o dĺžke meškania. Je možné sledovať aj voľné lístky v jednotlivých triedach, teda napríklad ak chcete cestovať len Business triedou, ale tá je vypredaná, aplikáciu bude sledovať či sa neuvoľní lístok pre Business. Ak by sa vám aplikácia páčila, určite ma poteší každá recenzia a komentár. Prípadne rôzne chyby alebo pripomienky môžete písať aj na práve založený discord server (https://discord.gg/ZmqkeZEGUZ).… Číst vice »
Ty vlaky mají neuvěřitelnou smůlu.
Vlak 1221 včera = 29.6. z Prahy 16:58 + 20, Lanžhot Grenze 21:06 + 37, nyní Zagreb na odjezdu v 7:53 + 150 …
Včera ze Splitu v 15:33 včas, na maďarské hranici 3:07 + 76, zatím nedojel do Rusovců, plánovaný příjezd 7:09 …
Smula by to byla kdyby se to delo 2x za rok. Tohle je realita infrastruktury.
Pokud je teda tohle realita, o které se ví, tak proč to není zohledněno už v jízdním řádu?
Úterý 28.6.2022. R 896 ze Starého Města u UH 4.07. Obvyklých 20 min po Otrokovicích. V Ústí nad Orlicí ven z vlaku. Přesedněte do jiného. V Praze těsně po desáté. 14 dní předtím v Praze ve 13.00 místo v 10.50. Takže 2-3 hodiny cestou z Balkánu je v pohodě.
To není smůla, to je zpoždění.
Hmm, Regiojet… Taky jsem s nima nikdy nejel, už nikdy s nima nepojedu, kafe bylo hnusné a susi oschlé, a rozhodne už si příště nekoupím bussines 🙂
Radši se naučte psát
Otázka je jestli jim budete chybět. Ještě že CD jsou daleko lepší a jízdné na rezijku 😂😂😂
Jel jsem celkem třikrát a po poslední jízdě loni už ne. Zpoždění 5 hodin bez klimatizace protože jsme odpálili dvě lokomotivy a čekali na náhradní. Polovina toalet nefungovala. Je lepší jet žlutým autobusem, ten je tam o několik hodin rychleji
A když odvaří motor, tak dojdete pěšky…..
Jedeme letos zase. Poprvé Rijeka (plus autubusem do Rabacu), podruhé Split (plus autobusem do Omiše) a letos to samé, co loni. Loni se to u Omiše všem líbilo, tak jedeme na delší dobu. Příští rok bude už ale něco jiného než Chorvatsko.
Obavam se, ze pristi rok bude za cenu letosniho Chorvatska maximalne Machac.
To chce klid a nohy v teple, například na Sicílii, třeba na pláži u Taorminy.
ale tam se dá jet vlakem taky.
Do Taorminy také, jen je to s několika přestupy:-).
Nevadí, spal jsem v Taormině v kempu, ty přestupy byly v pohodě. Samozřejmě celá cesta na FIPku a člověku bylo těžce pod 30. 🙂
Mne už bylo přes třicet, dál jsem i výstup na Etnu a jel jsem na Sicílií na interrail.
obávám se že mácháč bude za víc než Chorvatsko už letos, soudím teda podle toho jak je tomu u nás na Lipně.
Je fakt, že kelímek plzně u stánku ve Splavech na hrázi za 50 korun je poměrně dost…v Praze u Zlatého tygra stojí 56,-…
Jsme nesmírně rádi, že to víme!
A na R8 už zase chybí vozy, tak jak, každý rok. Souprava jen se 4 vozy. Inu Split má přednost.
No má a co se divíte.
Jo divím, že nikomu nevadí nedodržení výběrového řízení. Bod kapacita vlaku (sedaček).
Jak to víte, že to nikomu nevadí?
Dnes jsem se díval a odpoledne cca v 15, 5 vozu uplne prázdných. Potkal jsem je v Rousinove. Tak proč by měl táhnout třeba 8 vozu. Když v každé třídě místo bylo.
Nechal som sa tento rok ukecať a tiež to bolo naposledy. Aj kolega, ktorý ma ukecal, povedal, že pôjde radšej lietadlom. Dôvod? Bez meškania oboma smermi ani náhodou. Potom si Chorváti vymyslia výluku a my sme museli zo Splitu do Ogulinu NAD. Po diaľnici to síce bolo rýchlejšie, ale 4 hodiny v podchladenom autobuse sa podpísali pod moju chorobu nasledujúci týždeň po dovolenke. Ďakujem. Ráno som sa zobudil v Hodoši a nechápal som, čo tam robíme. Vraj ďalšia výluka Chorvátov. Naozaj ďakujem. Chudáci českí spolucestujúci, ktorí prišli do Prahy s ďalšou sekerou navýšenou výlukami v ČR, keď ja už som… Číst vice »
No a o té možnosti výběru to je; já si zase nepředstavuji jako ideální začátek/konec dovolené 8 – 10 hodin za volantem… Koukám, že 32 tisíc lidí to má podobně.
V covidovom roku 2021 navštívilo Chorvátsko 775 tisíc Čechov. Voľba je jasná!
Ak skoro ráno vyrazím zo Slovenska, po ceste sa s manželkou vystriedame za volantom, tak popoludní sa už kúpem v mori. Tento rok sme išli vlakom večer (ktorý už v BA meškal hodinu) a v mori sme sa kúpali až neskoro večer po príjazde do cieľovej destinácie.
Bohužiaľ ako človek, ktorý projektuje pre železnicu a aj ako fanúšik železnice musím konštatovať, že ma železnica čím ďalej tým viac odrádza od toho, aby som ju používal. 🙁
Jako fanousek zeleznice byste mohl vedet, ze cesta vlakem do Chorvatska je spis zazitkova jizda nez co jinyho a podle toho k tomu pristupovat.
Áno, zážitková jazda, presne tak som to bral. A jeden taký zážitok mi úplne stačil. 🙂
No ja jsem chtel hlavne rict, ze nema moc cenu to srovnavat.
Taky to máte ze Slovenska blíž.
Temer vyprodane vlaky do chorvatska zase ukazuji, ze pro cast cestujicich je jasna jina volba. Ne kazdy ma auto, ne kazdy ma auto, kterym tam dojede, ne kazdy se citi na to aby tu cestu bezpecne zvladnul a pro toho, kdo jede sam nebo i ve dvou, to je levnejsi. A ted si predstavte, jaky by ta trasa mela potencial, kdyby v postsocialisticke evrope byla nejaka normalni infrastruktura.
Mě to čeká v sobotu, ovšem opačným směrem, k Baltu. A docela se na tu cestu těším, polské rychlostní silnice a dálnice jsou velmi slušné.
Jednalo se o jízdu z 19. na 20.6. (1221) a 20.6 / 21.6. (1220/98220). Ta výluka byla plánovaná, HŽ o ní informovaly na svém webu. No cestující vlaku 1221 byli v Ogulinu s pětihodinovým zpožděním … Stejné zpoždění si vlak přivezl do Rijeky – přesně zastavil v 15:08 + 289 minut Plácáte nesmysly, cestující vlaku 1220 byli sice přepraveni do Ogulinu autobusem, vlak 1220 překročil státní hranici Koprivnica Grenze dne 21.6.2022 ve 3.25 se zpožděním 94 minuty, což není tak tragické, protože podle provozní situace a pomalými jízdami nabere mezi Zagrebem a státní hranicí cca 40 minut …. Přes žádný… Číst vice »
Chci se zeptat, jestli existuje nějaký archiv zpoždění vlaků regiojet.
Jel jsem vlakem split praha 18/19.6., zpoždění praha jak píšete +184, když jsem se přihlásil o kompenzaci odmítli mě s tím, že zpoždění bylo jen +31 min a dál odmítají komunikovat…
Na to je jedno řešení pro příště… https://grapp.spravazeleznic.cz/ Až pojedete vlakem, a budete mít velké zpoždění, na téhle stránce si ještě za jízdy (!) najděte váš vlak, rozklikněte, a informaci o zpoždění zachyťte snímkem obrazovky. Pohrozit, že důkaz o reálném zpoždění vlaku pošlete na Českou obchodní inspekci pomáhá zaručeně. Takhle jsem přesně vyloudil kompenzaci za pozdní příjezd do i z Rijeky v nejvyšší možné výši.
Cestoval som 18./19.6. ako píše schaffner. My sme dostali info od stevardov, že HŽ zaviedli výluku neplánovane. Ostatné, vrátane kontroly na hranici Savski Marof – Dobova a meškaní, sedí.
Takže kto „pláca nezmysly“? Bolo to presne tak, ako som napísal.
O tom, čo sa dialo pri nastupovaní v Oguline, radšej písať nebudem, bola to ale čistá katastrofa, ktorá s bezpečnosťou a komfortom nemala nič spoločné.
A ak niekto nepovažuje +94 za tragické, mal by jazdiť dostavníkom a nie vlakom v 21. storoči.
Jsem dalek to odsuzovat. Nekdo lita i po Evroope soukrome byznysem, nekdo se vyda na dovolenou takhle. Aspon dostane rodinu k mori a navic bezpecnejs, nez nocnim autoprejezdem na jeden zatah.
Jak to vypadá s jednotkami 654, které již měli mít absolvované zkoušky a zatím ticho po pěšině.
Z dálky vypadá dobře. Minulý týden jezdila po okruhu.
Chtěl jsem to vyzkoušet, tak jsem se teď v červnu projel do Rijeky a zpátky a musím říct jedno – už nikdy více.
důvod?
Richarde, z jakého důvodu?
Taky prosím o report 🙂
Zaplatil jste si Trabanta a čekal, že přijede Mercedes?
Evidentně nechce napsat důvod. Škoda. Ale furt je tady možnost, že si zaplatil Trabanta a přijel traktor 🙂
Věřím to musí být sadomaso…..
Vy jste se někdy setkal s cestujícími nenavštěvujícími tento web ?
I když měli několik hodin zpoždění, tak jim to nevadilo, báječně se během cesty bavili a letos pojedou znovu … jízdenky si kupovali hned po zahájení prodeje ….
Vůbec neřešili, že jim trajekt na ostrov „ujel“ – popluje další …
Všichni?
Funkční záchod je v ceně jízdenky? 🙂
To nevím, ale zpoždění zajisté a NAD v Chotvatsku jen možná 😀
A za výluky na trati může taky. ČD by se to nestalo.
Ne, ale zpoždění RJ hodí cestující na ČD a ne na SŽ 🙂
Narážel jsem na také na sesuv půdy v Chorvatsku.
Myslíte, že běžný cestující má za to, že tamní tratě mají na starost ČD? Možná se nad tím zamyslí, že RJ tam nespravuje koleje, podobně jako tam autbusák neudržuje silnice.
Lidi jedoucí do Chorvatska k moři přemýšlí o tom, jak se vožrat a vyvalit se na pláži a co nejvíc si užívat léta, vedra a krásy betonu a je jim u pr..le, kde jsou nebo kdo je tam dopravil.
Ne, záchod je za příplatek. A když si nepřiplatíte musíte to hodit do koše. A když budete mít štěstí budete mít zpoždění pod 100 minut.
Reálně jsem ho nikdy (ten vlak RegiJetu z Chorvatska) neviděl přijet podle JŘ.
Tak porovnával bych to s Avalou. Tu jsem taky neviděl přijet včas. Legendární byla ta s těmi 600minutami.
Já si matně vybavují Avalu skoro načas.
Nicméně to byla právě výhoda pro pozdní návraty z Brna 😀
No dobře, ale Avala jela ze Srbska, Chorvatsko je EU.
Balkán je pořád jen Balkán, nic víc nic méně a jen tak mimochodem si myslím že Srbská železnice je na tom dneska lépe.
Myslíte těch pár kilometrů přes Vojvodinu, co postavili Číňani?
Jenom ? A co tak vlaky se zpožděním > 48 hodin, > 24 hodiny ….
Kamarád jel onehdy a přijeli do CRO s tou stejnou sekerou, jakou si vlak do Brna přivezl od Prahy.
To máte – bohužel pravdu. i když odjede ze Splitu a potom Ogulinu včas, tak z Ogulinu do Zagrebu se dá udělat cca 20 minut, v Zagrebu je plánován pobyt jen 5 minut, takže tam se nic nezkrátí a mezi Zagrebem a Gyékenyes to udělá taky 20 – 40 minut.
Já mám plánované časy 1221/1220 & 1702/1703 přesně zmapovány, stejně tab „Bratislavu“ 1152/1153 a Adrii 1204/1205.