RegioJet pořídil nové autobusy pro linky IC Bus Deutsche Bahn
Nové autobusy Student agency pro provoz na linkách DB IC BUS. Foto: Student agency
Devět nových autobusů Scania Irizar i8 převzal autobusový dopravce Student Agency, který je známější pod obchodní značkou RegioJet. Jde o
Jediny co koukám je jinak, tak jsou tam stredocesky SPZ a uz nekoresponduji s cislem busu jako u zlutych ty brnensky
Za me je Irizar i8 nejhezčí autobus co znám a jsem rád že je Radim nakupuje.
Mně na to vadí, že v i8 mají nižší sedačky.
Pane Sůro když to má dle vás výtah tak doufam ze ten výtah má vnitřní dveře a kabinu.
Nevěřím že slovo výtah je v pr zprávě kterou jste opsal..
Takový amatér pan Ondruj není
Je:-)
Tak az tam priste Ondrůj napíše že mají ve vlaku bazén, tak se zkuste zamyslet, než to bezhlavě opišete.
Asi vás zklamu, ale používají to i jiní dopravci a výrobci:
http://www.buspress.eu/zajezdove-autobusy-pro-vozickare/
http://www.icomtransport.cz/novinky-csad-jindrichuv-hradec/do-budejovic-jezdi-autobus-s-plosinou-pro-vozickare
Místo dohadování se byste se měl možná zamyslet nad nesmysly které píšete a hlavně odbourat ty věčný překlepy a hrubky.
Chápu jste web dělaný na koleni a jazykový editor je drahý, přesto…
Děkuji za radu. Začal jste u sebe, že?
Sotousi a jaká je pointa? Prostě to má plošinu a pokud se ti ten web nelíbí, proč sem chodíš? Vydávej si svůj web no
Soutousi, nebudete kandidovat na prezidenta??? 🙂 Dal bych Vám hlas….
Je dobrý, že se podepisujete svojí diagnózou, aspoň pak víme, že vás nemáme dráždit, abyste třeba nezačal bejt agresívní :))
Výtah je zařízení k přepravě vertikálním (případně šikmým) pohybem. Tedy to je výtah a běžně se to tak označuje (narozdíl od plošiny, která vertikální přepravu neumí).
To jsem asi žil v omylu. Celou dobu žiji v tom, že na hytláku je zvedací plošina pro zvedání vozíčkářů. A on to je výtah! Děkuji.
Vite, ktery typ dopravy je vyrazne bezpecnejsi nez doprava autem, autobusem, vlakem i letadlem? No prece doprava vytahem! 🙂
ba, je. pisou to i v dalsich mediich. ale nemyslim, ze je to hrdelni zlocin, jak se tu snazite prezentovat…
Moc hezký autobus, zaujala mne ta plošina pro invalidy, zajímavé vylepšení.
Já sice do Mnichova preferuji vlak (i když teda půlka soupravy od „Němců“ je teda hrozná ostuda a doufám, že se tam vrátí DB) nebo spíš auto.
no ono to neni vylepseni z pleziru regiojetu, ale legislativni povinnost na nemeckych autobusovych linkach…
to je bohužel pravda
Celkem to rozhodnutí chápu, verze seter co měli byli dost poruchové
Škoda. S patrovou Setrou jsem cestoval rád. Sedadlo 45 budu postrádat. Tak halt budu od května jezdit do Norimberka už jen s Flixem. Na kožených sedačkách mi totiž ujíždí zadek :).
můžete jet i třeba na kole, tam zadek taky neujíždí…
Neujíždí jen bez sedla. 😉
Sedačky nejsou kožené. Kombinace látky + umělé kůže. Jako cestující, který také zrovna kůži na sedačce nemusí, musím konstatovat, že poměrně příjemné.
Honziku, ja myslel ze jste nestranny, ale kdyz ctu Vase clanky ohledne RJ, tak je to skoro vse tak krasne ,,vybarvene,, , jako kdyby jste to psal na objednavku a byl u RJ na pay liste…. Samozrejme, muzete si psat skoro co chcete, ale rikal jste me ze jste ,,cisty,,…. A jen kdyby jste to nahodou nevedel, vibrujici sedacky i vsechny Vami krasne ,,vybarvene,, jizdni asistenty – ale navic treba i asistent mrtveho uhlu ci aktivni ochrana cyklistu a chodcu – tohoto radoby ,,autobusu,, , jsou u poradnych autobusu standardem jiz 5 let a bezpecnost cestujicich je to nejdulezitejsi, co… Číst vice »
Škoda, že tohle nenapíšete pod každým textem o rozšíření FlixBusu😀 věřím, že zejména autobusy Umbrelly budou brzy vybaveny i například funkcí zabraňující otáčení se na dálnici či vjezdu pod most,kam se nevejde.
Jo jo, dekuji Vam za pripomenuti nejlevnejsi reklamy kterou jsme si mohli poridit. Ucinek to melo naprosto skvely!! Nicmene jste opet ukazal Vasi ,,malost,, a zakernost. Tohle neni Jendo od Vas chlapske a nema to koule, ale co bych mohl asi taky tak ocekavat, ze… Odskocil jste od tematu a snazite se ,,strhnout rizeni,, jinym smerem. Chapu, ze je Vam to neprijemne, ale treba Vam pomuze, kdyz si veskere clanky po sobe nekolikrat prectete a treba sam i pochopite, ze vase ,,naklonnost,, vuci RJ je uz vazne hodne okata… A nemyslim to zle, protoze ja s R.J. velmi dobre vychazim… Číst vice »
timhle jinymi slovy priznavate, ze nejste schopni (vy jako umbrella nebo flixbus, podle toho, kdo to ma na triku) si najmout freelancera, co vam 3x mesicne zpracuje novinky ve firme do podoby tiskove zpravy? to mi prijde amaterismus srovnatelny s vedenim ucetnictvi v excelu.
komentar o obraceni autobusu na dalnici byl asi tak stejna podpasovka jako ze j.s. ma namazano od regiojetu, se kterou jste racil zacit vy sam…
p.s.: kdybyste se rozhodl pr pochopit a zacit s nim pracovat, zkuste treba tohle, majitel je velmi sikovny clovek https://im-pr.cz/
Jestli toto je někdo z Flixbusu? Tak už teda nedivím tomu bordelu a chaosu, co Flixbus produkuje.
Nejlevnější reklama formou toho, že se světu holedbáte tím, jaké zaměstnáváte deb*ly? No potěš koště 😀
Děkujeme za přízeň a těšíme se především na zprávu o nových toaletních papírech:-)
A co je je u vás pořádný autobus? Ten jsem ještě u Flixu neviděl.
Co to melete?
Všechny Vámi popsané asistenty (kromě asistentu mrtveho uhlu) má i první várka Irizarů i8 z roku 2016 (čísel 262 až 306), protože to tou dobou bylo za nutný standart, bez kterého by autobus této kategorie nemohl být homologován pro provoz v EU.
Irizar i8 splnuje všechny bezpečnostní normy, včetně té pro převrácení, kterou ještě dodenávna nesplnovala ani vaše S 431 DT, než byla nahrazena novou S 531 DT.
Když píše nějakej xxx, co se tváří jako chytrolín, tak má skoro vždycky v textu samé „aby jste“ a „kdyby jste“. Takže znova: vždycky a jedině „abyste“ a „kdybyste“. A pokud jde o Regiojet, vy si fakt myslíte, že se reklama a PR dělá touhle formou a na tomhle webu? To jste fakt komik 😂
Vážený pane Davide, nebuďte naivní, reklama a PR se dělá i touhle formou a i na tomhle webu. I když musím uznat, že oproti časům na idnesu se konkrétně pan Sůra hodně zlepšil. Pane Sůro omlouvám se za invektivní příspěvek, ale důvěra se snadno ztrácí a velmi obtížně získává. Ostatně nemusí jít vždy o placené PR, zrovna Jančura umí lidi strhnout na svou stranu, že se chovají jako zamilovaní študáci i bez podplacení. Trochu z jiného soudku, nedávno jsem četla článek na aktuálně.cz, kde se psalo o nejpopulárnějších eshopech. Kupodivu nebyl ve srovnání žádný z velkých eshopů a „nejpopulárnější“ eshop… Číst vice »
Byla tiskovka, byla tisková zpráva. Kdyby byla ta samé akce Flixbusu, udělám to samé s Flixbusem. Kdyby bylo to samé s jiným dopravcem, který je tak velký, udělám to samé. Nic více v tom nehledejte. Co se týče vaší poznámky o eshopu, tak mu nerozumím, to se omlouvám. Všechny ankety „popularity“ beru hodně s rezervou.
Že vás to baví, těm fanatickým odpůrcům RJ (obvykle zároveň fanatickým fandům ČD, kteří fandí Flixu jenom tak z princiupu) pořád vyvracet. Vždyť jsou jak kolovrátek. 🙂 Normální člověk jede tím, co se mu hodí časově, cenově a barvu nijak neřeší. 🙂 Před pár lety jsem jel do Liberce busem SA, abych pak jel vlakem Länderbahn do Žitavy, ještě že mě nenačapal žádný militantní ČD šotouš, natož režimkář, za to jak tím poškozuju posvátnou kráv, ehhm firmu. 🙂
Pavel Steiner se nemusí tvářit jako chytrolín. Vybudoval velkou firmu, která vsadila na zelenou, proto trpí trošku alergií na žlutou. Kdybych napsal stejný text o FlixBusu, píše za chvíli Jančura zhruba podobně:-)
No to nejsou standardem. Navic Irizar i8 vyhral coach of the year 2018, tak neplacejte Pavel Štajny
Podle fotky to vypadá, že to jsou látkové sedačky.
Vzpomínám si na sedačky v úplně prvních žlutých autobusech, tuším první 4 řady. A ač to byla kůže, nikdy jsem v ničem lepším co se autobusu týče neseděl. No a neustálým pokrokem jsme se dostali k tomu co je v těchto i8
Tyhle sedačky v nových i8 jsou bohužel krok zpět.
Jinak sedačky v prvních Ayatsech byly výborné, pak se dobře sedělo v Mercedesech co jezdily na Vídeň a vysoké sedačky před i8 co jsou (skoro) všude. Ale tyhle nové, nízké mi prostě nevyhovují.
Hlavně tou cenou do Mnichova konkurují vlakům perfektně 😀
Koukám, že vlak Praha – Mnichov je o 100 Kč levnější a jezdí každé dvě hodiny. Bohužel je vlak o něco pomalejší.
Přímý vlak Praha – Mnichov aktuálně 763 Kč a a přímý bus Praha – Mnichov aktuálně 579 Kč, bus je levnější a rychlejší.
Aktuálně. Kolik lidí kupuje jízdenky na takovou dálku těsně před odjezdem. Když koupíte jízdenku nějakou dobu do předu, tak platí, že vlak je většinou o 100 Kč levnější.
…což může při cestě do Mnichova fakt řešit jen patologickej šotouš.
O něco? 😀 😀 Fakt bych vás chtěl vidět, jak dáte jednodenní otočku do Mnichova tím „jen“ o něco pomalejším vlakem. 😀 😀
Na jednodenní otočku do Mnichova je nejlepší auto. Jízdní doba v pohodě pod 4 hodiny s flexibilitou odjezdu / příjezdu. Autobus je tak trochu zoufalství pro lidi s nižšími příjmy a vlak je zabitej úděsnou jízdní dobou.
3,5h řídit tam a 3,5h řídit zpět (navíc na německé straně bývají dost zácpy od Regensburgu nahoru k odbočce na A6/D5)? S řidičem ok, ale jinak mi to jako kdovíjak super nepřijde. A na soukromého řidiče nemám. Zde bus za socku neberu. Autem na otočku do 2, max 2,5h tam a zpět (klasika Brno), víc fakt ne, pokud jsem to já, kdo řídí. Samozřejmě dovolená v Chorvatsku je něco jiného, ale tam nejedu na jednodenní otočku. Dlouhé cesty autem na otočku jen, pokud mě má kdo vystřídat (a ne jen na 30 minut). Pokud je nějaká vzdálená destinace tak debilně… Číst vice »
rekl bych, ze kdo casto ridi a jezdi podobne vzdalenosti, tak da 2×3.5 hodiny stejne v pohode jako 2×2.5 hodiny do brna. na mnichov s prestavkou.
Zkusil jsem si najít na zítra Praha – Mnichov
Eshop ČD: 631 Kč, za čas 5:33
Eshop RJ: 579 Kč, za čas 4:40 (jízdenka na dopolední odjezd stojí 699 Kč)
Jako perličku přidám nabídku ČD s přestupem v Norinberku na ICE za 2600 Kč.
Teď se dívám, že je za 579 Kč je jízdní doba delší, a to 5:05. Zatímco za těch 699 Kč je jídza 4:40
Pánové Karel IV. jel do Norinberku něco přes týden a to po cestě stihl i udělat nějaké návštěvy , pomilovat královnu ( nebo i hospodskou děvečku) vyřídit spoustu administrace..
Zadal jsem náhodně datum třeba 7.5. a vlak za 368 Kč a autobus za 469 Kč.
A v čem je pointa?
Tak jeď a neotravuj