RegioJet omezí spojení do Plzně, přidá spoj navíc do Brna

Autobus Irizar i8 v barvách RregioJetu. Autor: RegioJetAutobus Irizar i8 v barvách RregioJetu. Autor: RegioJet

Poprvé po dvou letech přidá společnost RegioJet další spoje na své hlavní autobusové trase mezi Prahou a Brnem, na které

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Standa

Ono taky jak vlak, tak zelená konkurence vás doveze do centra, RJ na zavšivenou periferii k obchoďáku na Zličín. Skvělé obzvláště, když z Prahy pokračujete dál…

jan

Se divím, že nepřidá zastávku Praha Hl. N. když někomu ujede vlak, mohl by nastoupit na bus. Stejně tam ten bus jede. Z Florence.

Miloslav

omezení spojů na Plzen je výsledkem zlepšení nabídky vlaků v tomto směru – a to jak zkrácení jízdní doby, tak i kvality vozidel. A to bohužel dosud chybí vylepšit nejdůležitější část tratě z Prahy do Berouna

železničář v důchodu

Myslíte „nejdůležitější část tratě z Prahy“, tedy od Řevnic mimo nesmyslnou okliku přes Beroun = přímo od Řevnic do Hořovic?

Ondra

Kdy zavede Žlutý spoje třeba na Šumavu? Nevidím žádné spoje Praha-Strakonice, Vimperk, Kvilda, Modrava. Ale parazitovat na trasách se souběžně jedoucími vlaky Žlutý zjevně umí.

petr766

Jestli se parazitováním nazývá to, když na trase souběžné s vlakem jedu (nejen) žlutým autobusem rychleji, levněji a dost často i pohodlněji, tak je parazitování jednoznačně správně. Když ještě nejezdil vlaky, ČD na zákazníky kašlaly krom předraženého Supercity na Ostravě, tak jezdili lidi i tuhle trasu často raději autobusem.

JAN

Protože tam to málo sype z našich daní za proplacení jízdného studentům. Tak a teď negativní komentáře. Alespoň vidíte, jaké to je, když pořád kecáte a navážíte se do ČD a.s. ohledně našich daní.

noerf

Jan: Spojení Praha – Český Krumlov je rychlejší a pohodlnější autobusem, neboť nikdo SŽDC neupozornil, že by bylo vhodné protáhnout elektrifikaci alespoň do Českého Krumlova a narovnat a zrychlit trasu mezi stanicemi alespoň na 100.
Co se týče zaplaceních daní, tak proplácení jízdenek studentům a důchodcům je politický nesmysl. Ovšem objednávky ze strany MD či krajů bez jakékoliv poptávky u ostatních dopravců a přidělení jednomu neefektivnímu dopravci je buď amatérismus nebo úmyslné poškození daňových poplatníků.
U samotných ČD vidím hlavní problém v tom, že data o přepravě cestujících či výkonech, jsou velmi často protichůdné a nedůvěryhodné.

petr.r

ondro, sedni do auta a projed si tu trasu a uvědom si, že ten autobus váží 25tun.

Stepan

Po precteni nadpisu jsem byl celkem optimisticky. Ale po zacteni do clanku kdy mi prijde, ze se pridaji ctyri pary do Brna a zrusi 16 do Plzne uz mi to jako pozitivni moc neprijde. Tak snad zlutaci jen optimalizuji a opravdu ten nastup Flixbusu preckaji.

Martin V.

Teď chodím na nádraží kolem reklamy „Za hodinu a 6 minut v Plzni a Plzeň v tobě“ (nebo tak nějak) se spokojeným chlápkem ve vlaku s pivem. 🙂 Pokud se cestující přesunuli za rychlostí a kvalitou z autobusů do vlaků, tak to mi to pozitivní přijde.

svojsin

Co ale pojede za 8:00h z Brna do Prahy??
Pokud ten spoj zrušili bez náhrady, tak se celkové navýšení spojů týká jen pátku a neděle, ostatní dny došlo opět ke zhoršení….
Jestli bude podobně „navyšovat“Flixbus, jak rovněž avizoval v minulosti a pak skutek utek, tak potěš koště….

petr766

Nejede tam ve stejný čas vlak? Jinak mám ale dojem, že v těch 8h to bylo přes Jihlavu, jestli je to ten spoj, tak tam už to může v podstatě zrušit prakticky úplně.

petr766

Tak se opravím – pohledem do rezervačního systému zmizí spoj v 8h, ale na Jihlavu pojede o hodinu později v 9h. (z Brna)

Standa

Je