- Železnice •
- Dopravci •
- Cestovní ruch •
- Zprávy
RegioJet plánuje na léto plný provoz včetně vlaků do Budapešti. Spustil předprodej
Vlak RegioJetu na pražském Hlavním nádraží. Pramen: RegioJet
RegioJet předpokládá, že v červenci se počet cestujících vrátí na předcovidovou úroveň.
Hlavně že má takové plány a nemá to čím vozit. Půjčuje si a pronajímá kde se dá. Dnes v Brně oba postrky půjčené, 1002 táhla dokonce lok 150 od ČD .
Taky jsem to tak úplně nepobral. On je Radim docela dobrodruh.
Když si půjčí druhý vydělá. Nevím co řešíte. Hlavní je že linku budou v provozu. Kdo to táhne je zákazníkovi u zadku
Zákazníkovi jo. Ale raději bych viděl státní peníze za státní postrk u skutečného majitele hnacích vozidel.
Proč? Kupuje se služba. Objednaná služba funguje? No problem. Jak problematická, výhodná, nevýhodná, zisková, ztrátová a v jaké barvě každá jedna mašina je nemusí SŽ zajímat, to je vnitřní věc RJ, aby na tom vydělal a netratil.
A ony tam nedoputují? Proč se majitel vozidel nedal lepší nabídku, licenci ČD snad mají.
Nebo bys peníze viděl rád i u leasingovky, fíra zaměstnanec SŽ?
A zatím jsem byl právě na plánovanou cestu zaskočen zmizením jejich prvního ranního spoje z Prahy do Brna … no, chápu, jestli se nevyplatí … tak asi přes noc s několika přestupy a několika čekáními, pokud zůstanou zrušené i spoje Českých drah.
Když se Jančura k tomuto odhodlává tak doufám , že už se blýská na lepší , normální , časy i pro běžný život bez čínských zvratků
Náš děkanát je stejně zbrklý…
Ale musíte napřed definovat „běžný život“. Pro někoho to totiž znamená jet na zahraniční dovolenou za každou cenu.
V tomto jsem optimista. Ještě, že se blíží volby, politiky aspoň něco tlačí, aby šli na ruku občanům.
A noční vlak Brusel – Varšava bude taky pod jeho režií?
Co?
ano, dnes podali žádost belgické železniční správě. Požádali o noční vlak Brusel – Varšava. Vidím, že zdopravy o tom neví.
2,5 hodiny a ještě žádné „nevyjdou, do švestek, nad propastí“?
Co se děje?
O hodinu pozděj stále nic
Asi všechny odfouknul ten vítr… 🙂
Doktor Chocholoušek dneska zabavil klíč od ošetřovny s počítačem.
Tak jak je možné, že naše média stále fungují?
Hledáme tu propast, a chodíme kontrolovat stromy…
A taky ještě žádný výčet o tom kde všude a jak dlouho dluží a kam už raději nemá vůbec chodit se žádostma o opravy 🙂 Ani žádné zkazky o vypnutých brzdách a podepřených jističích …. no dneska už se nedá spolehnout na nic 🙂
To na to bude mít dost mašin? V létě plný provoz komerce, do toho 5-7 Vectronů na postrky, linka na Bohumín… Chorvatsko… Slušně to rozjíždí… 🙂
Nebude, už na ty postrky co mu přibudou si bude muset půjčit aspoň 1
1 kvůli Chorvatska
A ještě jeden na turnusy
Takže 3 si musí půjčit (a to za předpokladu že to újezdí jen s jednou zálohou, minulé léto měl 3 zálohy)
Ví někdo jaké podmínky pro ukončení testovacího provozu musí mít ta MS3 u RJ?
První dvě mašiny mají okolo 65000km ujetých
Myslím, že díky splněné TBZ a průkazu způsobilosti může jezdit v ČR. Bombardier řeší schválení provozu v rámci evropy, což by mělo být dokončeno během 3. čtvrtletí, takže následně budou moci tyto lokomotivy i do zahraničí. Jakmile k tomu dojde, dostane Regiojet další traxxy pro linky Praha – Brno – Vídeň/Bratislava, což bude někdy od léta do října, kdy má dostat poslední z 15 objednaných.
Do té doby to bude řešit půjčením Vectronů.
Ale ještě žádná to nemá z boku napsané (odstraněné přeškrtnutí)
počty cestujících vrátí na předcovidovou úroveň nevrátí, už jen proto že zřejmě budou ve vlacích povinné roušky nebo respirátory což část cestujích nebude akceptovat a budou preferovat i nadále osobní auto
Spíš by mě zajímalo, jaký vliv bude mít na zájem cestujících prodloužení jízdních dob přes Vysočinu, přecejen dvakrát půlhodina navíc je v součtu hodina. A dostat se teď z Brna do Pardubic… to je fakt spíš na auto – jinak je to návrat o dvacet let zpátky.
Dodela se d1 a 2022 Rj posílí autobusy. Nikdo nechce jezdit pha bno tři hodiny , možná déle
Možná i CD nasadí cdbus🙂
No vrátí se třeba žluté autobusy Praha-Brno na půlhodinové intervaly
Ona vláda dříve či později vytáhne hlavu ze zadku a tyhle nesmysly zruší. Věřím že na to bude tlak z řad veřejnosti. Moc rád bych aby to bylo nejpozději v červenci. Pak se cestující opravdu vrátí.
Ale jděte, Vy brepto. Já včera zažil pravý opak. Plné vlaky, nádraží i města.
pokud budou nařízené roušky nebo respirátory ve vlaku, tak se mnou ať nepočítaj!
No tak seďte doma na zadku, a vyhoďte ten prolhaný krám televizní…
Spousta nesmyslů byla nařízena i před současnou epidemií…
Dříve či později nebudou. Do té doby se zásobte na cesty občerstvením 😉
Respirátory jsou stále nařízené i v autě, pokud v něm cestují lidé z více domácností.
Chybí mi tady informace, kdy plně obnoví linku R8 Brno-Bohumín. (i když není komerční…)
To nemůže vědět když o tom nerozhoduje..
Nejspíše až MD dopravy řekne…..
O tom rozhoduje objednavatel.
Co v Bohumíně? Jeďte na Jadran!
Má i rychlíkovou linku, pokud nevíte
Od pondělí 10.05. podle rezervačního systému nebo až dostanou ty tři traxxy (388.006-008) průkazy způsobilosti.
Traxxe s čísly 001-010 má cargo pokud se nepletu. U regiojetu jsem viděl 388 201 a 202.
Pardon traxxy 388 206-208. Jsem se přepsal.