RegioJet plánuje na léto plný provoz včetně vlaků do Budapešti. Spustil předprodej

Vlak RegioJetu na pražském Hlavním nádraží. Pramen: RegioJetVlak RegioJetu na pražském Hlavním nádraží. Pramen: RegioJet

RegioJet předpokládá, že v červenci se počet cestujících vrátí na předcovidovou úroveň.

46 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ludva

Hlavně že má takové plány a nemá to čím vozit. Půjčuje si a pronajímá kde se dá. Dnes v Brně oba postrky půjčené, 1002 táhla dokonce lok 150 od ČD .

Pája

Taky jsem to tak úplně nepobral. On je Radim docela dobrodruh.

Ales

Když si půjčí druhý vydělá. Nevím co řešíte. Hlavní je že linku budou v provozu. Kdo to táhne je zákazníkovi u zadku

Pája

Zákazníkovi jo. Ale raději bych viděl státní peníze za státní postrk u skutečného majitele hnacích vozidel.

Y.K.

Proč? Kupuje se služba. Objednaná služba funguje? No problem. Jak problematická, výhodná, nevýhodná, zisková, ztrátová a v jaké barvě každá jedna mašina je nemusí SŽ zajímat, to je vnitřní věc RJ, aby na tom vydělal a netratil.

Leinad

A ony tam nedoputují? Proč se majitel vozidel nedal lepší nabídku, licenci ČD snad mají.
Nebo bys peníze viděl rád i u leasingovky, fíra zaměstnanec SŽ?

Vít Jůza

A zatím jsem byl právě na plánovanou cestu zaskočen zmizením jejich prvního ranního spoje z Prahy do Brna … no, chápu, jestli se nevyplatí … tak asi přes noc s několika přestupy a několika čekáními, pokud zůstanou zrušené i spoje Českých drah.

***** Petr

Když se Jančura k tomuto odhodlává tak doufám , že už se blýská na lepší , normální , časy i pro běžný život bez čínských zvratků

medical_examiner

Náš děkanát je stejně zbrklý…
Ale musíte napřed definovat „běžný život“. Pro někoho to totiž znamená jet na zahraniční dovolenou za každou cenu.

Jan Hojsák

V tomto jsem optimista. Ještě, že se blíží volby, politiky aspoň něco tlačí, aby šli na ruku občanům.

_Pavel_

A noční vlak Brusel – Varšava bude taky pod jeho režií?

Avlaky

Co?

Hubert (@sleeping_train)

ano, dnes podali žádost belgické železniční správě. Požádali o noční vlak Brusel – Varšava. Vidím, že zdopravy o tom neví.

rychlodráha

2,5 hodiny a ještě žádné „nevyjdou, do švestek, nad propastí“?
Co se děje?

Jiří 3

O hodinu pozděj stále nic

Ondra

Asi všechny odfouknul ten vítr… 🙂

Lumiere

Doktor Chocholoušek dneska zabavil klíč od ošetřovny s počítačem.

medical_examiner

Tak jak je možné, že naše média stále fungují?

medical_examiner

Hledáme tu propast, a chodíme kontrolovat stromy…

ABC

A taky ještě žádný výčet o tom kde všude a jak dlouho dluží a kam už raději nemá vůbec chodit se žádostma o opravy 🙂 Ani žádné zkazky o vypnutých brzdách a podepřených jističích …. no dneska už se nedá spolehnout na nic 🙂

J.K.

To na to bude mít dost mašin? V létě plný provoz komerce, do toho 5-7 Vectronů na postrky, linka na Bohumín… Chorvatsko… Slušně to rozjíždí… 🙂

Avlaky

Nebude, už na ty postrky co mu přibudou si bude muset půjčit aspoň 1

1 kvůli Chorvatska
A ještě jeden na turnusy

Takže 3 si musí půjčit (a to za předpokladu že to újezdí jen s jednou zálohou, minulé léto měl 3 zálohy)

Avlaky

Ví někdo jaké podmínky pro ukončení testovacího provozu musí mít ta MS3 u RJ?

První dvě mašiny mají okolo 65000km ujetých

noerf

Myslím, že díky splněné TBZ a průkazu způsobilosti může jezdit v ČR. Bombardier řeší schválení provozu v rámci evropy, což by mělo být dokončeno během 3. čtvrtletí, takže následně budou moci tyto lokomotivy i do zahraničí. Jakmile k tomu dojde, dostane Regiojet další traxxy pro linky Praha – Brno – Vídeň/Bratislava, což bude někdy od léta do října, kdy má dostat poslední z 15 objednaných.
Do té doby to bude řešit půjčením Vectronů.

Avlaky

Ale ještě žádná to nemá z boku napsané (odstraněné přeškrtnutí)

jirka

počty cestujících vrátí na předcovidovou úroveň nevrátí, už jen proto že zřejmě budou ve vlacích povinné roušky nebo respirátory což část cestujích nebude akceptovat a budou preferovat i nadále osobní auto

Lech Malý

Spíš by mě zajímalo, jaký vliv bude mít na zájem cestujících prodloužení jízdních dob přes Vysočinu, přecejen dvakrát půlhodina navíc je v součtu hodina. A dostat se teď z Brna do Pardubic… to je fakt spíš na auto – jinak je to návrat o dvacet let zpátky.

Marcel

Dodela se d1 a 2022 Rj posílí autobusy. Nikdo nechce jezdit pha bno tři hodiny , možná déle

Marcel

Možná i CD nasadí cdbus🙂

LeKon

No vrátí se třeba žluté autobusy Praha-Brno na půlhodinové intervaly

idk123

Ona vláda dříve či později vytáhne hlavu ze zadku a tyhle nesmysly zruší. Věřím že na to bude tlak z řad veřejnosti. Moc rád bych aby to bylo nejpozději v červenci. Pak se cestující opravdu vrátí.

Pája

Ale jděte, Vy brepto. Já včera zažil pravý opak. Plné vlaky, nádraží i města.

jirka

pokud budou nařízené roušky nebo respirátory ve vlaku, tak se mnou ať nepočítaj!

medical_examiner

No tak seďte doma na zadku, a vyhoďte ten prolhaný krám televizní…

medical_examiner

Spousta nesmyslů byla nařízena i před současnou epidemií…

idk123

Dříve či později nebudou. Do té doby se zásobte na cesty občerstvením 😉

Bob

Respirátory jsou stále nařízené i v autě, pokud v něm cestují lidé z více domácností.

klik1

Chybí mi tady informace, kdy plně obnoví linku R8 Brno-Bohumín. (i když není komerční…)

Jarda

To nemůže vědět když o tom nerozhoduje..

Baraba

Nejspíše až MD dopravy řekne…..

Asdfg

O tom rozhoduje objednavatel.

Marcel Štancl

Co v Bohumíně? Jeďte na Jadran!

Avlaky

Má i rychlíkovou linku, pokud nevíte

noerf

Od pondělí 10.05. podle rezervačního systému nebo až dostanou ty tři traxxy (388.006-008) průkazy způsobilosti.

richmond

Traxxe s čísly 001-010 má cargo pokud se nepletu. U regiojetu jsem viděl 388 201 a 202.

noerf

Pardon traxxy 388 206-208. Jsem se přepsal.