RegioJet omezí provoz rychlíků mezi Brnem a Bohumínem, zmizí téměř polovina spojů

Siemens Vectron v reklamním polepu na film 3Bobule. Foto: RegioJetSiemens Vectron v reklamním polepu na film 3Bobule. Foto: RegioJet

Rychlíková linka R8 z Brna do Bohumína je další dálkovou trasou, kde dochází od dnešního dne k výraznému omezení provozu.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
rýpal

už ať skončí to divadlo okolo toho. né že by mi vadilo že mám celý stůl pro sebe když jedu ale ekonomicky to celý půjde do haj..u jestli to tak bude pokračovat.

Erik

Vy to považujete za divadlo? Takže necháme lidi umírat jako v Itálii, Španělsku. Nezlobte se jste……………..

Franta Jouda

Ještě jednu tečku, prosím.

dada

no vsecko ma svy duvody. omezeni pohybu lidi nesnizi pocet nakazenych ani nezmemsi pocet mrtvejch, ale rozlozi toto na delsii dobu, tj byde se marodit dyl s mensim mnozstvim pacosu, tj nepretecou nemocnice…………….. (hele taky mi dou tecky)

Y.K.

Předpoklad skoro správný až na ty počty mrtvých. Rozložení do delší doby snižuje smrtnost právě kvůli lepší péči a dostupnosti třeba ventilátorů. Moc nemocných, nemožnost ošetřit všechny a tím více mrtvých. Kdyby to nesnižovalo smrtnost, nemá cenu opatření dělat.

dada

a to máte prevdů, část nemocných díky dostupné péči přežije. To mne nenapadlo.

Pravdepodobnost

Je k debate jestli by nevyslo lepe misto uzavreni ekonomiky napalit vsem docasne 50% dane a z toho nakoupit material do nemocnic. Vsechny prohlaseni ve stylu zivoty jsou dulezitejsi nez penize nejak neberou v potaz ze penize zachranuji zivoty. Tedy samozrejme urcitym zpousobem utracene penize. Penize utracene za lyzovacky v alpach ty zivoty spis berou. Napriklad nevim co by si vybrali kdyby lidi meli volbu jestli komplet zavrit podnik nebo odvadet 50% z obratu na nakup rousek a plicnich ventilatoru. Prijdou i dalsi choroby. Ty penize ktere nevydelame zachrani lidi ted. Ty penize ktere vydelame (a dame do zdravotnictvi) zachrani… Číst vice »

BoH

To omezení u podniků není samoúčelné. Však se podívejte, že automobilky zavírají samy a dobrovolně, nikoliv kvůli státu. Tady jde o zpomalení šíření viru, a k tomu by ani 50 % daň nepomohla (stejně by se ta ekonomika musela celá překopat, aby zvládala pak ten počet nakažených a je utopie si myslet, že najednou všechny podniky budou moci vyrábět plicní ventilátory a podobně).

dopravák

Když skoro nikdo nikam nejezdí, tak „vozit vzduch“ by byla skutečně zbytečná rozmařilost: z toho mála lidí, kteří se skutečně potřebují někam dostat, se většina snad dokáže přizpůsobit, takže převážná část už tak hodně omezených tržeb by mohla zůstat, a zbytečně plýtvat je zejména v současnosti naprostý nesmysl.

M H

Vzhledem ke slevě 75% může být pro dopravce výhodné mít virtuálně vyprodaný vlak/bus dětmi či důchodci za jejich vlastní peníze…stačí jednoduchá úvaha: 25% ceny jízdenky jsou vstupní náklady, 75% dostanou jako kompenzaci = čistý příjem pro dopravce 50% ceny jízdenky (tedy pokud jsou tržby rizikem dopravce a kompenzace za kilometr nejsou zpětně přeúčtovávány dle reálných tržeb).

dada

to by mne zajímalo, kdo by si to v této situaci troufl.