RegioJet omezí komerční vlaky na třetinu, bude jezdit jen dvakrát denně
Traxx RegioJetu před první jízdou. Autor: Zdopravy.cz/Josef Petrák
Virová nákaza a s ní spojený výrazný útlum poptávky po cestování vede společnost RegioJet k další redukci komerčních vlaků mezi
REGIOJET SE HODNĚ OD ZAČÁTKU O HODNĚ ZHORŠIL.
Už to začíná být vážně, když i pan Jančura omezuje dopravu. Možnosti lidí z Moravy dopravit se do svých bydlišť se tak výrazně omezují. Co na to ANO, vláda a ministerstvo.
ANO, vláda a ministerstvo trollení na to to, že lidé mají být doma a nikam nerajzovat.
(jinak bych rád připomněl, že obrat „strana a vláda“ se už přes 30 let nepoužívá)
PRAVDA.
Podle mě by každý cestující měl vyplnit a podepsat dotazník.. Pokud zamlčí příznaky, mělo by to být posuzováno možná i jako trestný čin.. Nebo obrovskou pokutu.. Toto je totiž nemoc diletantů a bezohledných.. Je jich sice možná 20-30%. Ale i to stačí.
a k tomu přiložit doporučení uličního výboru a souhlas domovní důvěrnice…
Jo, takže třeba alergik na pyl nesmí vylézt ani z baráku? Protože má „příznaky“?
Alergik obvykle nemá zvýšenou nebo vysokou teplotu a bolest v krku, slabost, dušnost.. Myslím, že ty rozdíly mezi koronavirem a alergií, kdy rýma obvykle NENÍ příznakem koronaviru pozná každá p.
klííd, včera jsem na zahradě děla dřevo a bozsousedka na mne volala měšťáky, že nemám náhubek.
Takže když se tím nakazí doktor v nemocnici od oštřovaného paciaenta, tak je diletant. Je to přece doktorova vina, že v CELÉ republice chybí roušky! A nebo je to bezoheldný člověk, že se nakazil. Aha, ono to nedává smysl, což?
v tomhle státě je „úkazů“ který nedávají smysl a pořád je nikdo nezruší….
Nejlevnější lupen do vlaku za 360 Kč. To se pos.al v lese?! Relax za 700 kil, za ty love dojedu vlastním autem.
Když tam záměrně nechávají volná místa, tak je to logické.
Však nemusíte jezdit s RJ. Můžete zkusit třeba Leo nebo Flixbus. Nebo nějaký vlak linky Ex1. Šťastnou cestu přeji!
PS: a nepřehánějte tak s tou cenou, za 70 tisíc opravdu nejezdí 🙂 .
Teď už by i ČD mohly regulovat EX1, taky je to na komerční provoz. Přece nebudou socializovat ztráty..
Vždyť ji postupně regulují už asi týden..
Pochopil někdo prosím, od kdy to platí? V článku to nemohu najít. Děkuji.
„sníží od pondělí počet na dva páry denně“
Nevím, podle mě si to odvětví musí znovu získat důvěru.. Musí prokázat, že míra nakažení je malá.. Že to umí řešit.. Mohou poděkovat takovým těm bezohledným kreténům, co jezdí ve vlaku nachcípaní.. Dnes by se dalo říct i vrazi.. Podle mě je logické zvýšit cenu, rozestupy, zajistit trasovatelnost, seznam cestujících. Měření teploty při vstupu.. Vyhazování nemocných lidí.. Dobře nastavit vzduchotechniku. A říkat argumenty.. Že třeba riziko nakažení koronavirem se tím sníží třeba na 0,1% možná méně.. Menší než jinde.. S koronavirem je problém, že relativně málý počet nosičů nadělá neskutečný bordel ve zdravotnictví.. A ekonomice.. Ale pokud se neřeší, a… Číst vice »
si představte to trauma vegetariána, když ho pohřbí do masového hrobu….
Po smrti už žádné trauma mít nebude. 🙂
„Jako v Itálii a Iránu.“ Kelišová: obojí je to od „i“ , velebnosti.
Dalo by se říct vrazi? No tak to jsem zvědavý, jak někomu prokážete úmysl někoho nakazit, když neměl příznaky ani v inkubační době. Jo aha, obvinění je součástí důkazu.
v phodě, to máme natrénováno z 50. let.
To by mě zajímalo co udělají s volnými lokomotivami, kdyz u Vectronů platí pronájem lokomotiv v řádu desítek tisíc ročně.
Pronájem může být i na kilometry, takže ušetří za variabilní složku. Navíc i Ostravu může točit vectronem namísto 162.
55p: jenže před redukcí potřeboval 22 provozních lokomotiv, z toho měl cca 13 pronajatých lokomotiv (ELL, Lokotrain, atd.) a po redukci mu bude stačit 9 provozních lokomotiv.
Ještěže autobusoví dopravci včetně RJ samotného mají vozy zdarma.
Vectron je za desítky tisíc denně, ne ročně.
Stano: omlouvám se, melo byt denně, ročně jsou to miliony za lokomotivu.
Pro Noerf, každej den solí nejen Jančura, ale, i Moloch a ostatní za Vectrona ( a to si pamatujte ) 43.800,.kč….
Mirek: To je přes 15 milionů ročně, to znamená, že při pronajmu na 10 let se ELL zaplatí lokomotiva, včetně dvou vyvozovacích oprav cca po pěti letech a pravidelného servisu. A lokomotiva dalších dvacet let může v klidu vydělávat. Už se nedivím, že je chce Regiojet kupovat.
A nejenom na železnici. Všude. Každý, kdo má pro pronajaté prostory. Včetně těch, co splácejí půjčku na výrobní halu. V průseru jsou všichni.
„V případě poptávky jsme u vlaků připraveni nasadit i například desetivozové soupravy a u autobusových spojů posilové autobusy.“
Klasické PR žvásty. Aktuální poptávka stačí na 3 vozy i s prstem v nose a určitě nestoupne. Tak proč nevypustit zprávu, jak jsou hrdinně připraveni zařadit tolik vozů. Ví že na to v nejbližší době určitě nedojte, ale jako marketingově líbivý text se to musí samozřejmě prodat jako samaritánství.
Deset vozů je u RJ něco neobvyklého?
Tím PR něco získají nebo ztratí? Tak se přece zachová každý dopravce,i ČD.Klasická reakce na požadavek trhu.
Dejte si pozor,nebo vás ta nenávist sežehne.
Tak hlavne ze vy jste hrdina
Máte pravdu, nejsem. Protože ho ze sebe v této vážné situaci ani dělat nechci a přijímám vše s pokorou. Na rozdíl od jiných, kteří i takovou věc musí využít ke svým kecům o tom, jak by oni zachránili svět… (vzpomeňme na kecy o tom, jak by „můj vlak před tím mostem ve studénce na 100 % zastavil.) Tohle není PR, to je prachobyčejný hyenismus.
Cit (Halík):
Také by se dalo říct, že opakem pokory může být „neustálé srovnávání sebe s druhými: ten je víc, ten je míň, v tomhle jsem byl zkrácen“, neboť „pravá pokora je pravdivost, uznání skutečnosti: respektuji jedinečné povolání své i každého člověka a nesnažím se je srovnávat, posuzovat, hodnotit.
Máte pravdu, ale většina lidí o tom takhle neuvažuje. Kdyby uvažovala, tak to nedělá ani Jančura, ani jiné firmy. Průměrný zákazník chce slyšet pohádky, tak se mu holt vyprávějí pohádky. Jak říkal jeden PR manažer: „My v PR zásadně nelžeme, ale umíme ohnout realitu tak, abychom vypadali jako nejlepší.“
lavně že se na něj nadává, že těch 10 vagonů mu Eso neutáhne a zdržuje tak celý koridor.
Zase ty hejty
Kdyby se dělá v rezervačním systému nějaká nepravděpodobná blbina, tak RJ zareaguje (třeba že vozy ze zrušeného vlaku přivěsí za ten vlak co jede)
Rezervační systém upraven na minimální vzdálenosti, takže i když stačí jeden vagón, jednou tři.
ČD pro jistotu rezervační systém zrušily, aby si lidi mohli sedat vedle sebe.
Danečku, nemusíš z cestujících dělat nesvéprávné lidi, kteří si neumí od sebe odsednout. Pokud to ty nedokážeš, tak to ještě neznamená, že ostatní také ne. 🙂
Věřte, že místa je dost. Jel jsem v pátek ve dvě z ČB do Prahy a v ČB jsem do expresu nastupoval sám s průvodčíma :).
A věřil byste tomu, že desetivozovou soupravu vypravit dokáže, když by jste ji potkal na nádraží? A nebo byste dál mlel svoje, že to nedokáže, že jsou to jen marketingové lži a přítomnost toho vlaku ingoroval?
Já to totiž tu 10vozovou soupravu vídával pravidelně.
Opravdu nemohu za to, že neumíte číst a nechápete napsaný text. Chápu, ne každý může být nejostřejší tužkou v penálu. My se tady nebavíme o běžném provozu, ale o současné situaci. Víme?